Page 50 - net.mototriti.gr 01 Μαρτίου 2023
P. 50

TEST        Honda
                                                         CB750 Hornet
                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
                                                              ση  Ni-SiC  (καρβίδιο  νικελίου-πυριτίου),  όπως  στα
                                                              CRF450R και CBR1000RR-R Fireblade, ενώ το 6τά-
                                                              χυτο κιβώτιο συνδυάζεται με συμπλέκτη ολίσθησης,
                                                              έχοντας τη δυνατότητα και για quickshifter δύο κα-
                                                              τευθύνσεων, το οποίο με κόστος 300 ευρώ θα ήταν

                                                              και η πρώτη μας επιλογή από τον μακρύ κατάλογο
                                                              των αξεσουάρ.
                                                               Νέα είναι και τα ηλεκτρονικά μιας και το throttle
                                                              by wire γκάζι επιτρέπει την ύπαρξη τεσσάρων riding
                                                              modes (sport, standard, rain, user) τα οποία διαφέ-
                                                              ρουν ως προς την απόκριση του γκαζιού, το φρέ-
                                                              νο του κινητήρα αλλά και την επεμβατικότητα του

        Παρά το ευαίσθητο ABS, τα φρένα της Nissin            traction control -εκτελεί και  χρέη wheelie control-
        έχουν δύναμη για να επιβραδύνουν εύκολα το            το οποίο μπορεί να απενεργοποιηθεί αν θελήσει ο
        ελαφρύ σύνολο                                         αναβάτης. Όλα τα παραπάνω ρυθμίζονται και ξεχω-

                                                              ριστά σε 3 επίπεδα.
                                                               Πλαίσιο – Άναρτήσεις – Φρένα
                                                               Όπως ο κινητήρας, έτσι και το πλαίσιο τύπου διαμά-
                                                              ντι σχεδιάστηκε από λευκό χαρτί για τις ανάγκες του
                                                              νέου μοντέλου. Κατασκευάζεται από ατσάλινους σω-
                                                              λήνες και ζυγίζει 16,6 κιλά (ελαφρύτερο κατά 1,9 kg
                                                              σε σχέση με αυτό του CB650R) συμβάλλοντας ώστε
                                                              το συνολικό βάρος της μοτοσυκλέτας με πλήρη υγρά

                                                              να μην ξεπερνά τα 190 κιλά. Η γεωμετρία έχει αρκε-
                                                              τά σπορ χαρακτηριστικά, αφού η γωνιά κάστερ των

        Άνετη για τα δεδομένα της κατηγορίας, με αρκετό       25οκαι το ίχνος των 99χιλ συνδυάζονται με μεταξό-
        αφρώδες και με ύψος 795χιλ που επιτρέπει σε           νιο 1.420χιλ (30 χιλ κοντύτερο από το CB650R).
        αναβάτες κάθε αναστήματος να πατήσουν και με           Στον     τομέα    των    αναρτήσεων      συναντά-
        τα δύο πόδια στο έδαφος
                                                              με  ένα  ανεστραμμένο  πιρούνι  Showa  SFF-BP
        Honda επέλεξαν στροφαλοφόρο 270 μοιρών.  Αυ- (ShowaSeparateFunction- BigPiston) 41χιλ και ένα
        τή η λύση προσομοιάζει τη λειτουργία αλλά και τον  αμορτισέρ το οποίο εδράζεται με μοχλικό και ρυθ-

        ήχο ενός V2, ενώ μεγάλο βάρος δόθηκε και στο βά- μίζεται ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου, ενώ
        ρος, οπότε για περαιτέρω μείωση της μάζας ο πρω- την  πέδηση  αναλαμβάνουν  δύο  δίσκοι  296  χιλιο-
        τεύοντας άξονας του κιβωτίου κινεί και τον αντικρα- στών  με  4πίστονες  ακτινικές  δαγκάνες  Nissin  στο
        δασμικό. Ο νέος κινητήρας διαθέτει 4 βαλβίδες ανά  εμπρός μέρος και ένας δίσκος 240 χιλιοστών με δα-
        κύλινδρο και είναι εξαιρετικά συμπαγής με την κεφα- γκάνα ενός εμβόλου πίσω που συνεργάζονται με
        λή Unicam (σχεδίαση δανεισμένη από  το CRF450R)  το σύστημα ABS. Τέλος οι τροχοί είναι 17 ιντσών
        να διαχειρίζεται τις βαλβίδες εισαγωγής διαμέτρου  όπως σε κάθε μοτοσυκλέτα της κατηγορίας και φο-
        35,5 mm (με ανύψωση 9,3 mm) μέσω έκκεντρου  ρούν τα ελαστικά Road 5 της Michelin σε διαστά-
        και  τις  βαλβίδες  εξαγωγής  διαμέτρου  29  mm  μέ- σεις  120/70-17  και  160/60-17  εμπρός  και  πίσω
        σω βραχίονα. Οι κύλινδροι χρησιμοποιούν επίστρω- αντίστοιχα.

                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     50
   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54   55