Page 38 - net.mototriti.gr 01 Ιανουαρίου 2023
P. 38
TEST Zero
DSR/X
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας Eπιδόσεις
Τύπος Ηλεκτροκινητήρας Zero Zforce 0-50 χλμ./ώρα (δλ.) 1,8
75-10Χ 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 3,7
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 100/3.650 60-120 χλμ./ώρα (δλ.)
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 23 με 4η 2,7
Μέση αυτονομία (χλμ) 150 Απόσταση ακινητοποίησης
Χωρητικότητα μπαταρίας 17.3 KWH
100-0 χλμ./ώρα (μέτρα) 48,9
αξιοπιστία και ελάχιστο βάρος, αποδίδοντας 10 λι-
γότερους ίππους (100 ίπποι στις 3.650σ.α.λ) αλλά Οι 100 ίπποι και τα 23χλγμ ροπής χαρίζουν
4χλμ επιπλέον ροπής, αγγίζοντας το εξωπραγματι- στο DSR/X εκρηκτικές ρεπρίζ. Ή μπαταρία έχει
κό νούμερο των 23χλγμ! Όπως και στα υπόλοιπα εγγύηση για 5 έτη και απεριόριστα χιλιόμετρα ενώ
μοντέλα της Zero η μετάδοση γίνεται μέσω ανθρα- διατηρεί το 80% της απόδοσής της για 400.000
κονημάτινου ιμάντα ο οποίος στην περίπτωση του χιλιόμετρα.
DSR/X είναι φαρδύτερος, με πάχος 25χιλ και πιο από το μενού της μοτοσυκλέτας να φορτίσεις την
ανθεκτικός κατά 2,6 φορές, έχοντας επιπλέον προ- μπαταρία στο 110%. Για το 95% η φόρτιση διαρκεί
στασία για τα κακοτράχαλα εδάφη και τις λάσπες. περίπου 5 ώρες σε απλή οικιακή πρίζα και 2 ώρες
Οι φανατικοί της χωμάτινης οδήγησης στον κατά- σε σταθμό φόρτισης με παροχή type 2, ενώ με τον
λογο των αξεσουάρ δεν θα βρουν μόνο προστατευ- extra ισχυρότερο φορτιστή (6kW) ο χρόνος φόρτι-
τικά κάγκελα και ακτινωτούς τροχούς, αλλά και τα σης μειώνεται στη 1 ώρα. Σε μια ηλεκτρική μοτο-
κλασικά αλυσιδογράναζα με τα οποία μπορούν να συκλέτα σημαντική φυσικά δεν είναι μόνο η αυτο-
αντικαταστήσουν τον ιμάντα. νομία αλλά και η διάρκεια ζωής της μπαταρίας και
Το DSR/X εξοπλίστηκε πρώτο με τη μεγαλύτερη η εγγύηση 5 ετών – απεριορίστων χιλιομέτρων που
μπαταρία ιόντων λιθίου της εταιρίας, καθώς η χω- παρέχει η Zero αποδεικνύει πόσο σίγουρη είναι για
ρητικότητά της αγγίζει τις 17.3 kWh, κάτι που του την αξιοπιστία της, αφού σύμφωνα με τα λεγόμενά
χαρίζει και μεγάλη αυτονομία. Οδηγώντας ήπια, της διατηρεί το 80% της ζωής της ακόμα και μετά
μπορείς να ξεπεράσεις εύκολα τα 250 χιλιόμετρα από 400.000χλμ.
σε συνθήκες πόλης, εκεί δηλαδή που εκμεταλλεύ- Το λογισμικό που είναι υπεύθυνο για τη σωστή δι-
εσαι στο μέγιστο το σύστημα ανάκτησης ενέργειας. αχείριση όλων των παραπάνω ονομάζεται Cypher
Σε μικτές συνθήκες εντός και εκτός αστικού κύκλου III+ και συνδυάζεται με 5 riding modes (sport,
και με φυσιολογικούς street, eco, rain, canyon) τα οποία διαθέτουν προ-
ρυθμούς οδήγη- καθορισμένες ρυθμίσεις για τη δύναμη, τη ροπή,
σης η μέση αυ- τη μέγιστη ταχύτητα, το φρένο του μοτέρ-σύστη-
τονομία κυ- μα ανάκτησης ενέργειας καθώς και για το traction
μαίνεται στα control της Bosch. Επιπρόσθετα υπάρχει και η επι-
150 χιλιό- λογή custom όπου μπορείς να αποθηκεύσεις δια-
μετρα, κάτι φορετικά προφίλ με ρυθμίσεις για όλες τις παρα-
που μπορεί πάνω παραμέτρους ξεχωριστά, ενώ κάτι που δεν
να αυξηθεί συναντάς συχνά σε adventure μοτοσυκλέτες είναι
PHOTO GALLERY κατά 20 πε- η λειτουργία παρκαρίσματος η οποία περιλαμβάνει
ρίπου χιλιόμε- και όπισθεν που θα φανεί ιδιαίτερα χρήσιμη σε κε-
τρα αν επιλέξεις κλιμένες επιφάνειες.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 38