Page 36 - net.mototriti.gr 01 Ιανουαρίου 2023
P. 36

TEST         Zero
                                                         DSR/X
                                            l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
        ση του πίσω μέρους.                                   και να χρησιμεύσει για τη φόρτιση ηλεκτρικών συ-
          Όπως και στα υπόλοιπα μοντέλα της Zero, η ποι- σκευών, καθώς στο πίσω μέρος του υπάρχουν δύο
        ότητα κατασκευής είναι made in USA και αυτό ση- θύρες USB.
        μαίνει ότι δεν θα βρεις ψεγάδια σε μηχανικά ή πλα-     Η πληροφόρηση του αναβάτη γίνεται μέσω μιας
        στικά μέρη, αλλά ούτε και στο φινίρισμα. Έχει δοθεί  TFT οθόνης, η οποία χωρίς να είναι η μεγαλύτερη

        προσοχή σε κάθε λεπτομέρεια, όπως ακριβώς αρ- που έχεις συναντήσει σε μοτοσυκλέτα χαρακτηρίζε-
        μόζει σε μια μοτοσυκλέτα μεγάλης κατηγορίας.          ται από την ευκρίνειά της σε όλες τις συνθήκες, επι-
          Άνεση – Εργονομία                                   τρέποντάς σου να δεις με μια γρήγορη ματιά κάθε
          Adventure φυσικά δεν πρέπει να είναι μόνο η σχε- πληροφορία που χρειάζεσαι. Στο κέντρο της δεσπό-
        δίαση αλλά και η εργονομία, χωρίς αυτό να σημαίνει  ζει το ταχύμετρο με μεγάλα ψηφία και μια κυκλική
        ότι μιλάμε για μια 100% χωμάτινη θέση οδήγησης.  μπάρα, ενώ ακριβώς από κάτω βρίσκεται η ένδειξη
        Το  σώμα  τοποθετείται  σε  όρθια     Εξοπλισμός - τιμή                για το ποσοστό ροπής και ανάκτη-
        στάση  ¨μέσα¨  στη  μοτοσυκλέτα,      ABS / Ρυθμ.                      σης ενέργειας. Τα χρώματα αλλά-

        με το τιμόνι να βρίσκεται σχετικά     Τraction Control / Ρυθμ.    l/l  ζουν σύμφωνα με το επιλεγμένο
                                                                        l/l
        μακριά από τα χέρια του αναβάτη       Immobilizer                  l   mode,  ενώ  το  μενού  είναι  απλό
        και τα μαρσπιέ χαμηλά, δημιουρ-       Yπολογιστής ταξιδιού         l   και εύκολο στη χρήση του, με την
        γώντας ένα άνετο τρίγωνο για με-      Μερικός χιλιομετρητής        l   περιήγηση να γίνεται από τους δι-
                                              Ένδειξη μπαταρίας
                                                                           l
        γάλες αποστάσεις. Η σέλα διαθέ-       Δείκτης θερμοκρασίας         l   ακόπτες  στην  αριστερή  πλευρά
        τει ικανοποιητικό αφρώδες και με      Θερμοκρασία περιβάλλοντος    l   του  τιμονιού.  Η  παροχή  12V,  το
        ύψος στα 828 χιλ επιτρέπει να πα-     Ζελατίνα / Ρυθμ.          l/l    Cruise control και οι θερμαινόμε-
                                              Ρυθμιζόμενες μανέτες
                                                                        l/l
        τήσεις τα πόδια σου στο έδαφος,       Πλάγιο σταντ                 l   νες χειρολαβές δίνουν μερικούς
        ενώ στον κατάλογο των αξεσουάρ        Κεντρικό σταντ               8   extra  πόντους  στην  πρακτικότη-
        υπάρχει χαμηλότερη (805χιλ) αλ-       Χειρολαβές / Σχάρα        l/l    τα, όπως και το μικρό ντουλαπά-
                                              Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π
        λά και υψηλότερη (865χιλ) η οποία     l: στάνταρ, 8: προαιρετικός,    l/l  κι στην δεξιά πλευρά των πλαστι-
        είναι πιο κατάλληλη για εκτός δρό-      -: δε διατίθεται               κών, το  οποίο όμως δεν ανοίγει
        μου οδήγηση. Στην κλασσική θέ-                                         πατώντας απλώς ένα κουμπί αλλά
        ση του ρεζερβουάρ, το DSR/Χ διαθέτει έναν αρκε- ξεβιδώνοντας δύο βίδες torx.
        τά μεγάλο αποθηκευτικό χώρο ο οποίος μπορεί να         Φυσικά  το  DSR/X  μπορεί  να  συνδεθεί  με
        φιλοξενήσει τον φορτιστή της μοτοσυκλέτας αλλά  smartphone  αφού  η  Zero  έχει  δημιουργήσει  την
                                                              αντίστοιχη εφαρμογή μέσα από την οποία μπορείς

                                                              να επέμβεις στις ρυθμίσεις της μοτοσυκλέτας αλ-
                                                              λά και στον τρόπο απεικόνισης της οθόνης, επιλέ-
                                                              γοντας διαφορετική ένδειξη για κάθε ένα από τα 4
                                                              τμήματα που αυτή χωρίζεται (θερμοκρασία μπατα-
                                                              ρίας-μοτέρ, αυτονομία, ποσοστό μπαταρίας ή στρο-
                                                              φές μοτέρ).
                                                               Κινητήρας
                                                               Και πάνω που νομίζαμε ότι τα είχαμε δει όλα με το
                                                              SR/S, η Zero εξέλιξε έναν νέο ηλεκτροκινητήρα μό-
                                                              νιμου μαγνήτη για το DSR/X με το όνομα Z-Force 75-
        Ή σέλα διαθέτει ικανοποιητικό αφρώδες και με
        ύψος στα 828 χιλ επιτρέπει να πατήσεις εύκολα τα      10X.  Ακολουθεί φυσικά την ίδια φιλοσοφία, όντας
        πόδια σου στο έδαφος.                                 αερόψυκτος με ένα κινούμενο τμήμα για αυξημένη
                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     36
   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41