Page 42 - net.mototriti.gr 01 Ιανουαρίου 2023
P. 42
TEST Zero
DSR/X
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
ανάκτηση ενέργειας για να μπορείς να ευχαριστη- μη και αν περιλαμβάνεται οδήγηση εκτός δρόμου.
θείς το DSR/X σε κάθε διαδρομή. Σίγουρα η πόλη Η αυτονομία μπορεί να είναι περιοριστικός παρά-
θα αποτελέσει το πεδίο όπου θα περάσει το μεγα- γοντας (στον αυτοκινητόδρομο μειώνεται αρκετά
λύτερο μέρος της ζωής του, καθώς το κέρδος από καθώς δεν χρησιμοποιείς το σύστημα ανάκτησης
τα έξοδα βενζίνης είναι ένας σοβαρός λόγος να το ενέργειες), όμως δεν σε αποτρέπει για μια μονοή-
χρησιμοποιείς σαν το καθημερινό σου εργαλείο μερη ή το Σ/Κ. Αλήθεια, πόσοι από τους κατόχους
(με μέση τιμή κιλοβατώρας στα 0,17 λεπτά χρειά- Adventure μοτοσυκλετών κάνουν συχνά μεγαλύτε-
ζεσαι λιγότερα από 2 ευρώ/100χλμ). Πολλοί ίσως ρα ταξίδια; Με το DSR/X φτάνεις στον προορισμό
σκεφτούν ότι δεν χρειάζεσαι ένα Adventure για την σου, το αφήνεις να φορτίσει αν διανυκτερεύσεις ή
πόλη, όμως η άνεση που προσφέρει αυτή η κατη- όσο χαζεύεις τα αξιοθέατα και ύστερα επιστρέφεις,
γορία όταν περνάς τις άπειρες κακοτεχνίες των ελ- έχοντας δαπανήσει ελάχιστα χρήματα. Και αν έχεις
ληνικών δρόμων σε συνδυασμό με την ψηλή θέση φροντίσει στη διαδρομή να περιλαμβάνονται στρο-
οδήγησης, αποδεικνύουν γιατί τα Adventure έχουν φές ακόμη καλύτερα. Όχι μόνο γιατί αυξάνεται ση-
αγαπηθεί τόσο τα τελευταία χρόνια. μαντικά η αυτονομία, αλλά γιατί εκεί διαπιστώνεις
Φυσικά οι δυνατότητες του DSR/X δεν περιορί- πως μια ηλεκτρική μοτοσυκλέτα μπορεί να προσφέ-
ζονται στο αστικό περιβάλλον. Σκοπός του είναι να ρει πραγματική οδηγική ευχαρίστηση. Το εργοστα-
το ευχαριστιέσαι εξίσου σε κάθε εξόρμηση, ακό- σιακό σετάρισμα των αναρτήσεων είναι σχετικά μα-
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 42