Page 69 - net.mototriti.gr 01 Ιανουαρίου 2023
P. 69

TEST         CFMOTO
                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ  300NK

                  ε ηχηρή παρουσία στην       Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι           στο μοντέλο, καθώς ο αυστρια-
                  αγορά μας τα τελευταία                                        κός  οίκος  με  την  μακροχρόνια
        Μχρόνια, η CFMOTO εξε-                Τύπος       Ατσάλινο χωροδικτύωμα  συνεργασία με την KTM, το έχει
        λίσσεται αδιάκοπα. Ανεβάζει τον       Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις    USD πιρούνι    επιμεληθεί πλήρως. Στο εμπρός
        πήχη στην ποιότητα και την οδη-         Διαδρομή (χλστ.)       37mm     μέρος,  ο  LED  προβολέας  κλέ-
                                                                         Δ/Α
        γική συμπεριφορά, ενώ διατηρεί        Αναρτήσεις        Μονό αμορτισέρ,   βει  την  παράσταση,  ενώ  η  τα-
        τις τιμές της σε χαμηλό επίπεδο       Π / Ρυθμίσεις               ΠΕ    κτοποίηση  καλωδιώσεων  -σω-
        κάνοντας τους ανταγωνιστές της        Διαδρομή (χλστ.)           Δ/Α    λήνων  στο  μπροστινό  σύστημα
        να… ιδρώνουν. Το τελευταίο της        Φρένα Ε (χλστ.)    Δ/292, 4Ε, ABS  είναι υποδειγματική. Το πλαίσιο
                                                                Δ/220, 1Ε, ABS
                                              Φρένα Π (χλστ.)
        πόνημα είναι το νέο 300NK, μία                                          (χωροδικτύωμα,  παρακαλώ)  σε
        μοτοσυκλέτα street κατηγορίας A2, που δείχνει  κοινή θέα, τονίζει το σπορ χαρακτήρα της NK και
        να έχει όλα τα σωστά χαρτιά, για να καθίσει στο…  την αναδεικνύει περαιτέρω στα μάτια σου. Η ορ-
        «τραπέζι του πόκερ» της κατηγορίας.                   θή σχεδιαστικά, απόφαση της CFMOTO να τοπο-
          Εμφάνιση-ποιότητα                                   θετήσει κεντρική εξάτμιση, κρατάει την εμφάνιση

          Το  300ΝΚ  έχει  τον  τρόπο  του  να  προσελκύ- του 300ΝΚ καθαρή και συμμετρική. Οι διαστάσεις
        ει τα βλέμματα χωρίς δυσκολία. Είναι ανεπιφύ- και οι αναλογίες της μοτοσυκλέτας είναι ιδιαίτερα
        λακτα  μοντέρνο,  μυώδες  στο  «κέντρο»  του  και  «μαζεμένες» (το μήκος της δεν ξεπερνά καν τα 2
        λιτό εμπρός και πίσω, εκφράζοντας την σχεδια- μέτρα) και, πέρα από την εμφάνιση, παίζουν ρόλο
        στική φιλοσοφία των σημερινών naked μοτοσυ- και στην εργονομία, όπως θα δούμε παρακάτω.
        κλετών δρόμου. Η πένα της Kiska είναι εμφανής          Η CFMOTO κάνει διαρκώς άλματα, όσον αφο-
















































                                               69   Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   64   65   66   67   68   69   70   71   72   73   74