Page 36 - net.mototriti.gr 01 Μαρτίου 2023
P. 36
TEST Suzuki V-Strom
1050/1050 DE
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
ζει να είναι εμφανής, αφού οι γραμμές του ακολου- να επεκτείνεις ακόμη περισσότερο τις ταξιδιωτικές
θούν πιστά το δημοφιλές DR.big που συμμετείχε δυνατότητες της μοτοσυκλέτας.
στο RallyDakar το 1989. Αυτό μπορεί να μην αρέ- Όσον αφορά την ποιότητα κατασκευής, το νέο
σει σε όλους, όμως ο τετράγωνος Led προβολέας, V-Strom 1050 ακολουθεί τα γνωστά πρότυπα της
το ράμφος κάτω από αυτόν, το τετράγωνο ρεζερ- Suzuki χωρίς να αφήνει κανένα περιθώριο αμφι-
βουάρ 20 λίτρων και φυσικά τα αγωνιστικά χρώμα- σβήτησης ακόμη και στους πιο επικριτικούς πα-
τα, είναι στοιχεία που δίνουν χαρακτήρα και κάνουν ρατηρητές. Έχει δοθεί μεγάλη προσοχή τόσο στα
το V-Strom να ξεχωρίζει, αδιαφορώντας για τα πε- υλικά όσο και στη συναρμογή, με τη βαφή και το συ-
πατημένα καλούπια που επιβάλλουν οι τάσεις της νολικό φινίρισμα της μοτοσυκλέτας να κυμαίνονται
εποχής. Η έκδοση DE δείχνει από μακριά τις δια- σε πολύ υψηλά επίπεδα, όπως άλλωστε περιμένεις
θέσεις της για εκτός δρόμου οδήγηση, αφού εξο- από το κορυφαίο Adventure της εταιρίας.
πλίζεται με ακτινωτούς τροχούς Εξοπλισμός - τιμή Άνεση – Εργονομία
21-17(αντί 19-17), αλουμινένια ABS / Ρυθμ. Η εργονομία της μοτοσυκλέτας
l
ποδιά κινητήρα, προστατευτικά κά- Τraction Control / Ρυθμ. l/l παρέμεινε χωρίς αλλαγές, ούτως
γκελα, ενισχυμένο μπροστινό φτε- Στροφόμετρο l ή άλλως το V-Strom πάντα ήταν
ρό τριών τμημάτων και μικρότερη Immobilizer l μια φιλόξενη μοτοσυκλέτα για κά-
φιμέ ζελατίνα. Οι δύο εκδόσεις δι- Yπολογιστής ταξιδιού l θε αναβάτη. Όλα λοιπόν βρίσκο-
Μερικός χιλιομετρητής
l
αφέρουν επίσης στο χρώμα του πι- Ένδειξη βενζίνης l νται εκεί που περιμένεις για να
ρουνιού (στο DE είναι χρυσό) και Δείκτης θερμοκρασίας l μπορείς να αισθανθείς άνετα και
l
φυσικά στους χρωματισμούς-γρα- Θερμοκρασία περιβάλλοντος l/l να οδηγείς ακούραστος για πολ-
Ζελατίνα / Ρυθμ.
φικά, αφού το έντονο κίτρινο και το Πλάγιο σταντ l λά χιλιόμετρα, τόσο στην άσφαλτο
μπλέ-άσπρο το οποίο επίσης πα- Κεντρικό σταντ l όσο και στο χώμα. Η έκδοση DE
ραπέμπει στο DR. big διατίθενται Χειρολαβές / Σχάρα l/l διαθέτει φαρδύτερο τιμόνι +40χιλ
Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π
μόνο στο DE. Αν κάτι χτυπούσε l: στάνταρ, 8: προαιρετικός, l/l (είναι τοποθετημένο 20χιλ ψηλό-
άσχημα στο μάτι στη βασική έκδο- -: δε διατίθεται τερα και 9χιλ πιο κοντά στον ανα-
ση της προηγούμενης γενιάς, ήταν βάτη), ατσάλινα-μεγαλύτερα μαρ-
οι άχαροι καθρέπτες και τα μεγάλα φλας τα οποία σπιέ για οδήγηση με μπότες και σέλα ελαφρώς
ανήκουν στο παρελθόν, καθώς πλέον δεν διαφέ- διαφορετικού σχήματος (ψηλότερη κατά 25χιλ στα
ρουν από το πλουσιότερο DE. Φυσικά υπάρχει ένας 880χιλ από το έδαφος και ελαφρύτερη κατά 706γρ)
μακρύς κατάλογος με περισσότερα από 30 αξεσου- η οποία επιτρέπει ευκολότερη μετακίνηση του ανα-
άρ για να προσθέσεις την προσωπική σου πινελιά ή βάτη χωρίς ωστόσο να διαθέτει ρύθμιση ύψους
όπως αυτή της βασικής έκδοσης. Ο συνεπιβάτης
έχει το δικό του ευρύχωρο κομμάτι σέλας, αλλά και
χειρολαβές ώστε να μπορεί να σε συντροφεύει σε
κάθε προορισμό.
Η μεγαλύτερη διαφορά σε σχέση με την προηγού-
μενη γενιά εντοπίζεται στον πίνακα οργάνων. Επιτέ-
λους, η LCD οθόνη που θύμιζε 8μπιτο videogame
έδωσε τη θέση της σε μια TFT 5 ιντσών η οποία φυ-
σικά είναι πολύ πιο ευανάγνωστη αλλά και εύχρη-
Ή ρύθμιση της προφόρτισης γίνεται εύκολα χωρίς στη, αφού η περιήγηση στις λειτουργίες της απαι-
εργαλεία τεί ελάχιστα λεπτά εξοικείωσης (θα θέλαμε όμως
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 36