Page 62 - net.mototriti.gr 01 Νοεμβρίου 2022
P. 62

TEST         ΚΤΜ 890
                                                         DUKE GP
                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ

        LC8c στα 889 κυβικά αποδεικνύει       Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι           ακόμη πιο εντυπωσιακή χάρη στα
        ότι το σλόγκαν ready to race μόνο                                       αγωνιστικά     χρώματα-γραφικά
        τυχαίο δεν είναι. Όπως και το πιο       Τύπος       Ατσάλινο σωληνωτό   αλλά και στο μονόσελο κάλυμμα
                                              Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις
        απόλυτο 890 Duke R, το 890 Duke       Ανεστραμμένο πιρούνι WP 43χιλ     που δίνουν την απαραίτητη Moto
        έχει τη sport οδήγηση σε πρώτο        Διαδρομή (χλστ.)           140    GP αύρα, με τα υπόλοιπα χαρα-
        πλάνο,  εκπροσωπώντας  την  αυ-       Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις    Μονό   κτηριστικά  να  παραμένουν  ίδια
                                              αμορτισέρ WP / Προφόρτιση
        στριακή εταιρία σε μια κατηγορία      Διαδρομή (χλστ.)           150    με  τη  βασική  έκδοση.  Ο  μπρο-
        που τα συνδυάζει όλα, προβάλλο-       Φρένα Ε (χλστ.)   2Δ/300, 4Ε, ABS  στινός  Led  προβολέας  έχει  γί-
        ντας με περηφάνια τα GP χρώμα-        Φρένα Π (χλστ.)   Δ/240,1Ε  ABS   νει  σήμα  κατατεθέν  της  σειράς
        τά του.                                                                 και είναι ίσως το εντυπωσιακότε-
          Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής                      ρο στοιχείο πάνω στο 890, ενώ κοιτώντας από το
          Η σχεδιαστική φιλοσοφία του 890 Dυke βασίζε- πλάι παρατηρούμε ότι το ρεζερβουάρ 14 λίτρων εί-
        ται φυσικά στο πρωτότυπο 790 Duke που κέρδισε  ναι αρκετά ψηλό και το πίσω μέρος απαλλαγμένο
        τις εντυπώσεις στην Eicma του 2016. Με κοφτερές  από οτιδήποτε περιττό (το πίσω Led φανάρι είναι το-

        γραμμές  και  μαζεμένες  διαστάσεις,  δείχνει  πολύ  ποθετημένο στο λασπωτήρα), αφού μαζί με τη σέ-
        σύγχρονο και επιθετικό σε κάθε πλευρά, σαν γνή- λα του συνεπιβάτη αφαιρέθηκε και η χειρολαβή. Η
        σιο ΚΤΜ. Όπως προαναφέραμε η έκδοση GP είναι  ποιότητα κατασκευής ικανοποιεί συμβαδίζοντας με





















































                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     62
   57   58   59   60   61   62   63   64   65   66   67