Page 74 - net.mototriti.gr 01 Ιανουαρίου 2023
P. 74

TEST        CFMOTO


                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ  300NK
          Είναι αδύνατον να μην υποκύψεις στον πειρασμό  κρατήσει άνετα μέση ταχύτητα 100-120 χλμ/ώρα,
        να «στύψεις» το γκάζι με την παραμικρή ευκαιρία,  οπότε αν δεν σας ενοχλεί η πλήρης απουσία ανε-
        έχοντας ένα χαμόγελο ζωγραφισμένο στο πρόσω- μοκάλυψης και η τελική στο επίπεδο των 160 χλμ/
        πο σου την στιγμή που προσπαθείς να συνειδητο- ώρα, ελέω κλιμάκωσης, οι εκδρομές είναι στο πρό-
        ποιήσεις «πως πάει έτσι» ένα 300άρι μονοκύλινδρο!  γραμμα.
        Όσο… αντιστέκεσαι κάνοντας πιο ήπια οδήγηση, το
        300NK ακολουθεί τις επιθυμίες σου. Ο κινητήρας
        δεν παρουσιάζει νευρικότητα στα «άνοιξε-κλείσε»
        του γκαζιού και στην σταθερή πορεία, με μικρή εξαί-

        ρεση στις πολύ χαμηλές σ.α.λ. όπου είναι και λογι-
        κό. Η ποιότητα κύλισης ικανοποιεί τις προσδοκίες
        που έχεις από μία καθημερινή μοτοσυκλέτα, ενώ η
        ευκολία ελέγχου της 300NK είτε εν κινήσει, είτε σε
        επιτόπιες μανούβρες, τονίζει την ευχρηστία της.
          Δοκιμάζοντας το σύστημα πέδησης, σε ικανοποι-       Ή σχεδίαση της σέλας τονίζει την στήριξη και
                                                              την ευρυχωρία, το αφρώδες της ικανοποιεί τις
        εί η εξαιρετική συμπεριφορά του πίσω φρένου, σε  καθημερινές μετακινήσεις. Πιο σκληρό το σελάκι
        επίπεδο  αίσθησης  και  ελέγχου  της  δύναμης  που    του συνεπιβάτη. Δείτε τα ανοίγματα στην ουρά που
        του ασκείς. Το εμπρός φρένο έχει επίσης μεγάλη        θυμίζουν αεροδυναμικές κατασκευές.
        δύναμη και ικανοποιητικό δάγκωμα, αλλά απαιτεί

        έντονη πίεση από τα δάχτυλα του αναβάτη, για να         Η άποψή μας
        αποδώσει τα μέγιστα και μπορεί να κουράσει. Σε
        κάθε περίπτωση, η επιβράδυνση από τους δύο δί-           Στον  στίβο  της  πιο  value-for-money  μοτο-
        σκους είναι επαρκής για τον ρόλο του 300NK και          συκλέτας  street  στα  300  κυβικά,  η  CFMOTO
        αποδεικνύεται και στους αριθμούς: Χρειάζονται 47        300NK θέλει να κόψει πρώτη το νήμα. H τιμή
        μέτρα για να ακινητοποιηθεί το μοντέλο, από τα 100      της είναι ασυναγώνιστη, ειδικά σε συνδυασμό
                                                                με  τόσο  καλή  ποιότητα  κατασκευής  και  είναι
        χλμ/ώρα.                                               Η άποψή μας
          Οι δυνατότητες του NK όχι απλώς δεν τελειώνουν        αδύνατον  να  προσπεράσεις  την  διαφορά  της

        εντός πόλης, αλλά αναδεικνύονται εκτός, σε βόλ-         τάξης των 2.000 ευρώ, από τον μέσο όρο της
        τες αναψυχής και ελεύθερου χρόνου. Οδηγώντας            κατηγορίας της. Δεν της λείπει τίποτα σε εξο-
        σε στριφτερά επαρχιακά κομμάτια, εκτιμάς το σφι-        πλισμό και περιφερειακά, φέροντας και οθόνη
        χτό setup της μοτοσυκλέτας, με φόρα «όπως έρχε-         TFT που είναι η μοναδική της κατηγορίας. Κα-
        σαι» παντού και εξαιρετική –τηρουμένων των ανα-         ταφέρνει να διαπρέψει στην οδηγική συμπερι-
        λογιών- αίσθηση. Ακόμα και στο περιστασιακό track       φορά, είναι όμορφη και μοντέρνα και στην εμ-
        day,  η  μοτοσυκλέτα  είναι  έτοιμη  να  ανταπεξέλ-     φάνιση.  Η  300NK  είναι  έτοιμη  για  το  γκαράζ
        θει αξιοπρεπώς, προσφέροντας ουσιαστική οδηγι-          σου και δεν έχεις κανέναν λόγο να την αγνο-
        κή απόλαυση ανεξάρτητα από το επίπεδο σου. Σε           ήσεις!
        συνθήκες αυτοκινητόδρομου, η 300NK μπορεί να
                                                                     Σχέση ποιότητας-τιμής,
                                       Εξοπλισμός αναβάτη            οδηγική συμπεριφορά, TFT οθόνη
                      Κράνος: X-Lite 803 RS (Μπαξεβάνης)
                   Μπουφάν: Macna Adept (Moto Market)                 Σκληρές αναρτήσεις (για την πόλη),
                          Παντελόνι: Clover (Μπαξεβάνης)
                   Γάντια: Nordcode Glenn II (Moto Market)            θέλουν συνήθεια τα μενού
                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     74
   69   70   71   72   73   74   75   76   77   78   79