Page 38 - net.mototriti.gr 01 Μαρτίου 2023
P. 38
TEST Suzuki V-Strom
1050/1050 DE
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας*
Τύπος 4Τ, 2Κ, Υ/Ψ
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.037
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 100 Χ 66
Συμπίεση (:1) 11,5
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 106/8.500
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 10,1/6.000
Τροφοδοσία Ηλ.Ψεκασμός
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 20
και δυνατότητα σύνδεσης με smartphone όπως Κλασσικός και αγαπημένος, ο V2 1037 κυβικών
στο GSX-S 1000 GT). Ακριβώς δίπλα της βρίσκεται ταιριάζει γάντι στον χαρακτήρα του V-Strom
μια θύρα USB για φόρτιση ηλεκτρονικών συσκευ- και πλέον συνδυάζεται με quickshifter 2
ών, ενώ κάτω από τη σέλα του συνεπιβάτη υπάρχει κατευθύνσεων το οποίο λειτουργεί εξαιρετικά
παροχή ρεύματος 12V, ενισχύοντας τον τομέα της τε η απόδοση παραμένει στα ίδια επίπεδα (106 ίπ-
πρακτικότητας. ποι στις 8.500 σ.α.λ. και 10,2 χλγμ ροπής στις 6.000
Οι διακόπτες της προηγούμενης γενιάς παρέμει- σ.α.λ.) όπως και τα νούμερα της μέσης κατανάλω-
ναν και μεταξύ των υπόλοιπων λειτουργιών φιλο- σης που κυμαίνονται κοντά στα 7λτ/100χλμ. Συνα-
ξενούν και το cruisecontrol το οποίο πλέον ενερ- ντάμε όμως νέες βαλβίδες εξαγωγής, καθώς το νέο
γοποιείται νωρίτερα. Δεν χρειάζεται να έχεις 4η V-Strom είναι η πρώτη μοτοσυκλέτα της Suzuki που
σχέση στο κιβώτιο και 50χλμ/ώρα στο κοντέρ όπως χρησιμοποιεί βαλβίδες νατρίου οι οποίες δεν είναι
στην προηγούμενη γενιά, αφού μπορείς να το ενερ- μόνο πιο ανθεκτικές, αλλά παράλληλα συμβάλ-
γοποιήσεις από τη 2η σχέση,αρκεί να κινείσαι από λουν και στη μείωση της θερμοκρασίας στον θάλα-
2.000 σ.α.λ-7.000 σ.α.λ και από 25χλμ/ώρα μέχρι μο καύσης, ενώ αναθεωρημένες και πιο ¨μακριές¨
160χλμ/ώρα. είναι οι σχέσεις 1η και 6ησε αντίθεση με την τελική
Κινητήρας μετάδοση που ¨κόντυνε¨ με μεγαλύτερο κατά 4 δό-
Ο αειθαλής V2 90 μοιρών 1037 κυβικών με τα ντια πίσω γρανάζι. Νέα και ανθεκτικότερη είναι και
δύο μπουζί ανά κύλινδρο συνεχίζει να προσφέρει η αλυσίδα, ενώ το quickshifter που έλειπε από την
τις υπηρεσίες του, καθώς η ροπάτη λειτουργία του προηγούμενη γενιά ανήκει πλέον στον βασικό εξο-
ταιριάζει απόλυτα στον χαρακτήρα της μοτοσυκλέ- πλισμό και είναι δύο κατευθύνσεων όπως αρμόζει
τας. Όπως προανα- σε μια μοτοσυκλέτα αυτής της κατηγορίας.
φέραμε, η Ιαπωνική Τη διαχείριση αναλαμβάνει μια αναβαθμισμέ-
εταιρία δεν θέ- νη μονάδα 32bit η οποία συνεργάζεται με το ηλε-
λησε να ακο- κτρονικό γκάζι παρέχοντας μεγαλύτερη ακρίβεια
λουθήσει την στις εντολές του αναβάτη, κάτι το οποίο βελτιώνε-
τάση που ται ακόμη περισσότερο με τη νέα γκαζιέρα μιας και
επιβάλλει οι είναι πιο σφιχτή στο αρχικό άνοιγμα, δίνοντας πιο
Adventure φυσική αίσθηση και καλύτερο έλεγχο, ειδικά στην
μοτοσυκλέ- εκτός δρόμου οδήγηση.
PHOTO GALLERY τες να έχουν Η νέα γενιά είναι αναβαθμισμένη και στα ηλεκτρο-
ιπποδύναμη νικά βοηθήματα. Συναντάμε 3 riding modes με τις
superbike, οπό- αντίστοιχες χαρτογραφήσεις για κινητήρα και ηλε-
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 38