Page 59 - net.mototriti.gr 01 Νοεμβρίου 2022
P. 59
TEST SUZUKI
GSX-S 1000 GT
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
ακατάλληλες για ανηλίκους! Η πιο «χρήσιμη» χαρ- στο ύψος των περιστάσεων σε όλο το φάσμα χρή-
τογράφηση αποδεικνύεται η B, η οποία δεν περιο- σης. Στην πλειοψηφία των οδηγικών σεναρίων, οι
ρίζει πολύ την απόκριση του ηλεκτρονικού γκαζιού ρυθμίσεις των αναρτήσεων προσφέρουν πολύ καλή
αλλά προσφέρει μεγάλη ισχύ από νωρίς, καθώς στο απορρόφηση των κακοτεχνιών του δρόμου, ενώ τα
Α το γκάζι είναι πιο απότομο και δεν θα αρέσει σε φρεναρίσματα είναι σε κάθε περίπτωση ασφαλή και
όλους. Από την άλλη, η C είναι η πιο «γραμμική» και η αίσθηση σε μανέτα και πεντάλ ικανοποιεί.
θα σε βολέψει, αν κινείσαι στην πόλη, σε χαλαρό τέ- Αν και το πεδίο χρήσης της GSX-S είναι ξεκάθαρα
μπο ή είσαι σε… διαδικασία γνωριμίας με την GT. ο ανοικτός δρόμος, η κίνηση εντός πόλης δεν είναι
Η ποιότητα κύλισης είναι πολύ καλή και σε κα- απαγορευτική, αρκεί φυσικά να έχεις στο νου σου
νονικούς ρυθμούς, η κάλυψη μεγάλων αποστάσε- ότι οδηγάς μια μοτοσυκλέτα λίτρου. Σύμμαχοι του
ων είναι απολαυστική. Το cruise control είναι δυνα- αναβάτη στην όποια καθημερινή χρήση, η ελαστικό-
τό ταξιδιωτικό ατού χαμηλώνοντας παράλληλα και τητα του μοτέρ, η λειτουργία των αναρτήσεων και το
την κατανάλωση, ενώ οι πλαϊνές βαλίτσες δεν επη- στιβαρό πάτημα στο δρόμο, που προσφέρει αίσθη-
ρεάζουν επ ουδενί την συμπεριφορά της GT ακό- ση ασφάλειας απαραίτητη για το χάος των πόλεων…
μα και σε πολύ υψηλές ταχύτητες. Σε κομμάτια με
στροφές τα super sport γονίδια της μοτοσυκλέτας Η άποψή μας
θα προσφέρουν συγκινήσεις, με προφανή την πο-
λύ υψηλή σταθερότητα στις γραμμές, που δικαιο- H GSX-S 1000 GT είναι μια ξεχωριστή μοτοσυ-
λογεί την βαρύτερη από το αναμενόμενο αίσθηση κλέτα. Μόνο και μόνο το ότι αποτελεί εκπρόσωπο
στις αλλαγές κατευθύνσεων. Γρήγορα θα διαπιστώ- μιας κατηγορίας που είναι μακριά από τα φώτα της
σεις ότι η GSX-S αγαπά περισσότερο τις ανοικτές, μόδας, της προσδίδει τον δικό της χαρακτήρα προ-
σκαλώντας τους ουκ ολίγους φίλους των αυθεντι-
γρήγορες καμπές των αυτοκινητόδρομων, δικαιολο- Η άποψή μας
γώντας τον GT χαρακτηρισμό της. Μόνο σε συνθή- κών sport tourers να την γνωρίσουν. Το τεχνολο-
κες υψηλής πίεσης ο αναβάτης θα αντικρίσει τα όρια γικό και οδηγικό επίπεδο της είναι πολύ υψηλό,
των φρένων και των αναρτήσεων: Το ABS παρεμ- ενώ η αρχική τιμή της είναι κάθε άλλο παρά απρό-
βαίνει περισσότερο από το ιδανικό όταν φρενάρεις σιτη, έως και… αναπάντεχα ευχάριστη θα έλεγε
πολύ δυνατά, ενώ το αμορτισέρ προειδοποιεί πρώ- κανείς, σε συνάρτηση φυσικά με τα σημερινά δε-
το όταν πιεστεί, τη στιγμή που το πιρούνι στέκεται δομένα. Αρκεί φυσικά, να αρέσκεσαι σε αυτά που
η GSX-S έχει να σου προσφέρει και η απολαυστι-
κή συμβίωση μαζί της, είναι εγγυημένη.
Κινητήρας,
οδηγικός χαρακτήρας, τιμή
Χαμηλή ζελατίνα χωρίς ρυθμίσεις
Κράνος: Caberg Avalon
Μπουφάν: Nordcode Raptor
Παντελόνι: Nordcode Dias
Γάντια: Nordcode Glenn II
Μπότες: Eleveit Town WP
Full LED οι προβολείς και το φως ημέρας. Ευχαριστούμε το Moto Market για την παραχώρηση
Στα αρνητικά η ζελατίνα που δεν ρυθμίζεται. του εξοπλισμού αναβάτη.
59 Eπιστροφή στα περιεχόμενα