Page 70 - net.mototriti.gr 01 Ιανουαρίου 2023
P. 70
TEST CFMOTO
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ 300NK
Τεχνικά χαρακτηριστικά λο τους στην εργονομία της, η οποία ισορροπεί
μεταξύ του σπορ και του πρακτικού. Αναβάτες
Κινητήρας*
Τύπος 4T 1K, Υ/Ψ 4Β «μέσου όρου» θα αισθανθούν φιλόξενα στην θέ-
Κυβισμός (κ.εκ.) 292 ση οδήγησης, ενώ οι κάπως κοντύτεροι θα αι-
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 78 x 61,2 σθανθούν πιο άνετα, χάρη στο στενό τιμόνι και
Συμπίεση (:1) 11
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 27,9/8.750 την τοποθέτηση των μαρσπιέ. Σε κάθε περίπτω-
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 2,5/7.000 ση, το ύψος σέλας μόλις στα 795 χιλιοστά, κάνει
Τροφοδοσία Ψεκασμός ασφαλές το πάτημα στο έδαφος και την πρόσβα-
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 12,5 ση στην θέση οδήγησης, παιχνιδάκι. Όταν καθί-
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 3,8
σεις στην μοτοσυκλέτα, το τύπου fat-bar τιμόνι σε
ρά την ποιότητα κατασκευής και φινιρίσματος και «καλεί» σε μια ελαφρώς σκυφτή προς τα εμπρός
παίζει σε επίπεδα… Α’ Εθνικής, όπως αποδεικνύ- θέση, χωρίς να κουράζει. Η σέλα έχει μέτριας
εται και από την 300NK. Πολύ καλοφτιαγμένη σε σκληρότητας αφρώδες και είναι ιδιαίτερα ευρύ-
όλα της τα σημεία, με υλικά από το πάνω ράφι και χωρη. Σε θέμα άνεσης, ικανοποιεί τις απαιτήσεις
άριστα συναρμολογημένη, η 300NK εντυπωσιά- αστικής χρήσης χωρίς να προσφέρει το κάτι πα-
ζει, αν σκεφτεί κανείς ότι η τιμή της είναι χαμηλό- ραπάνω, μιας και προτεραιότητα της είναι η στή-
τερη ακόμα και από 125άρια. ριξη του αναβάτη σε πιο έντονη οδήγηση. Όπως
Άνεση-εργονομία αναφέραμε και πιο πάνω, το τιμόνι είναι ιδιαίτε-
Οι μικρές διαστάσεις της 300NK παίζουν το ρό- ρα στενό, αλλά αυτό δεν συνεπάγεται συμβιβα-
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 70