Page 40 - net.mototriti.gr 01 Ιανουαρίου 2023
P. 40
TEST Zero
DSR/X
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
Φυσικά ένα μικρό reset στον εγκέφαλό σου κρίνε- όταν ανοίξεις το γκάζι δεν έρχεται απότομα. Εκτός
ται και πάλι απαραίτητο αν μετράς πολλά χιλιόμετρα βέβαια αν θέλεις εσύ… Τότε απλώς εκτινάσσεσαι
πάνω σε βενζινοκίνητες μοτοσυκλέτες, κάτι που μπροστά. Τα 3,7΄΄ που χρειάζεται για το 0-100 και τα
καταλαβαίνεις την ώρα που αφήνεις πίσω σου την 8,5΄΄ για το 0-160 χλμ/ώρα δεν μπορούν να αποδώ-
αντιπροσωπεία, χωρίς να ακούς τίποτε άλλο παρά σουν την αίσθηση της άμεσης επιτάχυνσης, η οποία
τον θόρυβο των υπόλοιπων οχημάτων γύρω σου. σταματά στην ηλεκτρονικά περιορισμένη τελική των
Αυτή η ησυχία δύσκολα περιγράφεται με λόγια και 180χλμ/ώρα. Και αν τα απόλυτα νούμερα δεν σε
κάνει την ποιότητα κύλισης του DSR/X να παίζει σε εντυπωσιάζουν, σίγουρα θα εντυπωσιαστείς όταν
άλλο επίπεδο, αποδεικνύοντας ένα από τα πλεονε- καταλάβεις πως αυτή η επιτάχυνση είναι καταιγι-
κτήματα της ηλεκτροκίνησης και της μετάδοσης με στική ακόμη και σε ολισθηρό δρόμο. Το Traction
ιμάντα. control της Bosch είναι από άλλον πλανήτη και ο
Ναι, σίγουρα κάποιοι μπορεί να ενθουσιάζονται λόγος είναι απλός. Οι εντολές της μονάδας μεταφέ-
περισσότερο από τον μπάσο ήχο και τα σκασίματα ρονται άμεσα στον ηλεκτροκινητήρα και στον πίσω
μιας εξάτμισης, όμως η άλλη όψη του νομίσματος τροχό, χωρίς να παρεμβάλλονται η ανάφλεξη, ο ψε-
μπορεί να γίνει εξίσου εθιστική και να την αποζη- κασμός και οι πεταλούδες όπως στους συμβατικούς
τάς σε κάθε σου βόλτα. Μαζί με τον ήχο απουσι- κινητήρες, με αποτέλεσμα να επεμβαίνει άμεσα και
άζουν φυσικά οι κραδασμοί, τα σκορτσαρίσματα, ταυτόχρονα πολύ διακριτικά, όπως πρέπει δηλαδή
ο συμπλέκτης και το κιβώτιο, με αποτέλεσμα το σε μια μοτοσυκλέτα με τόση ροπή.
DSR/X να είναι ιδανικό για μετακίνηση μέσα στην Σε συνδυασμό με την ακριβέστατη αλλά και γλυ-
πόλη, όπου κινείται με χάρη κρύβοντας τα κιλά του. κιά απόκριση στο δεξί γκριπ οι 100 ηλεκτρικοί ίπ-
Το τιμόνι κόβει πολύ στις μανούβρες, οι αναρτήσεις ποι και τα 23χλγμ ροπής είναι διαχειρίσιμα σε όλα
αποσβένουν όλες τις λακκούβες που θα συναντή- τα riding modes. Από αυτά, η επιλογή μας ήταν το
σεις, ενώ η δύναμη παρότι είναι πάντα διαθέσιμη Canyon που συνδυάζει ιδανικά τις επιδόσεις με την
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 40