Page 34 - net.mototriti.gr 01 Μαρτίου 2023
P. 34

TEST         Suzuki V-Strom
                                                          1050/1050 DE
                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
               ο όνομα V-Strom δεν χρει-                                        γι των απόλυτων ιπποδυνάμεων
               άζεται ιδιαίτερες συστάσεις.    Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι          τύπου superbike, αυτό όμως δεν
        ΤΑπό  την  πρώτη  στιγμή  της                                           σημαίνει ότι σταματά να εξελίσ-
        κυκλοφορίας  του  αγαπήθηκε  ιδι-      Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις         σεται στους υπόλοιπους τομείς.
        αίτερα  και  στη  χώρα  μας,  αφού      Ανεστραμμένο τηλεσκοπικό ,ΠΕ, ΑΣ, ΑΕ  Όπως  και  η  απερχόμενη  γενιά,
                                                                 160 / 170 DE
                                               Διαδρομή (χλστ.)
        οι ομορφιές και το ανάγλυφο της        Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις   Αμορτισέρ,    το  ¨μεγάλο¨  V-STROM  διατί-
        Ελλάδας  σου  επιτρέπουν  να  εκ-                               ΠΕ, ΑΕ  θεται  σε  δύο  εκδόσεις  οι  οποί-
        μεταλλευτείς  στο  έπακρο  τις  δυ-    Διαδρομή (χλστ.)    160 / 169 DE  ες  όμως  διαφέρουν  περισσότε-
        νατότητες  μιας  Adventure  μοτο-      Φρένα Ε (χλστ.)     2Δ, 4Ε, ABS  ρο από ποτέ, τη βασική και την
        συκλέτας. Η Suzuki φαίνεται να το      Φρένα Π (χλστ.)      Δ, 1Ε, ABS  DE που αντικαθιστά την ΧΤ, φέρ-
        γνωρίζει  αυτό,  οπότε  αποφάσισε                                       νει  21αρη  μπροστινό  τροχό  και
        να πραγματοποιήσει την Πανευρωπαϊκή  παρουσία- κλέβει τις εντυπώσεις, βάζοντας την περιπέτεια σε
        ση του νέου V-Strom 1050 στο Λουτράκι (ελπίζου- πρώτο πλάνο, ως γνήσιος διάδοχος του θρυλικού
        με να ακολουθήσουν ακόμη περισσότερες εταιρίες  DR.Big.

        στο μέλλον) και εμείς φυσικά δεν χάσαμε την ευ-        Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
        καιρία να το οδηγήσουμε, μιας και η οπτική γνω-        Όταν το όνομα του V-Strom άλλαξε από 1000 σε
        ριμία μαζί του είχε γίνει ήδη πριν από λίγους μή- 1050 τρία χρόνια πριν, άλλαξε και η σχεδιαστική
        νες στην Eicma. Πιστό στις αξίες της Suzuki, το νέο  του φιλοσοφία. Το νέο μοντέλο ακολουθεί το ίδιο
        V-Strom 1050 συνεχίζει να αντιστέκεται στο κυνή- μονοπάτι, οπότε η σύνδεση με το παρελθόν συνεχί-

















































                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     34
   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39