Page 66 - net.mototriti.gr 01 Ιανουαρίου 2023
P. 66
TEST Voge
300 Rally
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
κατηγορία των ψευδοεντούρο φαντάζει ιδανική για σκαρφαλώνεις με ευκολία σε λόφους και βουνά.
τη χώρα μας. Το μικρό βάρος και η κοντή κλιμάκω- Έχεις πάντα τον έλεγχο της μοτοσυκλέτας είτε ανοί-
ση χαρίζουν την ευελιξία και τη σπιρτάδα που χρει- γεις το γκάζι αφού τα γλιστρήματα του πίσω τροχού
άζεσαι όταν κινείσαι στα στενά της πόλης ή όταν πε- έρχονται μόνο αν το επιθυμείς είτε φρενάρεις έχο-
τάγεσαι από φανάρι σε φανάρι, συμβάλλοντας ώστε ντας απενεργοποιήσει το ABS, κάτι που περισσό-
το 300 Rally να είναι ένα πρώτης τάξεως commuter τερο βοηθά παρά δυσκολεύει στο χώμα. Τα φρένα
για τις καθημερινές σου μετακινήσεις. δεν έχουν δυνατό δάγκωμα και αυτό στο χώμα βοη-
Ευκολοδήγητο σε κάθε περίπτωση, θα αντεπεξέλ- θά του νέους, ενώ οι αναρτήσεις καταπίνουν τα πά-
θει εξίσου καλά και σε δρόμο με στροφές όπου εί- ντα επιτρέποντάς σου να περνάς από βραχώδη εδά-
ναι πρόθυμο, χωρίς να παρουσιάζει τάσεις πλεύσης φη χωρίς να κοπανιέσαι. Θα φανούν μαλακές μόνο
και ασάφεια. Φυσικά τα τακουνάτα ελαστικά θέτουν σε extreme καταστάσεις όπως άλματα κλπ, όμως
νωρίς τα όρια σε γρήγορο ρυθμό, οπότε μην περι- ακόμη και τότε το 300 Rally δεν θα δυσανασχετή-
μένεις ότι θα ξύσει τα μαρσπιέ του στην άσφαλτο. σει, αποδεικνύοντας ότι είναι πρόθυμο να κάνει οτι-
Αν ζητάς κάτι τέτοιο, μάλλον κοιτάς σε λάθος κα- δήποτε του ζητήσεις, όπως ακριβώς περιμένεις από
τηγορία. Ανοίγοντας το δεξί γκριπ (η γκαζιέρα έχει ένα γνήσιο ψευδοεντούρο.
μεγάλη διαδρομή) παρατηρείς ότι ο κινητήρας είναι
ελαστικός και έχει αρκετή δύναμη για να βγεις στον
αυτοκινητόδρομο και να φτάσεις μέχρι τα 135 χλμ/
ώρα. Εξαιτίας όμως της χωμάτινης φύσης του, το
300 Rally δεν αισθάνεται άνετα κοντά στην τελική
του ή όταν κινείσαι συνεχώς στο κόκκινο φάσμα των
στροφών, καθώς πάνω από τις 6.800 σ.α.λ εμφα-
νίζονται οι χαρακτηριστικοί μονοκύλινδροι κραδα-
σμοί. Αν λοιπόν θες να ταξιδεύεις για ώρες, θα πρέ- Ή οθόνη είναι ευανάγνωστη, από τις βασικές
πει να διατηρείς ταχύτητες κοντά στα 100-110χλμ/ ενδείξεις όμως λείπει αυτή της βενζίνης.
ώρα. Αυτό θα άλλαζε άρδην με ένα μικρότερο πίσω
γρανάζι, όμως ο ρόλος μιας τέτοιας μοτοσυκλέτας Η άποψή μας
δεν είναι τα μεγάλα ταξίδια και οι ατελείωτες ευθεί-
ες, αλλά η δυνατότητα που σου παρέχει να εξερευ- Το 300 Rally κάνει αυτά που υπόσχεται και
νήσεις τις αμέτρητες ομορφιές της Ελλάδας, αυτές ακόμη περισσότερα. Με 4.645 € αγοράζεις ένα
που κρύβονται εκεί που τελειώνει η άσφαλτος. commuter που μπορεί να σε πάει κυριολεκτικά
Εκτός δρόμου το 300 Rally βγάζει τον καλό του παντού και ταυτόχρονα να σε μάθει τι σημαίνει
εαυτό και αποδεικνύεται σχολείο για τον αρχάριο εκτός δρόμου οδήγηση, χαρίζοντάς σου όμορφες
που κάνει τα πρώτα του βήματα στο χώμα. Εκεί, το στιγμές από μέρη που δεν είχες καν φανταστεί.
κοντό γρανάζωμα μετατρέπεται σε πλεονέκτημα, Μήπως η Voge σκεφτόταν την Ελλάδα όταν σχε-
και το καταλαβαίνεις καλύτερα όταν αρχίσεις να δίαζε το 300 Rally;
Πολυδιάστατος
Εξοπλισμός αναβάτη χαρακτήρας, τιμή
Κράνος: Nolan N70-2X (Μπαξεβάνης)
Μπουφάν: T.UR J-TWO (Μπαξεβάνης) Έλλειψη δείκτη βενζίνης,
Παντελόνι: Clover (Μπαξεβάνης) αρχικό δάγκωμα μπροστινού φρένου
Μπότακια: Stylmartin (Μπαξεβάνης)
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 66