Page 40 - net.mototriti.gr 01 Μαρτίου 2023
P. 40
TEST Suzuki V-Strom
1050/1050 DE
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
αντί για 25ο, μεγαλύτερο ίχνος 126 αντί για 110χιλ control που κράτα τον πίσω τροχό στο έδαφος στα
αλλά και μακρύτερο μεταξόνιο κατά 40χιλ. Όπως εί- βίαια φρεναρίσματα καθώς και το Load-Dependent
ναι φυσικό, μεγαλύτερη στην έκδοση DE είναι και η control που αναλαμβάνει να διανέμει σωστά την πί-
απόσταση από το έδαφος που αγγίζει τα 190χιλ σε εση στα φρένα σύμφωνα με το φορτίο της μοτο-
σχέση με τα 165 χιλ της βασικής έκδοσης. συκλέτας, ώστε η συμπεριφορά της να παραμένει
Στον τομέα των αναρτήσεων η λύση έρχεται και σταθερή ανεξάρτητα εάν οδηγείς μόνος ή με συ-
πάλι από την KYB η οποία εξοπλίζει τη μοτοσυκλέ- νεπιβάτη. Πλέον στην έκδοση DE εκτός από τα δύο
τα με ένα πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πι- επίπεδα παρεμβατικότητας το ABS μπορεί και να
ρούνι 43χιλ και ένα επίσης ρυθμιζόμενο αμορτισέρ απενεργοποιηθεί πλήρως στον πίσω τροχό. Οι δι-
(η προφόρτιση ρυθμίζεται εύκολα χωρίς εργαλεία) αφορετικοί τροχοί των δύο μοντέλων ¨τυλίγονται¨
το οποίο εδράζεται με μοχλικό. Η Suzuki δεν ήθελε και με διαφορετικά ελαστικά, καθώς το DE φορά
να ξεφύγει το κόστος σε δυσθεώρητα ύψη, επιλέ- τα Dunlop Trailmax Mixtour σε διαστάσεις 90/90-
γοντας ημιενεργητικές αναρτήσεις, φρόντισε όμως 21 και 150/70-17 (σαμπρέλα εμπρός), ενώ η βασι-
ώστε οι ρυθμίσεις στις δύο εκδόσεις να διαφέρουν κή έκδοση τα πιο ασφάλτινα Bridgestone Battlax
σύμφωνα με τον χαρακτήρα της κάθε μοτοσυκλέ- Adventure A41 σε διαστάσεις 110/90-19 και
τας όπως και οι διαδρομές που στο DE αγγίζουν τα 150/70-17.
170χιλ και 169χιλ εμπρός και πίσω αντίστοιχα, αντί Οδηγώντας
για τα 160χιλ της βασικής έκδοσης. Όταν η Suzuki επέλεξε την Ελλάδα για την Πανευ-
Όπως και στην προηγούμενη γενιά, την πέδηση ρωπαϊκή παρουσίαση του νέου V-Strom, σίγουρα
αναλαμβάνουν 2 τετραπίστονες μονομπλόκ δαγκά- δεν είχε στο μυαλό της την κακοκαιρία «Μπάρμπα-
νες της Tokico μπροστά με δίσκους 310χιλ και μια ρα» που αυτές τις μέρες θα ¨χτύπουσε¨ με πρωτο-
μονοπίστονη δαγκάνα πίσω με δίσκο 260χιλ, ενώ φανή νεύρα τη χώρα μας. Η χάρη της έφτασε και
αναβαθμισμένη είναι η μονάδα του cornering ABS μέχρι το Λουτράκι, με το πρωινό χιονόνερο να προ-
το οποίο συνεργάζεται με τη μονάδα IMU για να σπαθεί να χαλάσει τη μέρα της οδήγησης κάτι που
φρενάρεις με ασφάλεια ακόμη και υπό κλίση. Στις ευτυχώς δεν κατάφερε, αφού το μόνο που άλλαξε
λειτουργίες του συναντάμε το Slope-Dependent στο πρόγραμμα ήταν να παραβλέψουμε ένα παγω-
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 40