Page 39 - net.mototriti.gr 01 Ιανουαρίου 2023
P. 39
TEST Zero
DSR/X
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
σέρ χωρίς μοχλικό, αμφότερα με διαδρομή 190χιλ
που αναδεικνύει τον πολυδιάστατο χαρακτήρα της
μοτοσυκλέτας.
Τα φρένα προέρχονται από την J.Juan και απο-
τελούνται από τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες
με ακτινική τρόμπα στο μπροστινό μέρος, και μο-
νοπίστονη δαγκάνα πίσω, ενώ το DSR/X είναι η
πρώτη μοτοσυκλέτα της Zero η οποία εκτός από
το cornering ABS της Bosch διαθέτει και σύστημα
συνδυασμένης πέδησης που αναλαμβάνει να μοι-
Δεν είναι η μεγαλύτερη που έχεις συναντήσει
σε μοτοσυκλέτα όμως είναι ευκρινής σε όλες ράσει σωστά τη δύναμη στον κάθε τροχό σε περί-
τις συνθήκες. Το μενού είναι εύκολο και πτωση απώλειας πρόσφυσης. Συναντάμε ακόμη Off
μεταξύ άλλων περιλαμβάνει και τη λειτουργία Road mode που απενεργοποιεί την παρέμβαση του
παρκαρίσματος με όπισθεν.
ABS στον πίσω τροχό, αλλά και το σύστημα Hold
Πλαίσιο – αναρτήσεις – φρένα Braking που ουσιαστικά λειτουργεί ως χειρόφρενο
Όπως και το SR/S έτσι και το DSR/X κτίζεται πά- και ενεργοποιείται όταν είσαι ακινητοποιημένος και
νω σε ένα πλαίσιο από ατσάλινο χωροδικτύωμα, πατήσεις δυνατά το φρένο. Για να απενεργοποιηθεί,
με το συνολικό βάρος να αγγίζει τα 247 κιλά, κά- αρκεί να ανοίξεις το γκάζι ή να περάσει 1 λεπτό κα-
τι που το φέρνει κοντά στα δεδομένα των μεγάλων θώς αυτό το χρονικό διάστημα επαρκεί για να αλλά-
Adventure. Διαφορές φυσικά συναντάμε στον το- ξεις ρυθμίσεις κλπ.
μέα των αναρτήσεων, καθώς η Showa εξοπλίζει το Οδηγώντας
DSR/X με ένα πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο Όταν έχεις διανύσει αρκετά χιλιόμετρα με το SR/S
πιρούνι 47χιλ και ένα επίσης ρυθμιζόμενο αμορτι- ξέρεις τι να περιμένεις από μια ναυαρχίδα της Zero.
39 Eπιστροφή στα περιεχόμενα