Page 64 - net.mototriti.gr 01 Νοεμβρίου 2022
P. 64

TEST        ΚΤΜ 890
                                                          DUKE GP
                                              l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ








































        κάθε  πληροφορία  που  μπορεί  να  χρειαστείς  μέ- ρά στο 790 Duke αποδίδοντας 105 ίππους από 799
        σω των διακοπτών στην αριστερή πλευρά του τιμο- κυβικά, κάτι που πλέον έχει αλλάξει (μαζί με πολλά
        νιού. Η δυνατότητα συνδεσιμότητας με smartphone  ακόμη), αφού τα κυβικά αυξήθηκαν σε 889 όπως
        δεν θα μπορούσε να λείπει, αφού       Εξοπλισμός - τιμή                και  η  ιπποδύναμη  στους  115  ίπ-
        με την πλατφόρμα KTM MY RIDE                                           πους,  με  την  μέση  κατανάλωση

        μπορείς να διαχειριστείς από του      ABS / Ρυθμ.               l/l    όμως να παραμένει στα ίδια επί-
                                              Τraction Control / Ρυθμ.
                                                                        l/l
        διακόπτες της μοτοσυκλέτας κλή-       Στροφόμετρο                  l   πεδα, κοντά στα 6λτ/100χλμ.
        σεις, μουσική κ.λ.π.                  Immobilizer                  l     Χαρακτηριστικά  στοιχεία  εκτός
          Κινητήρας                           Yπολογιστής ταξιδιού         l   από τις μικρές του διαστάσεις εί-
                                              Μερικός χιλιομετρητής
                                                                           l
          O δικύλινδρος εν σειρά κινητή-      Ένδειξη βενζίνης             l   ναι  οι  δυο  αντικραδασμικοί  άξο-
        ρας  LC8c  (liquid  cooled  8-valve   Δείκτης θερμοκρασίας         l   νες,  ένας  ανάμεσα  στους  εκκε-
                                                                           l
                                              Θερμοκρασία περιβάλλοντος
        compact) εμφανίστηκε πρώτη φο-        Ζελατίνα / Ρυθμ.             8   ντροφόρους  και  ένας  μπροστά
                                              Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ     l   από  τον  στρόφαλο,  όπως  και  τα
                                              Πλάγιο σταντ                 l
                                              Κεντρικό σταντ               8   κάρτερ  που  είναι  διαιρούμενα
                                              Χειρολαβές / Σχάρα           8   οριζόντια,  επιτρέποντας  λεπτότε-
                                              Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π    8/l  ρα  τοιχώματα  για  μικρότερο  βά-
                                              l: στάνταρ, 8: προαιρετικός,
                                                -: δε διατίθεται               ρος και καλύτερη ψύξη.
                                                                                 Όπως  και  στο  790,  η  διαχείρι-
                                                              ση γίνεται φυσικά μέσω ηλεκτρονικού γκαζιού ride
                                                              by wire, κάτι που δίνει τη δυνατότητα για τρία δια-
                                                              φορετικά riding modes (sport, street, rain) καθώς
              PHOTO GALLERY                                   και για τo traction control (εκτελεί και χρέη wheelie
                                                              control) το οποίο λειτουργεί σύμφωνα με την κλίση

                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     64
   59   60   61   62   63   64   65   66   67   68   69