Page 38 - net.mototriti.gr 01 Μαρτίου 2023
P. 38

TEST         Suzuki V-Strom
                                                         1050/1050 DE
                                            l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ

        Τεχνικά χαρακτηριστικά

         Κινητήρας*
         Τύπος                                4Τ, 2Κ, Υ/Ψ
         Κυβισμός (κ.εκ.)                          1.037
         Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)           100 Χ 66
         Συμπίεση (:1)                              11,5
         Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)               106/8.500
         Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)                  10,1/6.000
         Τροφοδοσία                          Ηλ.Ψεκασμός
         Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)              20

        και  δυνατότητα  σύνδεσης  με  smartphone  όπως       Κλασσικός και αγαπημένος, ο V2 1037 κυβικών

        στο GSX-S 1000 GT). Ακριβώς δίπλα της βρίσκεται  ταιριάζει γάντι στον χαρακτήρα του V-Strom
        μια θύρα USB  για φόρτιση ηλεκτρονικών συσκευ-        και πλέον συνδυάζεται με quickshifter 2
        ών, ενώ κάτω από τη σέλα του συνεπιβάτη υπάρχει       κατευθύνσεων το οποίο λειτουργεί εξαιρετικά

        παροχή ρεύματος 12V, ενισχύοντας τον τομέα της  τε η απόδοση παραμένει στα ίδια επίπεδα (106 ίπ-
        πρακτικότητας.                                        ποι στις 8.500 σ.α.λ. και 10,2 χλγμ ροπής στις 6.000
          Οι διακόπτες της προηγούμενης γενιάς παρέμει- σ.α.λ.) όπως και τα νούμερα της μέσης κατανάλω-
        ναν και μεταξύ των υπόλοιπων λειτουργιών φιλο- σης που κυμαίνονται κοντά στα 7λτ/100χλμ. Συνα-
        ξενούν και το cruisecontrol το οποίο πλέον ενερ- ντάμε όμως νέες βαλβίδες εξαγωγής, καθώς το νέο
        γοποιείται  νωρίτερα.  Δεν  χρειάζεται  να  έχεις  4η  V-Strom είναι η πρώτη μοτοσυκλέτα της Suzuki που
        σχέση στο κιβώτιο και 50χλμ/ώρα στο κοντέρ όπως  χρησιμοποιεί βαλβίδες νατρίου οι οποίες δεν είναι
        στην προηγούμενη γενιά, αφού μπορείς να το ενερ- μόνο  πιο  ανθεκτικές,  αλλά  παράλληλα  συμβάλ-
        γοποιήσεις από τη 2η σχέση,αρκεί να κινείσαι από  λουν και στη μείωση της θερμοκρασίας στον θάλα-
        2.000 σ.α.λ-7.000 σ.α.λ και από 25χλμ/ώρα μέχρι  μο καύσης, ενώ αναθεωρημένες και πιο ¨μακριές¨

        160χλμ/ώρα.                                           είναι οι σχέσεις 1η και 6ησε αντίθεση με την τελική
          Κινητήρας                                           μετάδοση που ¨κόντυνε¨ με μεγαλύτερο κατά 4 δό-
          Ο αειθαλής V2 90 μοιρών 1037 κυβικών με τα  ντια πίσω γρανάζι. Νέα και ανθεκτικότερη είναι και
        δύο μπουζί ανά κύλινδρο συνεχίζει να προσφέρει  η αλυσίδα, ενώ το quickshifter που έλειπε από την
        τις υπηρεσίες του, καθώς η ροπάτη λειτουργία του  προηγούμενη γενιά ανήκει πλέον στον βασικό εξο-
        ταιριάζει απόλυτα στον χαρακτήρα της μοτοσυκλέ- πλισμό και είναι δύο κατευθύνσεων όπως αρμόζει
                                     τας.  Όπως  προανα- σε μια μοτοσυκλέτα αυτής της κατηγορίας.
                                      φέραμε, η Ιαπωνική       Τη  διαχείριση  αναλαμβάνει  μια  αναβαθμισμέ-

                                          εταιρία  δεν  θέ- νη μονάδα 32bit η οποία συνεργάζεται με το ηλε-
                                            λησε  να  ακο- κτρονικό  γκάζι  παρέχοντας  μεγαλύτερη  ακρίβεια
                                              λουθήσει την  στις εντολές του αναβάτη, κάτι το οποίο βελτιώνε-
                                               τάση    που  ται ακόμη περισσότερο με τη νέα γκαζιέρα μιας και
                                               επιβάλλει οι  είναι πιο σφιχτή στο αρχικό άνοιγμα, δίνοντας πιο
                                               Adventure  φυσική αίσθηση και καλύτερο έλεγχο, ειδικά στην
                                              μοτοσυκλέ- εκτός δρόμου οδήγηση.

           PHOTO GALLERY                     τες  να  έχουν    Η νέα γενιά είναι αναβαθμισμένη και στα ηλεκτρο-
                                           ιπποδύναμη  νικά βοηθήματα. Συναντάμε 3 riding modes με τις
                                          superbike,  οπό- αντίστοιχες χαρτογραφήσεις για κινητήρα και ηλε-

                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     38
   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42   43