Page 62 - net.mototriti.gr 01 Νοεμβρίου 2022
P. 62
TEST ΚΤΜ 890
DUKE GP
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
LC8c στα 889 κυβικά αποδεικνύει Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι ακόμη πιο εντυπωσιακή χάρη στα
ότι το σλόγκαν ready to race μόνο αγωνιστικά χρώματα-γραφικά
τυχαίο δεν είναι. Όπως και το πιο Τύπος Ατσάλινο σωληνωτό αλλά και στο μονόσελο κάλυμμα
Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις
απόλυτο 890 Duke R, το 890 Duke Ανεστραμμένο πιρούνι WP 43χιλ που δίνουν την απαραίτητη Moto
έχει τη sport οδήγηση σε πρώτο Διαδρομή (χλστ.) 140 GP αύρα, με τα υπόλοιπα χαρα-
πλάνο, εκπροσωπώντας την αυ- Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Μονό κτηριστικά να παραμένουν ίδια
αμορτισέρ WP / Προφόρτιση
στριακή εταιρία σε μια κατηγορία Διαδρομή (χλστ.) 150 με τη βασική έκδοση. Ο μπρο-
που τα συνδυάζει όλα, προβάλλο- Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ/300, 4Ε, ABS στινός Led προβολέας έχει γί-
ντας με περηφάνια τα GP χρώμα- Φρένα Π (χλστ.) Δ/240,1Ε ABS νει σήμα κατατεθέν της σειράς
τά του. και είναι ίσως το εντυπωσιακότε-
Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής ρο στοιχείο πάνω στο 890, ενώ κοιτώντας από το
Η σχεδιαστική φιλοσοφία του 890 Dυke βασίζε- πλάι παρατηρούμε ότι το ρεζερβουάρ 14 λίτρων εί-
ται φυσικά στο πρωτότυπο 790 Duke που κέρδισε ναι αρκετά ψηλό και το πίσω μέρος απαλλαγμένο
τις εντυπώσεις στην Eicma του 2016. Με κοφτερές από οτιδήποτε περιττό (το πίσω Led φανάρι είναι το-
γραμμές και μαζεμένες διαστάσεις, δείχνει πολύ ποθετημένο στο λασπωτήρα), αφού μαζί με τη σέ-
σύγχρονο και επιθετικό σε κάθε πλευρά, σαν γνή- λα του συνεπιβάτη αφαιρέθηκε και η χειρολαβή. Η
σιο ΚΤΜ. Όπως προαναφέραμε η έκδοση GP είναι ποιότητα κατασκευής ικανοποιεί συμβαδίζοντας με
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 62