Page 53 - net.mototriti.gr 01 Νοεμβρίου 2022
P. 53
TEST Ducati
Desert X
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
Ducati. Παρότι δεν έχει αμεσότητα supersport στις κλίση και την ποιότητα του τερέν. Θα πάει ακόμη και
αλλαγές κατεύθυνσης, ακούει πιστά τις εντολές σου, στην άμμο χωρίς να ιδρώνεις και να άγχεσαι μήπως
δίνοντας σωστή αίσθηση στον γρήγορο ρυθμό χωρίς γείρει μια μοίρα παραπάνω και δεν μπορείς να τη ση-
ασάφειες και κουνήματα, με τα ηλεκτρονικά να είναι κώσεις, με τα ελαστικά της Pirelli να αποδεικνύονται
στο πλευρό σου όταν το παρακάνεις λειτουργώντας αντάξια των περιστάσεων κάθε φορά. Το σωστό ζύγι-
εξαιρετικά όπως μας έχει συνηθίσει η ιταλική φίρμα. σμα και η θέση οδήγησης συμβάλλουν στο να μένεις
Το κοντό γρανάζωμα βγάζει έναν πολύ παιχνιδιάρικο ξεκούραστος, αφήνοντας το Desert X να καταπίνει
χαρακτήρα, ακριβώς αυτόν που θες για να διασκεδά- πέτρες, νεροφαγώματα και οτιδήποτε άλλο βρεθεί
σεις και στο χώμα. στο διάβα του, ανεξάρτητα αν εσύ έχεις το γκάζι κλει-
Πραγματικά απορείς γιατί η Ducati καθυστέρησε δωμένο στο τέρμα. Το εργοστασιακό σετάρισμα των
τόσο να βγάλει μια αμιγώς Adventure μοτοσυκλέ- αναρτήσεων είναι ιδανικό για τις περισσότερες περι-
τα. Καλές είναι οι μεγάλες On-Off αλλά όπως έχου- στάσεις αφού, όπως σε όλες τις Adventure, θα φανεί
με πει πολλές φορές όταν θες πραγματικά να απο- μαλακό μόνο σε άλματα και χρήση τύπου Enduro. Η
λαύσεις εκτός δρόμου οδήγηση οι 160+ ίπποι και τα αλήθεια βέβαια είναι ότι το Desert X σε προκαλεί να
250+ κιλά είναι περιττά. Η ανάλαφρη αίσθηση και υπερβάλεις και να χωθείς σε μονοπάτια που ξεπερ-
ο παιχνιδιάρικος χαρακτήρας του Desert X σε κερ- νούν τα δεδομένα της κατηγορίας, αποδεικνύοντας
δίζουν αμέσως μόλις πατήσεις στο χώμα, με τον κι- ότι η Ducati πέτυχε διάνα με την πρώτη της προσπά-
νητήρα να αποδεικνύεται και πάλι ένα από τα δυνα- θεια.
τά του χαρτιά. Οι 110 ίπποι είναι υπεραρκετοί, ειδικά
όταν μπορείς να τους τιθασεύσεις χωρίς να χρειάζε- Η άποψή μας
ται να είσαι ο αναβάτης εξέλιξης της Ducati και πρω-
ταθλητής Enduro Antoine Meo, ο οποίος φαίνεται να Σίγουρα με τιμή 18.600 ευρώ δεν είναι φθη-
έκανε καλά τη δουλειά του ώστε το Desert X να είναι νό. Είναι όμως Ducati και σίγουρα θα βρει το
μάχιμο, αλλά ταυτόχρονα και άκρως διασκεδαστικό. κοινό του, αφού όποιος το επιλέξει δεν πρό-
Η γεμάτη απόδοση και η γλυκιά απόκριση στο γκά- κειται να το μετανιώσει. Είτε βολτάρει στην
ζι φροντίζουν για τον απόλυτο έλεγχο όταν ντριφτά- πόλη, είτε ταξιδεύει στον αυτοκινητόδρομο,
ρεις ατελείωτα ή όταν σηκώνεις τον μπροστινό τροχό είτε οργώνει τα βουνά, το Desert X θα αντα-
στον αέρα, ακόμη και στο Rally mode με την πλήρη ποκρίνεται με τον ίδιο ζήλο κάθε φορά, απο-
ισχύ. Αν είσαι αρχάριος, επιλέγεις το Enduro mode δεικνύοντας πως μπορεί να γίνει το ορόσημο
μιας και τα ηλεκτρονικά βοηθήματα λειτουργούν το για τις Adventure μοτοσυκλέτες της ιταλικής
ίδιο καλά και στο χώμα, με το traction control στη θέ- εταιρίας.
ση 1 να επιτρέπει τα γλιστρήματα σε μεγάλο βαθμό,
φροντίζοντας για την ασφάλειά σου όταν το παρακά- Σχεδίαση, δυνατότητες εκτός δρόμου,
νεις. Αντίστοιχα το ABS στη θέση 2 επεμβαίνει δια- κινητήρας, ηλεκτρονικά
κριτικά στον πίσω τροχό για να μπορείς να φρενά-
ρεις με ασφάλεια και στο χώμα, σε περίπτωση που Τιμή
δεν έχεις την εμπειρία για να το απενεργοποιήσεις.
Θα στρίψει χωρίς να νιώθεις όλο το βάρος μπρο- Εξοπλισμός αναβάτη
στά, αφού ο μπροστινός τροχός φορτίζεται τόσο όσο, Κράνος : TLD SE04
με αποτέλεσμα να εμπνέει εμπιστοσύνη ακόμη και Μπουφάν : T.UR J-TWO (Μπαξεβάνης)
Παντελόνι: Clover (Μπαξεβάνης)
σε πολύ σφικτές στροφές, αδιαφορώντας για την Μπότες: Forma Adventure Low (Moto Market)
53 Eπιστροφή στα περιεχόμενα