Page 46 - net.mototriti.gr 01 Μαρτίου 2023
P. 46
TEST Honda
CB750 Hornet
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας Eπιδόσεις
Τύπος 4Τ, 2Κ, Υ/Ψ 0-50 χλμ./ώρα (δλ.) 1,8
Κυβισμός (κ.εκ.) 755 0-80 χλμ./ώρα (δλ.) 3,8
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 87Χ 63,5 0-160 χλμ./ώρα (δλ.) 7,9
Συμπίεση (:1) 11,0 60-120 χλμ./ώρα (δλ.)
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 90,5/9.500 με 4η 4,1
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 7,6/7.250 Απόσταση ακινητοποίησης
Τροφοδοσία Ηλ.Ψεκασμός 100-0 χλμ./ώρα (μέτρα) 44,9
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 6
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 15,2
οντας μια μοντέρνα αύρα χωρίς όμως να είναι
κραυγαλέο. Πρόκειται για ένα ¨μαζεμένο¨, νεα-
νικό και κομψό σύνολο το οποίο όπως και το μι-
κρότερο CB500F δεν προσπαθεί να εντυπωσι-
άσει με σχεδιαστικές υπερβολές που χτυπούν
στο μάτι, με αποτέλεσμα να γίνεται εύκολα αρε-
στό από μεγάλο μερίδιο αναβατών. Φυσικά δεν
θα λέγαμε όχι αν διαφοροποιούταν περισσότερο
από το μικρότερο αδελφάκι του, αφού αν εξαι-
ρέσεις τον κινητήρα, χρειάζεται προσεκτική μα-
τιά για να παρατηρήσεις ότι τόσο το ρεζερβουάρ Ποιοτικοί και απλοί στη λειτουργία τους οι
καυσίμου όσο και η μάσκα έχουν εμπνευστεί από διακόπτες αφού δεν υπάρχουν πολύπλοκα μενού
την σφήκα, υπογραμμίζοντας τον σπορ ρόλο της για να περιηγηθείς
μοτοσυκλέτας. των μαρσπιέ δεν θα κουράσει ακόμη και στην πο-
Όλα τα φωτιστικά σώματα της μοτοσυκλέτας εί- λύωρη χρήση. Η σέλα είναι ευρύχωρη, διαθέτει
ναι Led, ενώ στους διαθέσιμους χρωματισμούς αρκετό αφρώδες για τα δεδομένα της κατηγορί-
συναντάμε τέσσερις επιλογές (άσπρο, μαύρο, αν- ας και βρίσκεται στα 795χιλ από το έδαφος, κάτι
θρακί, κίτρινο) με το μαύρο της δοκιμής και το που σε συνδυασμό με το μικρό πλάτος της μοτο-
άσπρο να αποπνέουν πιο νεανική νότα, καθώς συκλέτας σου επιτρέπει να πατάς εύκολα και στα-
συνδυάζονται με μπορντό χρώμα στο πλαίσιο και θερά στο έδαφος, ενώ το κομμάτι που αντιστοιχεί
στο πιρούνι. H Honda είναι συνυφασμένη με την στο συνοδηγό αρκεί για να αποφύγεις τις γκρί-
ποιότητα κατασκευής και η προσιτή τιμή δεν κά- νιες στο ταξίδι και όχι μόνο.
νει το νέο Hornet να εξαιρείται από τον κανόνα Ο πίνακας οργάνων ακολουθεί νέα πρότυπα
ούτε στην ποιότητα των υλικών αλλά ούτε και στη για τη μεσαία κατηγορία της ιαπωνικής εταιρί-
συναρμογή. ας, αφού πλέον αποτελείται από μια TFT οθόνη
Άνεση – Εργονομία 5 ιντσών όπως επιβάλλει η εποχή. Με ευκρίνεια
Παρά τις μαζεμένες διαστάσεις και την naked και γρήγορη ανταπόκριση ανάμεσα στις δύο απει-
φύση του, ως γνήσιο Honda είναι ιδιαίτερα φιλό- κονίσεις (φως-σκοτάδι) είναι ευκρινής σε όλες τις
ξενο για κάθε αναβάτη, ανεξαρτήτως αναστήμα- συνθήκες, προβάλλοντας το επιλεγμένο Riding
τος. Το εργονομικό τρίγωνο φέρνει το σώμα σε mode με τις αντίστοιχες παραμέτρους, τη στιγμι-
όρθια στάση με το τιμόνι να βρίσκεται σχετικά ψη- αία-μέση κατανάλωση, καθώς και την επιλεγμέ-
λά χωρίς να είναι ιδιαίτερα φαρδύ, ενώ η θέση νη σχέση. Αν θα θέλαμε κάτι παραπάνω θα ήταν
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 46