Page 65 - net.mototriti.gr 01 Ιανουαρίου 2023
P. 65
TEST Voge
300 Rally
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
απολύτως εφικτά. Με αρκετά κοντές σχέσεις λό- ζεται με τη χρήση μοχλικού στο ψαλίδι και ρυθμίζε-
γω του χωμάτινου χαρακτήρα, το 300 Rally χρειά- ται ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου. Για την
ζεται 10,7 ΄΄ για το 0-100χλμ/ώρα και 6,9 για το 50- πέδηση υπεύθυνοι είναι ένας δίσκος 265 χιλ μπρο-
100χλμ/ώρα. στά και ένας 245χιλ πίσω οι οποίοι συνεργάζονται
Πλαίσιο – Άναρτήσεις – Φρένα με δαγκάνες δύο και ενός εμβόλου αντίστοιχα κα-
Μπορεί ο κινητήρας να είναι ίδιος με τα πιο ασφάλ- θώς και με δικάναλο σύστημα ABS της Bosch το
τινα αδέρφια του, δεν ισχύει όμως το ίδιο και για οποίο όπως προαναφέραμε μπορεί να απενεργο-
το ατσάλινο πλαίσιο. Στην περίπτωση του 300 Rally ποιηθεί.
δεν είναι χωροδικτύωμα αλλά περιμετρικό δύο δο- Οδηγώντας
κών το οποίο συνδυάζεται με επίσης ατσάλινο ψαλί- Όσο και να σε πριζώνει η εμφάνισή του για να
δι και υποπλαίσιο που είναι αφαιρούμενο, με το βά- μπεις στο χώμα, το πιθανότερο είναι να ξεκινήσεις
ρος να ανέρχεται στα 147 κιλά (χωρίς υγρά). τη συμβίωση με το 300 Rally από το αστικό περιβάλ-
Το ύψος από το έδαφος αγγίζει τα 280χιλ αναδει- λον όπου τα καταφέρνει περίφημα. Η στενή σιλουέ-
κνύοντας τις χωμάτινες δυνατότητες του μοντέλου, τα σε συνδυασμό με το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού
κάτι που φαίνεται τόσο από τους ακτινωτούς τρο- το βοηθούν να περνά εύκολα ανάμεσα από τα αυτο-
χούς 21 και 18 ιντσών όσο και από τις αναρτήσεις. κίνητα, την ώρα που οι αναρτήσεις καταπίνουν κάθε
Στο μπροστινό μέρος συναντάμε ένα ανεστραμμένο ανωμαλία της ασφάλτου με χαρακτηριστική ευκο-
πιρούνι 41χιλ, ενώ πίσω, το μονό αμορτισέρ εδρά- λία, αποδεικνύοντας έναν από τους λόγους που η
65 Eπιστροφή στα περιεχόμενα