Page 52 - net.mototriti.gr 01 Μαρτίου 2023
P. 52

TEST        Honda
                                                         CB750 Hornet
                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
          Οδηγώντας
          Το Hornet ανέκαθεν εξυπηρετούσε πολλαπλούς
        σκοπούς και η κίνηση στην πόλη ήταν φυσικά ένας
        από αυτούς. Εκεί το νέο μοντέλο θυμίζει μοτοσυ-
        κλέτα μικρότερης κατηγορίας, αφού οι μαζεμένες

        του διαστάσεις, το μικρό βάρος και ο τρόπος που
        ελίσσεται πραγματικά εντυπωσιάζουν, ειδικά όταν
        σκεφτείς ότι πρόκειται για μια μοτοσυκλέτα 755 κυ-
        βικών.  Όπως  στις  περισσότερες  naked  το  τιμό-
        νι μπορεί να μην κόβει ιδιαίτερα, είναι όμως αρ-      Γεμάτος σε όλο το φάσμα των στροφών με ήχο
        κετά στενό με αποτέλεσμα η διέλευση ανάμεσα  που θυμίζει V2, ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας
        στα αυτοκίνητα να μην αποτελεί πρόβλημα στην          755 κ.εκ αποδίδει 90,5 ίππους και αποτελεί
        καθημερινή μετακίνηση. Στο αστικό περιβάλλον          αναμφίβολα ένα από τα δυνατότερα χαρτιά του
                                                              νέου Hornet
        μπορείς να κινείσαι ακόμη και με ταχύτητες πα-
        πιού. Η ρύθμιση των αναρτήσεων έχει σπορ προ-
        σανατολισμό οπότε δεν ¨καταπίνει¨ τις λακκού-
        βες  με  χάρη  Adventure  μοτοσυκλέτας  αλλά  δεν
        σου ¨σπαέι¨ και τη μέση, το κιβώτιο είναι θετικό και
        ακριβές, ενώ η λειτουργία του κινητήρα είναι κλα-
        σική Honda και αυτό σημαίνει ότι δεν πρόκειται πο-
        τέ να σε ενοχλήσουν κραδασμοί ή σκορτσαρίσματα
        στις χαμηλές στροφές.
          Όταν βέβαια ανοίξεις λίγο περισσότερο το γκάζι

        τότε καταλαβαίνεις γιατί ονομάζεται σφήκα αλλά και    Ή TFT οθόνη 5 ιντσών είναι ευκρινής σε όλες
        γιατί οι δικύλινδροι εν σειρά είναι η νέα τάση στους  τις συνθήκες, προβάλλοντας τις απαραίτητες
        κινητήρες της μεσαίας κατηγορίας. Ανά πάσα ώρα        πληροφορίες. Άν θα θέλαμε κάτι παραπάνω θα
        και στιγμή είναι έτοιμο να τσιμπήσει οποιονδήποτε     ήταν ένδειξη για την αυτονομία και την εξωτερική
                                                              θερμοκρασία
        το αμφισβητήσει, αφού η δύναμη είναι διαθέσιμη
        από χαμηλά και κορυφώνεται μετά τις 7.000 όπου  ακόμη και τους fan των απόλυτων επιδόσεων, ειδι-
        δείχνει τον καλό του εαυτό. Πετάγεται μπροστά με  κά αν συνυπολογίσουν ότι τα παραπάνω νούμερα
        ένα μικρό τίναγμα στο αρχικό άνοιγμα του γκαζιού  συνδυάζονται με μέση κατανάλωση της τάξεως των

        (ειδικά  όταν  έχεις  επιλεγμένο  το  sportmode)  και  6.0λτ/100 χλμ.
        συνεχίζει να επιταχύνει γρυλίζοντας σαν V2 μέχρι       Φυσικά όσο εντυπωσιακά και να είναι τα νούμε-
        την ηλεκτρονικά περιορισμένη τελική των 220χλμ/ ρα της επιτάχυνσης δεν αρκούν για να χαρακτηρι-
        ώρα, αποδεικνύοντας ότι ο νέος κινητήρας είναι ξε- στεί σπορ μια μοτοσυκλέτα. Πρέπει να μπορείς να
        κάθαρα ένα από τα πιο δυνατά του χαρτιά. Οκ, μπο- εκμεταλλευτείς τη δύναμή της και όταν η ευθεία τε-
        ρεί να μην ¨ξυρίζει¨ στα ψηλά όπως ένα τετρακύ- λειώσει και το νέο Hornet φαίνεται ότι σχεδιάστηκε
        λινδρο, όμως η απόδοση πάνω από τις 10.500 σ.α.λ  με αυτό ακριβώς το σκεπτικό. Η ελαφριά αίσθηση
        του κόφτη, απλώς δεν σε απασχολεί. Άλλωστε τα  σε συνδυασμό με τη σπορ γεωμετρία και το σχετικά
        3.8΄΄ που χρειάζεται  για το 0-100χλμ/ώρα, τα 7,9΄΄  στενό πίσω ελαστικό κάνουν τις αλλαγές κατεύθυν-
        για το 0-160 και τα 13,8΄΄ για το 0-200 θα καλύψουν  σης παιχνίδι, χωρίς όμως να σε αποτρέπουν από το

                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     52
   47   48   49   50   51   52   53   54   55   56   57