Page 36 - net.mototriti.gr 01 Μαρτίου 2023
P. 36

TEST         Suzuki V-Strom
                                                         1050/1050 DE
                                            l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
        ζει να είναι εμφανής, αφού οι γραμμές του ακολου- να επεκτείνεις ακόμη περισσότερο τις ταξιδιωτικές
        θούν πιστά το δημοφιλές DR.big  που συμμετείχε  δυνατότητες της μοτοσυκλέτας.
        στο RallyDakar το 1989. Αυτό μπορεί να μην αρέ-        Όσον  αφορά  την  ποιότητα  κατασκευής,  το  νέο
        σει σε όλους, όμως ο τετράγωνος Led προβολέας,  V-Strom 1050 ακολουθεί τα γνωστά πρότυπα της
        το ράμφος κάτω από αυτόν, το τετράγωνο ρεζερ- Suzuki χωρίς να αφήνει κανένα περιθώριο αμφι-

        βουάρ 20 λίτρων και φυσικά τα αγωνιστικά χρώμα- σβήτησης  ακόμη  και  στους  πιο  επικριτικούς  πα-
        τα, είναι στοιχεία που δίνουν χαρακτήρα και κάνουν  ρατηρητές.  Έχει  δοθεί  μεγάλη  προσοχή  τόσο  στα
        το V-Strom να ξεχωρίζει, αδιαφορώντας για τα πε- υλικά όσο και στη συναρμογή, με τη βαφή και το συ-
        πατημένα καλούπια που επιβάλλουν οι τάσεις της  νολικό φινίρισμα της μοτοσυκλέτας να κυμαίνονται
        εποχής. Η έκδοση DE δείχνει από μακριά τις δια- σε πολύ υψηλά επίπεδα, όπως άλλωστε περιμένεις
        θέσεις της για εκτός δρόμου οδήγηση, αφού εξο- από το κορυφαίο Adventure της εταιρίας.
        πλίζεται  με  ακτινωτούς  τροχούς     Εξοπλισμός - τιμή                  Άνεση – Εργονομία
        21-17(αντί  19-17),  αλουμινένια      ABS / Ρυθμ.                        Η εργονομία της μοτοσυκλέτας
                                                                           l
        ποδιά κινητήρα, προστατευτικά κά-     Τraction Control / Ρυθμ.    l/l  παρέμεινε χωρίς αλλαγές, ούτως
        γκελα, ενισχυμένο μπροστινό φτε-      Στροφόμετρο                  l   ή άλλως το V-Strom πάντα ήταν
        ρό τριών τμημάτων και μικρότερη       Immobilizer                  l   μια φιλόξενη μοτοσυκλέτα για κά-
        φιμέ ζελατίνα. Οι δύο εκδόσεις δι-    Yπολογιστής ταξιδιού         l   θε αναβάτη. Όλα λοιπόν βρίσκο-
                                              Μερικός χιλιομετρητής
                                                                           l
        αφέρουν επίσης στο χρώμα του πι-      Ένδειξη βενζίνης             l   νται  εκεί  που  περιμένεις  για  να
        ρουνιού (στο DE είναι χρυσό) και      Δείκτης θερμοκρασίας         l   μπορείς να αισθανθείς άνετα και
                                                                           l
        φυσικά στους χρωματισμούς-γρα-        Θερμοκρασία περιβάλλοντος    l/l  να οδηγείς ακούραστος για πολ-
                                              Ζελατίνα / Ρυθμ.
        φικά, αφού το έντονο κίτρινο και το   Πλάγιο σταντ                 l   λά χιλιόμετρα, τόσο στην άσφαλτο
        μπλέ-άσπρο  το  οποίο  επίσης  πα-    Κεντρικό σταντ               l   όσο και στο χώμα. Η έκδοση DE
        ραπέμπει  στο  DR.  big  διατίθενται   Χειρολαβές / Σχάρα       l/l    διαθέτει φαρδύτερο τιμόνι +40χιλ
                                              Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π
        μόνο  στο  DE.  Αν  κάτι  χτυπούσε    l: στάνταρ, 8: προαιρετικός,    l/l  (είναι τοποθετημένο 20χιλ ψηλό-
        άσχημα στο μάτι στη βασική έκδο-        -: δε διατίθεται               τερα και 9χιλ πιο κοντά στον ανα-
        ση της προηγούμενης γενιάς, ήταν                                       βάτη), ατσάλινα-μεγαλύτερα μαρ-
        οι άχαροι καθρέπτες και τα μεγάλα φλας τα οποία  σπιέ  για  οδήγηση  με  μπότες  και  σέλα  ελαφρώς
        ανήκουν στο παρελθόν, καθώς πλέον δεν διαφέ- διαφορετικού σχήματος (ψηλότερη κατά 25χιλ στα
        ρουν από το πλουσιότερο DE. Φυσικά υπάρχει ένας  880χιλ από το έδαφος και ελαφρύτερη κατά 706γρ)
        μακρύς κατάλογος με περισσότερα από 30 αξεσου- η οποία επιτρέπει ευκολότερη μετακίνηση του ανα-

        άρ για να προσθέσεις την προσωπική σου πινελιά ή  βάτη  χωρίς  ωστόσο  να  διαθέτει  ρύθμιση  ύψους
                                                              όπως  αυτή  της  βασικής  έκδοσης.  Ο  συνεπιβάτης
                                                              έχει το δικό του ευρύχωρο κομμάτι σέλας, αλλά και
                                                              χειρολαβές ώστε να μπορεί να σε συντροφεύει σε
                                                              κάθε προορισμό.
                                                               Η μεγαλύτερη διαφορά σε σχέση με την προηγού-
                                                              μενη γενιά εντοπίζεται στον πίνακα οργάνων. Επιτέ-
                                                              λους, η LCD οθόνη που θύμιζε 8μπιτο videogame
                                                              έδωσε τη θέση της σε μια TFT 5 ιντσών η οποία φυ-
                                                              σικά είναι πολύ πιο ευανάγνωστη αλλά και εύχρη-

        Ή ρύθμιση της προφόρτισης γίνεται εύκολα χωρίς        στη, αφού η περιήγηση στις λειτουργίες της απαι-
        εργαλεία                                              τεί ελάχιστα λεπτά εξοικείωσης (θα θέλαμε όμως
                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     36
   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41