Page 70 - net.mototriti.gr 01 Ιανουαρίου 2023
P. 70

TEST         CFMOTO
                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ  300NK

        Τεχνικά χαρακτηριστικά                                λο τους στην εργονομία της, η οποία ισορροπεί
                                                              μεταξύ του σπορ και του πρακτικού.  Αναβάτες
         Κινητήρας*
        Τύπος                              4T 1K, Υ/Ψ 4Β      «μέσου όρου» θα αισθανθούν φιλόξενα στην θέ-
        Κυβισμός (κ.εκ.)                             292      ση  οδήγησης,  ενώ  οι  κάπως  κοντύτεροι  θα  αι-
        Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)           78 x 61,2      σθανθούν πιο άνετα, χάρη στο στενό τιμόνι και
        Συμπίεση (:1)                                 11
        Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)               27,9/8.750       την τοποθέτηση των μαρσπιέ. Σε κάθε περίπτω-
        Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)                    2,5/7.000       ση, το ύψος σέλας μόλις στα 795 χιλιοστά, κάνει
        Τροφοδοσία                              Ψεκασμός      ασφαλές το πάτημα στο έδαφος και την πρόσβα-
        Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)             12,5      ση στην θέση οδήγησης, παιχνιδάκι. Όταν καθί-
        Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)                     3,8
                                                              σεις στην μοτοσυκλέτα, το τύπου fat-bar τιμόνι σε
        ρά την ποιότητα κατασκευής και φινιρίσματος και       «καλεί» σε μια ελαφρώς σκυφτή προς τα εμπρός
        παίζει σε επίπεδα… Α’ Εθνικής, όπως αποδεικνύ-        θέση,  χωρίς  να  κουράζει.  Η  σέλα  έχει  μέτριας
        εται και από την 300NK. Πολύ καλοφτιαγμένη σε         σκληρότητας αφρώδες και είναι ιδιαίτερα ευρύ-
        όλα της τα σημεία, με υλικά από το πάνω ράφι και      χωρη. Σε θέμα άνεσης, ικανοποιεί τις απαιτήσεις
        άριστα συναρμολογημένη, η 300NK εντυπωσιά-            αστικής χρήσης χωρίς να προσφέρει το κάτι πα-
        ζει, αν σκεφτεί κανείς ότι η τιμή της είναι χαμηλό-   ραπάνω, μιας και προτεραιότητα της είναι η στή-
        τερη ακόμα και από 125άρια.                           ριξη του αναβάτη σε πιο έντονη οδήγηση. Όπως

          Άνεση-εργονομία                                     αναφέραμε και πιο πάνω, το τιμόνι είναι ιδιαίτε-
          Οι μικρές διαστάσεις της 300NK παίζουν το ρό-       ρα στενό, αλλά αυτό δεν συνεπάγεται συμβιβα-

















































                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     70
   65   66   67   68   69   70   71   72   73   74   75