Page 34 - net.mototriti.gr 01 Μαρτίου 2023
P. 34
TEST Suzuki V-Strom
1050/1050 DE
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
ο όνομα V-Strom δεν χρει- γι των απόλυτων ιπποδυνάμεων
άζεται ιδιαίτερες συστάσεις. Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι τύπου superbike, αυτό όμως δεν
ΤΑπό την πρώτη στιγμή της σημαίνει ότι σταματά να εξελίσ-
κυκλοφορίας του αγαπήθηκε ιδι- Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις σεται στους υπόλοιπους τομείς.
αίτερα και στη χώρα μας, αφού Ανεστραμμένο τηλεσκοπικό ,ΠΕ, ΑΣ, ΑΕ Όπως και η απερχόμενη γενιά,
160 / 170 DE
Διαδρομή (χλστ.)
οι ομορφιές και το ανάγλυφο της Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Αμορτισέρ, το ¨μεγάλο¨ V-STROM διατί-
Ελλάδας σου επιτρέπουν να εκ- ΠΕ, ΑΕ θεται σε δύο εκδόσεις οι οποί-
μεταλλευτείς στο έπακρο τις δυ- Διαδρομή (χλστ.) 160 / 169 DE ες όμως διαφέρουν περισσότε-
νατότητες μιας Adventure μοτο- Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ, 4Ε, ABS ρο από ποτέ, τη βασική και την
συκλέτας. Η Suzuki φαίνεται να το Φρένα Π (χλστ.) Δ, 1Ε, ABS DE που αντικαθιστά την ΧΤ, φέρ-
γνωρίζει αυτό, οπότε αποφάσισε νει 21αρη μπροστινό τροχό και
να πραγματοποιήσει την Πανευρωπαϊκή παρουσία- κλέβει τις εντυπώσεις, βάζοντας την περιπέτεια σε
ση του νέου V-Strom 1050 στο Λουτράκι (ελπίζου- πρώτο πλάνο, ως γνήσιος διάδοχος του θρυλικού
με να ακολουθήσουν ακόμη περισσότερες εταιρίες DR.Big.
στο μέλλον) και εμείς φυσικά δεν χάσαμε την ευ- Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
καιρία να το οδηγήσουμε, μιας και η οπτική γνω- Όταν το όνομα του V-Strom άλλαξε από 1000 σε
ριμία μαζί του είχε γίνει ήδη πριν από λίγους μή- 1050 τρία χρόνια πριν, άλλαξε και η σχεδιαστική
νες στην Eicma. Πιστό στις αξίες της Suzuki, το νέο του φιλοσοφία. Το νέο μοντέλο ακολουθεί το ίδιο
V-Strom 1050 συνεχίζει να αντιστέκεται στο κυνή- μονοπάτι, οπότε η σύνδεση με το παρελθόν συνεχί-
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 34