Page 42 - net.mototriti.gr 01 Μαρτίου 2023
P. 42

TEST         Suzuki V-Strom
                                                         1050/1050 DE
                                            l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
        μένο κομμάτι λίγων  χιλιομέτρων στο βουνό. Οδη- τα. Ακριβώς δηλαδή αυτό που θέλεις όταν τα ταξί-
        γήσαμε λοιπόν και τις δύο μοτοσυκλέτες  σε μια δι- δια σου δεν διαρκούν λίγα λεπτά, αλλά ώρες ολό-
        αδρομή 180 χιλιομέτρων, ξεκινώντας  φυσικά από  κληρες. Στον αυτοκινητόδρομο μπορεί να διατηρεί
        την παραλιακή πόλη, πάνω στη σέλα της βασικής  ξεκούραστα  ταχύτητες  πάνω  από  τα  150χλμ/ώρα
        έκδοσης.  Με ένα στιγμιαίο πάτημα της μίζας ο V2  παρέχοντας καλή προστασία στον αναβάτη, με τις

        κινητήρας  ξυπνά  παράγοντας  τον  χαρακτηριστι- αναρτήσεις να ισορροπούν ιδανικά μεταξύ άνεσης
        κό του ήχο και μέχρι τα πρώτα μέτρα όλα μοιάζουν  και απόδοσης καταπίνοντας τις γνωστές κακοτεχνί-
        όπως τα ήξερες, αλλά και όπως θα ήθελες από μια  ες της ελληνικής ασφάλτου (κάτι που σπάνια μπο-
        μοτοσυκλέτα πολυεργαλείο. Η γλυκιά-στρωτή λει- ρείς να καταλάβεις όταν η παρουσίαση ενός μοντέ-
        τουργία και η ομαλή απόκριση στο γκάζι σε κάθε  λου γίνεται στο  εξωτερικό). Παράλληλα όμως σου
        mode σου επιτρέπουν να κινείσαι με χαμηλές στρο- επιτρέπει  και  να  διασκεδάσεις,  αφού  ο  συνδυα-
        φές χωρίς ίχνος σκορτσαρίσματος στο αστικό περι- σμός πλαισίου-αναρτήσεων κάνει το V-Strom 1050
        βάλλον, όμως αυτά ήταν ήδη από τα δυνατά χαρτιά  μια από τις πιο ευχάριστες Adventure στη γρήγορη
        του V-Strom.                                          οδήγηση, εμπνέοντάς σου εμπιστοσύνη για να ξύ-

          Η νέα προσθήκη κάνει την εμφάνισή της όταν βά- σεις τα μαρσπιέ του ακόμη και σε παγωμένες συν-
        λεις  τη  δεύτερη  σχέση  στο  θετικό  κιβώτιο,  αφού  θήκες. Τα φρένα έχουν σωστή αίσθηση, ενώ ο ρο-
        πλέον ο συμπλέκτης μοιάζει περιττός μετά το ξεκί- πάτος κινητήρας κάνει τις εξόδους απολαυστικές,
        νημα. Το quickshifter ήταν κάτι που έλειπε από την  με το traction control  να επεμβαίνει ομαλά όταν
        προηγούμενη γενιά, τώρα όμως ήρθε και λειτουρ- το παρακάνεις. Βέβαια θα θέλαμε να μην χρειάζε-
        γεί εξαιρετικά χωρίς να χρειάζεται να χουφτώσεις  ται να το απενεργοποιήσεις  κάθε φορά που θες να
        γερά το γκάζι για να δεχθεί την επόμενη ταχύτη- κάνεις  σούζες, αφού παρότι το προφίλ του αγορα-













































                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     42
   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47