Page 43 - net.mototriti.gr 01 Ιανουαρίου 2023
P. 43

TEST         Zero
                                                          DSR/X
                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
        λακό, όμως η άνεση που προσφέρει δεν λειτουργεί
        εις βάρος της σταθερότητας και αυτό το καταλαβαί-
        νεις στις ανοικτές – γρήγορες καμπές στις οποίες
        βγάζει τον καλό του εαυτό, διαγράφοντας την τρο-
        χιά που έχεις επιλέξει χωρίς ασάφειες ή κουνήμα-
        τα. Η μπροστόβαρη αίσθηση και ο 19άρης μπρο-
        στινός τροχός σε συνδυασμό με το βάρος των 247
        κιλών δεν σε προτρέπουν για αστραπιαίες αλλαγές
        κατεύθυνσης, όμως αν οδηγείς με ροή μπορείς να
        κινηθείς  σε  γρήγορους  ρυθμούς,  έχοντας  πάντα

        στο πλευρό σου τα κορυφαία ηλεκτρονικά βοηθή-
        ματα.
          Το traction control είναι σε μεγάλο βαθμό υπεύ-     Πρακτικός ο χώρος στη θέση του ρεζερβουάρ
                                                              καθώς μπορεί να φιλοξενήσει τον φορτιστή και
        θυνο και για τις χωμάτινες δυνατότητες του DSR/X,  αρκετά μικροπράγματα διαθέτοντας και δύο θύρες
        μιας και ελάχιστοι αναβάτες θα μπορούσαν να τιθα-     USB.
        σεύουν εκτός δρόμου τόση ροπή χωρίς την πολύ- με τον δικό του τρόπο και η δυνατότητα να ακούς
        τιμη βοήθειά του. Έχεις τη δυνατότητα να το απε- τους ήχους της φύσης ενώ κινείσαι με μικρές ταχύ-

        νεργοποιήσεις, όμως δεν υπάρχει κανένας λόγος  τητες χωρίς σκορτσαρίσματα είναι πραγματικά ανε-
        (εκτός  αν  έχεις  χέρι  χειρουργού),  αφού  με  αυ- κτίμητη.
        τό απλώς ανοίγεις το γκάζι και ξαφνικά νιώθεις ότι
        το χώμα γίνεται άσφαλτος. Περιορίζει αριστοτεχνι-       Η άποψή μας
        κά τα γλιστρήματα πριν αυτά γίνουν επικίνδυνα χω-
        ρίς όμως να σε κόβει, ακόμη και όταν ανοίγεις το         Η Zero σέρνει τον χορό στις ηλεκτρικές μο-
        γκάζι σε ανηφορικά κακοτράχαλα μονοπάτια με τα          τοσυκλέτες, χωρίς να περιμένει τους υπόλοι-
        ελαστικά scorpion trail II της Pirelli (σχεδιασμένα με   πους  να  την  ακολουθήσουν  για  να  κάνει  το
        περισσότερο ασφάλτινο προσανατολισμό). Το χαμη-         επόμενο βήμα. Το DSR/X εισάγει τα πλεονε-
        λό κέντρο βάρους κρύβει τα  κιλά του, όμως αυτό         κτήματα της νέας τεχνολογίας στην κατηγορία
        δεν σημαίνει ότι θα ¨παίξεις¨ μαζί του με ατελεί-       των Adventure και στην τιμή των 27.590 ευρώ

        ωτες πλαγιολισθήσεις ή άλματα τύπου endurο. Άλ-         χωρίς επιδότηση (-1300 ευρώ) αντιπαραβάλ-
        λωστε ο σκοπός του DSR/X είναι να σε πάει παντού        λει το κέρδος που θα έχεις από το κόστος συ-
                                                                ντήρησης και την βενζίνη και φυσικά το μηδε-
                                                                νικό αποτύπωμα ρύπων. Δεν θα το επιλέξεις
                                                                για να κάνεις μεγάλα ταξίδια, αλλά πολλά χι-
                                                                λιόμετρα στην καθημερινότητα και ταυτόχρο-

                                                                να απόσβεση των χρημάτων σου, με ανέσεις,
                                                                ασφάλεια και εκρηκτικές επιδόσεις σε όλα τα
                                                                τερέν.


                                                                     Επιδόσεις-ροπή, πολυδιάστατος
                                                                     χαρακτήρας, traction control


        Το ντουλαπάκι στη δεξιά πλευρά ανοίγει                       Προστασία από τον αέρα
        ξεβιδώνοντας δύο βίδες torx.

                                               43   Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47   48