Page 64 - net.mototriti.gr 01 Νοεμβρίου 2022
P. 64
TEST ΚΤΜ 890
DUKE GP
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
κάθε πληροφορία που μπορεί να χρειαστείς μέ- ρά στο 790 Duke αποδίδοντας 105 ίππους από 799
σω των διακοπτών στην αριστερή πλευρά του τιμο- κυβικά, κάτι που πλέον έχει αλλάξει (μαζί με πολλά
νιού. Η δυνατότητα συνδεσιμότητας με smartphone ακόμη), αφού τα κυβικά αυξήθηκαν σε 889 όπως
δεν θα μπορούσε να λείπει, αφού Εξοπλισμός - τιμή και η ιπποδύναμη στους 115 ίπ-
με την πλατφόρμα KTM MY RIDE πους, με την μέση κατανάλωση
μπορείς να διαχειριστείς από του ABS / Ρυθμ. l/l όμως να παραμένει στα ίδια επί-
Τraction Control / Ρυθμ.
l/l
διακόπτες της μοτοσυκλέτας κλή- Στροφόμετρο l πεδα, κοντά στα 6λτ/100χλμ.
σεις, μουσική κ.λ.π. Immobilizer l Χαρακτηριστικά στοιχεία εκτός
Κινητήρας Yπολογιστής ταξιδιού l από τις μικρές του διαστάσεις εί-
Μερικός χιλιομετρητής
l
O δικύλινδρος εν σειρά κινητή- Ένδειξη βενζίνης l ναι οι δυο αντικραδασμικοί άξο-
ρας LC8c (liquid cooled 8-valve Δείκτης θερμοκρασίας l νες, ένας ανάμεσα στους εκκε-
l
Θερμοκρασία περιβάλλοντος
compact) εμφανίστηκε πρώτη φο- Ζελατίνα / Ρυθμ. 8 ντροφόρους και ένας μπροστά
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ l από τον στρόφαλο, όπως και τα
Πλάγιο σταντ l
Κεντρικό σταντ 8 κάρτερ που είναι διαιρούμενα
Χειρολαβές / Σχάρα 8 οριζόντια, επιτρέποντας λεπτότε-
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π 8/l ρα τοιχώματα για μικρότερο βά-
l: στάνταρ, 8: προαιρετικός,
-: δε διατίθεται ρος και καλύτερη ψύξη.
Όπως και στο 790, η διαχείρι-
ση γίνεται φυσικά μέσω ηλεκτρονικού γκαζιού ride
by wire, κάτι που δίνει τη δυνατότητα για τρία δια-
φορετικά riding modes (sport, street, rain) καθώς
PHOTO GALLERY και για τo traction control (εκτελεί και χρέη wheelie
control) το οποίο λειτουργεί σύμφωνα με την κλίση
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 64