Page 40 - net.mototriti.gr 01 Μαρτίου 2023
P. 40

TEST         Suzuki V-Strom
                                                         1050/1050 DE
                                            l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ


































        αντί για 25ο, μεγαλύτερο ίχνος 126 αντί για 110χιλ  control που κράτα τον πίσω τροχό στο έδαφος στα
        αλλά και μακρύτερο μεταξόνιο κατά 40χιλ. Όπως εί- βίαια φρεναρίσματα καθώς και το Load-Dependent
        ναι φυσικό, μεγαλύτερη στην έκδοση DE είναι και η  control που αναλαμβάνει να διανέμει σωστά την πί-
        απόσταση από το έδαφος που αγγίζει τα 190χιλ σε  εση στα φρένα σύμφωνα με το φορτίο της μοτο-
        σχέση με τα 165 χιλ της βασικής έκδοσης.              συκλέτας, ώστε η συμπεριφορά της να παραμένει
          Στον τομέα των αναρτήσεων η λύση έρχεται και  σταθερή ανεξάρτητα εάν οδηγείς μόνος ή με συ-
        πάλι από την KYB η οποία εξοπλίζει τη μοτοσυκλέ- νεπιβάτη. Πλέον στην έκδοση DE εκτός από τα δύο

        τα με ένα πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πι- επίπεδα  παρεμβατικότητας  το  ABS  μπορεί  και  να
        ρούνι 43χιλ και ένα επίσης ρυθμιζόμενο αμορτισέρ  απενεργοποιηθεί πλήρως στον πίσω τροχό. Οι δι-
        (η προφόρτιση ρυθμίζεται εύκολα χωρίς εργαλεία)  αφορετικοί τροχοί των δύο μοντέλων ¨τυλίγονται¨
        το οποίο εδράζεται με μοχλικό. Η Suzuki δεν ήθελε  και με διαφορετικά ελαστικά, καθώς το DE φορά
        να ξεφύγει το κόστος  σε δυσθεώρητα ύψη, επιλέ- τα Dunlop Trailmax Mixtour σε διαστάσεις 90/90-
        γοντας ημιενεργητικές αναρτήσεις, φρόντισε όμως  21 και 150/70-17 (σαμπρέλα εμπρός), ενώ η βασι-
        ώστε οι ρυθμίσεις στις δύο εκδόσεις να διαφέρουν  κή έκδοση τα πιο ασφάλτινα Bridgestone Battlax
        σύμφωνα με τον χαρακτήρα της κάθε μοτοσυκλέ- Adventure  A41  σε  διαστάσεις  110/90-19  και

        τας όπως και οι διαδρομές που στο DE αγγίζουν τα  150/70-17.
        170χιλ και 169χιλ εμπρός και πίσω αντίστοιχα, αντί     Οδηγώντας
        για τα  160χιλ της βασικής έκδοσης.                    Όταν η Suzuki επέλεξε την Ελλάδα για την Πανευ-
          Όπως και στην προηγούμενη γενιά, την πέδηση  ρωπαϊκή παρουσίαση του νέου V-Strom, σίγουρα
        αναλαμβάνουν 2 τετραπίστονες μονομπλόκ δαγκά- δεν είχε στο μυαλό της την κακοκαιρία «Μπάρμπα-
        νες της Tokico μπροστά με δίσκους 310χιλ και μια  ρα» που αυτές τις μέρες θα ¨χτύπουσε¨ με πρωτο-
        μονοπίστονη δαγκάνα πίσω με δίσκο 260χιλ, ενώ  φανή νεύρα τη χώρα μας. Η χάρη της έφτασε και
        αναβαθμισμένη είναι η μονάδα του cornering ABS  μέχρι το Λουτράκι, με το πρωινό χιονόνερο να προ-
        το  οποίο  συνεργάζεται  με  τη  μονάδα  IMU  για  να  σπαθεί να χαλάσει τη μέρα της οδήγησης κάτι που
        φρενάρεις με ασφάλεια ακόμη και υπό κλίση. Στις  ευτυχώς δεν κατάφερε, αφού το μόνο που άλλαξε

        λειτουργίες  του  συναντάμε  το  Slope-Dependent  στο πρόγραμμα ήταν να παραβλέψουμε ένα παγω-
                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     40
   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45