Page 72 - net.mototriti.gr 01 Ιανουαρίου 2023
P. 72
TEST CFMOTO
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ 300NK
σμούς στον χειρισμό, ενώ προσθέτει σαφώς σε ση του σε διαδρομές διαρκείας. Είναι σαφές ότι
ευελιξία εντός πόλης. Σημαντικό Εξοπλισμός - τιμή το 300NK είναι σχεδιασμένο κυ-
ατού, η δυνατότητα ρύθμισης της ρίως για… προσωπική σας χρή-
γωνίας του στα καβαλέτα, μέσω ABS / Ρυθμ. l/8 ση.
Τraction Control / Ρυθμ.
8/8
την ανάλογων σημαδιών. Η θέ- Στροφόμετρο l Στο «κόκπιτ», τις ενδείξεις
ση του συνεπιβάτη καλύπτει τις Immobilizer l απεικονίζει μια οθόνη TFT υψη-
Yπολογιστής ταξιδιού
ανάγκες μιας τυπικής μετακίνη- Μερικός χιλιομετρητής l λής ανάλυσης. Ανάλογα με το
l
σης, όμως το σκληρό σελάκι και Ένδειξη βενζίνης l επιλεγμένο mode λειτουργί-
το «εργονομικό τρίγωνο» της πί- Δείκτης θερμοκρασίας l ας (Sport ή Eco), αλλάζουν και
Θερμοκρασία περιβάλλοντος
8
σω θέσης επιβαρύνουν την άνε- Ζελατίνα / Ρυθμ. 8/8 τα γραφικά, με το στροφόμετρο
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ 8/8 ή το ταχύμετρο στο επίκεντρο,
Πλάγιο σταντ l
Κεντρικό σταντ 8 αντίστοιχα. Ο έλεγχος των λει-
Χειρολαβές / Σχάρα 8/8 τουργιών της οθόνης, γίνεται με
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π 8/l
l: στάνταρ, 8: προαιρετικός, μια ξεχωριστή 4άδα διακοπτών
-: δε διατίθεται στην αριστερή πλευρά του τιμο-
νιού. Ο χειρισμός απαιτεί μια κά-
ποια εξοικείωση (θα θέλαμε να ήταν εφικτός του-
λάχιστον ο μηδενισμός των χιλιομετρητών, χωρίς
να μπεις στα μενού), όμως σε κάθε περίπτωση, η
PHOTO GALLERY πληθώρα των διαθέσιμων λειτουργιών και πλη-
ροφοριών δεν είναι κάτι που θα χειριστείς εν κι-
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 72