Page 66 - net.mototriti.gr 01 Νοεμβρίου 2022
P. 66

TEST         ΚΤΜ 890
                                                          DUKE GP
                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
        αποδίδεται, κάτι που καταλαβαίνεις πολύ καλύτε-
        ρα σε δρόμο με στροφές. Εκεί, η ροπάτη λειτουρ-
        γία του LC8c δείχνει γιατί αυτός ο κινητήρας απέ-
        κτησε επιπλέον κυβικά σε σχέση με το 790 και σου
        φτιάχνει τη διάθεση, αφού μαζί με τη γραμμική από-
        κριση στο άνοιγμα του γκαζιού, έχεις ό,τι ακριβώς

        χρειάζεσαι για να εκμεταλλευτείς τις δυνατότητες
        του 890. Το προσωνύμιο νυστέρι δεν βγήκε καθό-
        λου τυχαία, η κοφτερή συμπεριφορά και η ακρίβειά
        του θυμίζουν το ιατρικό εργαλείο που είναι πιστό σε   Χωρίς να ξεφεύγει σε μέγεθος, η TFT οθόνη 4,3΄΄
                                                              είναι ευανάγνωστη, έχοντας απλό μενού με κάθε
        κάθε εντολή του χειριστή του.                         πληροφορία καθώς και δυνατότητα σύνδεσης με
          Πλαγιάζει πανεύκολα στην είσοδο της στροφής,        smartphone.
        ενώ  το  ίδιο  εύκολα  αλλάζει  κατεύθυνση  θυμίζο-
        ντας  και  πάλι  μικρότερη  κατηγορία.  Σε  γρήγορο

        ρυθμό οι αναρτήσεις εμπνέουν εμπιστοσύνη και τα
        μαρσπιέ δεν βρίσκουν στην άσφαλτο, ενώ τα φρέ-
        να παρότι δεν έχουν το ισχυρότερο αρχικό δάγκω-
        μα έχουν την απαραίτητη δύναμη και ένα εξαιρετικό
        ABS που σου επιτρέπει να τα κρατήσεις ακόμη και
        μέσα στη στροφή. Από την άλλη, το πλαίσιο-ψαλίδι
        είναι όσο ενδοτικό χρειάζεται για να μην αισθάνεσαι
        ότι οδηγείς ένα νευρικό ¨κούτσουρο¨ που προορί-
        ζεται μόνο για πίστα. Φυσικά το 890 θα αντεπεξέλ-
        θει χωρίς κανένα πρόβλημα σε ένα track day, όμως      Ο χαρακτηριστικός Led προβολέας έχει γίνει πλέον
                                                              σήμα κατατεθέν της αυστριακής εταιρίας.
        το φόρτε του είναι οι σφικτές διαδρομές, όπου θα
        βάλει τα δύσκολα σε όποιον προσπαθεί να το ακο-        Η άποψή μας
        λουθήσει. Σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης το
        traction  control  επεμβαίνει  γλύκα  χωρίς  κομπιά-     Ικανό στη σπορ οδήγηση αλλά παράλληλα φιλι-
        σματα, θα θέλαμε όμως το track mode στον βασικό        κό για κάθε αναβάτη, το 890 Duke έχει ό,τι ακρι-
        εξοπλισμό για να μπορείς να το ρυθμίζεις εν κινή-      βώς χρειάζεσαι αν θέλεις να ανέβεις κατηγορία ή
        σει, αλλά και για να κάνεις σούζες διαρκείας χωρίς     αν ζητάς μια μοτοσυκλέτα ικανή να προσφέρει την

        να χρειάζεται να το απενεργοποιείς κάθε φορά. Ο        ίδια ευχαρίστηση στις καθημερινές μετακινήσεις
        λόγος είναι απλός. Δεν υπάρχει περίπτωση να βγεις      και στις βόλτες του σαββατοκύριακου. Με δυνα-
        για βόλτα με το 890 Duke και να μην έχεις όρεξη        τό κινητήρα, κοφτερή συμπεριφορά και αγωνιστι-
        για παιχνίδια, αφού είτε με τα αγωνιστικά του χρώ-     κή εμφάνιση, είναι μια επιλογή που σίγουρα μπο-
        ματα, είτε με την απόδοση του θα σου φτιάχνει πά-      ρεί να κεντρίσει το ενδιαφέρον σου.



                                       Εξοπλισμός αναβάτη           Κοφτερή συμπεριφορά, επιδόσεις,
             Κράνος: X-LIte X-803 UC (Μπαξεβάνης Moto)              ηλεκτρονικά βοηθήματα
                                           Μπουφάν: Richa
             Παντελόνι: Clover G-ONE (Μπαξεβάνης Moto)              TrackMode και quickshifter στον extra εξοπλι-
                          Γάντια: T.UR (Μπαξεβάνης Moto)            σμό, αρχικό δάγκωμα μπροστινού φρένου
                 Mποτάκια: Stylmartin (Μπαξεβάνης Moto)
                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     66
   61   62   63   64   65   66   67   68   69   70   71