Page 34 - net.mototriti.gr 01 Ιανουαρίου 2023
P. 34
TEST Zero
DSR/X
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
Zero εκμεταλλεύτηκε από Εμφάνιση – Ποιότητα κατα-
πολύ νωρίς τις δυνατότητες Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι σκευής
Η του ηλεκτρικού ρεύματος, Η εμφάνιση του DSR/Χ και οι
αφού από το 2006 εξελίσσει τις δι- Τύπος Ατσάλινο χωροδικτύωμα τροχοί 19-17 ιντσών προσδίδουν
Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις USD, Showa,
κές της μοτοσυκλέτες με όραμα το 47 χλστ., ΑΕ, ΑΣ, ΠΕ ξεκάθαρα μια Adventure αύρα,
190
μηδενικό αποτύπωμα ρύπων. Σή- Διαδρομή (χλστ.) Μονό όμως η σχεδιαστική του φιλοσο-
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις
μερα, 16 χρόνια μετά, είναι σε με- αμορτισέρ, ΑΕ, ΑΣ, ΠΕ φία συμπλέει με την ασφάλτινη
γάλο βαθμό υπεύθυνη για τη διάδο- Διαδρομή (χλστ.) 190 SR/S, κάτι που σημαίνει ότι δεν
ση της συγκεκριμένης τεχνολογίας Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ, 320 χλστ., χαρακτηρίζεται από ακρότητες.
ακτινικές 4-πίστονες
και μεταξύ των κατορθωμάτων της Φρένα Π (χλστ.) Δ, 265 χλστ. 2πίστονη Μοντέρνο, αλλά χωρίς φουτου-
μπορεί να καυχιέται για ακόμη ένα, ριστικές υπερβολές, το σχήμα
καθώς παρουσίασε την πρώτη Adventure, πηγαίνο- του θα γίνει εύκολα αποδεκτό από μεγάλο μέρος
ντας σε άλλο επίπεδο τις ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες. αναβατών, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν έχει και
Με 100 ίππους, ροπή που αγγίζει τα 23χλγμ!, μέση την δική του ταυτότητα. Το μπροστινό μέρος τραβά
αυτονομία πάνω από 150χλμ και την τελευταία λέ- τα βλέμματα χάρη στους διπλούς Led προβολείς,
ξη της τεχνολογίας στα ηλεκτρονικά βοηθήματα, το ενώ η σχεδίαση των πλαστικών (εκεί οπού συνή-
DSR/X δεν θέλει απλώς να αναδείξει περισσότερο θως βρίσκεται το ρεζερβουάρ) μαζί με το μέγεθος
από κάθε άλλη τα πλεονεκτήματα της ηλεκτροκίνη- της μπαταρίας δημιουργούν τους γνωστούς όγκους
σης, αλλά να κάνει ακόμη και τους πιο παραδοσια- που έχουμε συνηθίσει σε μια adventure μοτοσυ-
κούς οπαδούς της βενζίνης να σκεφτούν καλύτερα κλέτα. Ο μόνος όγκος που λείπει είναι αυτός της
πριν καταδικάσουν οτιδήποτε δεν κάνει θόρυβο… εξάτμισης, κάτι που συμβάλλει στη minimal σχεδία-
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 34