Page 55 - net.mototriti.gr 01 Νοεμβρίου 2022
P. 55

TEST        SUZUKI
                                                         GSX-S 1000 GT
                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ

        παρουσία.  Αντίστοιχα αιχμηρά εί-     Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι           συνεπιβάτης  να  επωφελούνται
        ναι και τα πίσω πλαστικά τμήματα,                                       από τα καλύτερα δυνατά αποτε-
        ενώ η ουρά καταλήγει σε ένα ακό-        Τύπος     Αλουμινένιο δύο δοκών  λέσματα, αλλά και  να διατηρείται
                                              Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις  ΚΥΒ πιρούνι
        μα LED φωτιστικό με λευκά κρύ-                  USD 43 χλστ., ΠΕ, ΑΕ, ΑΣ  ο  χαρακτήρας  της  GSX-S  1000
        σταλλα.                               Διαδρομή (χλστ.)           Δ/Α    GT. Σε σχέση με το GSX-S1000F
          Οι  βαλίτσες  του  μοντέλου  της    Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις    Μονό    που αντικαθιστά, το GT έχει ελα-

                                                                 αμορτισέρ, ΠΕ
        δοκιμής ανήκουν στον προαιρετι-       Διαδρομή (χλστ.)           Δ/Α    φρώς  πιο  «όρθια»  θέση  οδήγη-
        κό  εξοπλισμό,  σχεδιασμένες  μαζί    Φρένα Ε (χλστ.)   2Δ/310, 4Ε, ABS  σης. Το νέο τιμόνι είναι πιο κοντά
        με την μοτοσυκλέτα με την οποία       Φρένα Π (χλστ.)       Δ, 1Ε, ABS  στον  αναβάτη  κατά  14  χιλιοστά
        ταιριάζουν απόλυτα. Στα χρώματα,                                        και πλατύτερο κατά 23 χιλιοστά.
        η Suzuki προσφέρει 3 επιλογές: Το Metallic Triton  Οι σέλες έχουν νέα σχεδίαση και νέο κάλυμμα, ενώ
        Blue,  που  βλέπετε  εδώ,  το  πιο  σκούρο  Metallic  έχει γίνει εξεζητημένη μελέτη για τον ρόλο καθεμίας

        Reflective  Blue  και  το  «κατράμι»  Glass  Sparkle  τους. Στον αναβάτη, δόθηκε προτεραιότητα ελευθε-
        Black. Ωραία αντίθεση συνιστούν το υποπλαίσιο σε  ρίας κινήσεων για τις σπορ βόλτες, ενώ για τον συ-
        απόχρωση μαγνησίου και το χρυσαφί πιρούνι, ενώ οι  νεπιβάτη έγινε προσπάθεια μεγιστοποίησης της άνε-
        ζάντες είναι μπλε μόνο στην απόχρωση Triton Blue.  σης, σε συνδυασμό με τις νέες πίσω χειρολαβές. Το
        Όσον αφορά την ποιότητα κατασκευής, η Suzuki δεν  τιμόνι εδράζεται σε καβαλέτα με ελαστικές βάσεις,
        απογοητεύει ποτέ, ούτε και τώρα: Το GSX-S 1000  ενώ τα μαρσπιέ εμπρός και πίσω φέρουν ευμεγέ-
        GT είναι εξαιρετικά καλά φτιαγμένο, με υλικά από  θη λάστιχα, όλα για την μείωση των κραδασμών που
        το ψηλότερο ράφι της εταιρείας και παραδειγματική  φτάνουν στους επιβαίνοντες. Τα επιθυμητά αποτελέ-

        προσοχή, όσον αφορά το βάψιμο, την συναρμολό- σματα της Suzuki επιβεβαιώνονται στην πράξη: Στην
        γηση και το φινίρισμα.                                θέση οδήγησης, ο αναβάτης έχει μεγάλη ελευθερία
          Άνεση-εργονομία                                     να τοποθετηθεί όπως θέλει, η σέλα δίνει προτεραιό-
          Η σιλουέτα του GSX-S 1000GT δεν αφήνει περι- τητα στο κράτημα χωρίς να κουράζει στο ταξίδι, ενώ
        θώρια…  παρερμηνείας  του  ρόλου  του  ως  Grand  το τιμόνι αποτελεί ιδανικό μοχλό για να κουμαντά-

        Tourer.  Η  δουλειά  που  έκαναν  οι  μηχανικοί  της  ρεις την… υπερταχεία.  Η σέλα του συνεπιβάτη εί-
        Suzuki είναι εκτεταμένη, προκειμένου αναβάτης και  ναι άνετη αλλά ίσως κάποιοι την βρουν μικρότερη
































                                               55   Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   50   51   52   53   54   55   56   57   58   59   60