Page 73 - net.mototriti.gr 01 Ιανουαρίου 2023
P. 73

TEST        CFMOTO
                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ  300NK

        νήσει.  Η  οθόνη  έχει  επίσης  δυνατότητα  σύνδε- νες  4  και  1  εμβόλου  αντίστοιχα.  Η  Continental
        σης με κινητό τηλέφωνο μέσω Bluetooth, αλλά  παρέχει το δικάναλο σύστημα ABS.
        και απεικόνιση πλοήγησης, ωστόσο για την χρή-          Στο δρόμο
        ση τους ο αναβάτης πρέπει να αποκτήσει το «T-          Η επιλογή των λέξεων στον τίτλο δεν έγινε τυ-
        Box» για την μοτοσυκλέτα, μια επιλογή που ανή- χαία,  αφού  ο  οδηγικός  χαρακτήρας  του  300NK
        κει στον έξτρα εξοπλισμό.                             σε κολάζει με το «καλημέρα σας», είτε είσαι νέος

          Κινητήρας                                           που ξεκινάει τώρα στην μοτοσυκλέτα, είτε είσαι
          Ο  300άρης  μονοκύλινδρος  κινητήρας  του  έμπειρος που μόλις απέκτησες δεύτερο δίκυκλο.

        300NK είναι ένα μοτέρ που… ξεχειλίζει νεανικό  Ο κινητήρας πρωταγωνιστεί στις εντυπώσεις, με
        τσαμπουκά,  σε  ποσοτικά  και  ποιοτικά  χαρακτη- καταπληκτική απόκριση στο γκάζι, «ξερό» ήχο και
        ριστικά. O υγρόψυκτος 4βάλβιδος των 292 κ.εκ.  όση τραχύτητα αίσθησης οφείλει να έχει ένας μο-
        αποδίδει  27,9  ίππους  και  ροπή  2,5  kgm,  στις  νοκύλινδρος.  Η  ιδιαίτερα  κοντή  κλιμάκωση  της
        8.750 και 7.000 σ.α.λ. αντίστοιχα. Φέρει κιβώτιο  μετάδοσης, λειτουργεί υπέρ του μοτέρ μέσα και
        ταχυτήτων 6 σχέσεων, με συμπλέκτη ολίσθησης- γύρω από την πόλη. Μπορείς, κυριολεκτικά, να
        υποβοήθησης για πιο μαλακή μανέτα συμπλέκτη  επιταχύνεις  σχεδόν  από  σταματημένος,  με  3η.

        και καλύτερη συμπεριφορά του πίσω μέρους, στα  Με 2α στο σασμάν ή σε μεγαλύτερες ταχύτητες
        κατεβάσματα ταχυτήτων. Ο αναβάτης μπορεί να  με οποιαδήποτε σχέση, οι ρεπρίζ είναι από αξιο-
        επιλέξει  ανάμεσα  στις  χαρτογραφήσεις  ισχύος  σημείωτες έως συναρπαστικές. Εκεί μπαίνει στην
        Power και Eco, οι οποίες αλλάζουν λίγο, αλλά αι- εξίσωση και η «αθλητική» αίσθηση οδήγησης της
        σθητά την λειτουργία, κυρίως σε επίπεδο απόκρι- 300ΝΚ. Η ευελιξία και η απόκριση στις εντολές
        σης στο γκάζι. Σε κάθε περίπτωση, το μηχανικό  του τιμονιού είναι σε πολύ υψηλό επίπεδο, ενώ
        σύνολο είναι ικανό να προσδώσει αξιόλογες επι- τα  περιθώρια  πρόσφυσης  των  ελαστικών  πρώ-
        δόσεις στο 300NK: Το 0-100 έρχεται σε 8,2 δευ- της τοποθέτησης εκπλήσσουν ευχάριστα. Καίριο
        τερόλεπτα, ενώ η ρεπρίζ 50-100 χλμ/ώρα με 4η  ρόλο στη συμπεριφορά αυτή παίζουν οι ιδιαίτε-
        χρειάζεται 6,5 δλ. Η κατανάλωση του, μετρήθηκε  ρα σκληρές αναρτήσεις, που όμως απέχουν από

        στο νούμερο των 3,8 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα,  το ιδανικό όσον αφορά την παρεχόμενη άνεση.
        μια τιμή που δεν ξεφεύγει από τα αναμενόμενα,  Μολαταύτα,  απογειώνουν  τις  δυνατότητες  του
        ακόμα και με αρκετά ζωηρή οδήγηση. Με το ρε- 300NK ακόμα και για απαιτητικούς.
        ζερβουάρ των 12,5 λίτρων, το 300NK μπορεί να
        διανύσει πάνω από 320 χλμ με ένα γέμισμα.
          Πλαίσιο-αναρτήσεις-φρένα

          Το πλαίσιο του 300NK είναι ατσάλινο και ακο-
        λουθεί την φιλοσοφία του χωροδικτυώματος, μια
        λύση που συναντάται σε σπορ κατασκευές εδώ
        και  δεκαετίες.    Στον  χρωματισμό  Athens  Blue,
        το πλαίσιο και το υποπλαίσιο βάφονται σε μπλε
        και ξεχωρίζουν ακόμα πιο έντονα. Τις αναρτήσεις
        αποτελούν ένα ανεστραμμένο πιρούνι 37 χιλιο-
        στών  εμπρός  και  ένα  μονό  αμορτισέρ  πίσω,  με  «Νευρικός» όσο χρειάζεται, χορταστικά δυνατός
        ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου για το τελευταίο.       και με εθιστικά άμεση απόκριση στο γκάζι,
        Το σύστημα φρένων έχει δίσκους εμπρός και πί-         ο κινητήρας των 292 κ.εκ. κάνει πιένες. Ή
                                                              τοποθέτηση του σιγαστήρα και της απόληξης της
        σω, διαμέτρου 292 και 220 χιλιοστών, με δαγκά- εξάτμισης φαίνεται επίσης.

                                               73   Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   68   69   70   71   72   73   74   75   76   77   78