Page 50 - net.mototriti.gr 01 Νοεμβρίου 2022
P. 50

TEST        Ducati
                                                         Desert X
                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
                                                                                      γρανάζι να είναι μεγαλύτε-
                                                                                      ρο κατά 6 δόντια. Το κιβώ-
                                                                                      τιο συνδυάζεται με συμπλέ-
                                                                                      κτη  ολίσθησης  καθώς  και
                                                                                      με quickshifter δύο κατευ-
                                                                                      θύνσεων,  όπως  μας  έχει

                                                                                      συνηθίσει η Ducati.
                                                                                        Η Ducati βέβαια μας έχει
                                                                                      συνηθίσει και στα πλούσια
                                                                                      πακέτα  ηλεκτρονικών  βο-
                                                                                      ηθημάτων  και  φυσικά  το
                                                                                      Desert X δεν εξαιρείται. Δι-
                                                                                      αθέτει  έξι  Riding  Modes
                                                                                      (Sport,  Touring  95  ίππους,

                                                                                      Urban  75  ίππους,  Wet  95
                                                                                      ίππους, Enduro 75 ίππους,
                                                                                      Rally 110 ίππους) που δια-
                                                                                      φέρουν στην απόκριση του
        L-Twin 1100 κυβικών από τη σειρά Scrambler. Για  κινητήρα αλλά και στη λειτουργία των ηλεκτρονικών
        το  μοντέλο  παραγωγής  επιλέχθηκε  ο  δικύλινδρος  βοηθημάτων.  Τα  τελευταία  συνεργάζονται  με  IMU
        Testastretta  11ο  937  κυβικών  -πολύ  σωστά  κατά  6  αξόνων  της  Bosch  και  περιλαμβάνουν  traction
        τη γνώμη μας- που έχουμε γνωρίσει τόσο στο νέο  control  8  επιπέδων,  wheelie  control  4  επιπέδων
        Monster όσο και στο Multistrada V2. Πρόκειται αναμ- και ρυθμιζόμενο φρένο κινητήρα 3 επιπέδων. Όλα
        φίβολα για έναν από τους καλύτερους κινητήρες της  τα παραπάνω είναι προρυθμισμένα στο κάθε mode,

        ιταλικής φίρμας που έχει αποδείξει ότι μπορεί να κα- μπορούν όμως να ρυθμιστούν και ξεχωριστά ανάλο-
        λύψει διαφορετικές ανάγκες και κατηγορίες. Δεν εί- γα τις ανάγκες του κάθε αναβάτη.
        ναι μόνο ροπάτος όπως κάθε V2. Είναι ελαστικός αλ-     Πλαίσιο – Άναρτήσεις – Φρένα
        λά και αρκετά δυνατός, αποδίδοντας 110 ίππους στις     Η πρώτη χωμάτινη μοτοσυκλέτα της Ducati δεν θα
        9.250 σ.α.λ., με μέση κατανάλωση που ανήλθε στα  μπορούσε παρά να έχει ένα ολοκαίνουργιο πλαίσιο,
        6.7λτ/100χλμ. καθώς και με μεγάλα διαστήματα συ- σχεδιασμένο από λευκό χαρτί σύμφωνα με τις ανά-
        ντήρησης (αλλαγή λαδιών κάθε 15.000 χλμ και ρύθ- γκες της. Η λύση του ατσάλινου χωροδικτυώματος

        μιση βαλβίδων κάθε 30.000 χλμ).                       επιλέχθηκε ακόμη μια φορά, δίνοντας την απαραίτη-
          Για την περίπτωση του Desert X συναντάμε κοντύ- τη ακαμψία και αντοχή, κρατώντας παράλληλα το βά-
        τερες  τις  πέντε  πρώτες  σχέσεις  στο  κιβώτιο  ταχυ- ρος σε φυσιολογικά επίπεδα μιας και η μοτοσυκλέτα
        τήτων, με την 1η και τη 2η να είναι πιο κοντές κα- ζυγίζει 223 κιλά πλήρης υγρών. Με την ίδια μέθοδο
        τά 14,3% και 8,7% σε σχέση με το Multistrada V2  κατασκευάζεται και το υποπλαίσιο το οποίο πρέπει
        για καλύτερη συμπεριφορά στο χώμα. Η 6η είναι μα- να μπορεί να αντεπεξέλθει στο επιπλέον βάρος των
        κρύτερη για συνθήκες ταξιδίου στον αυτοκινητόδρο- extra βαλιτσών 120lt ή του πρόσθετου ρεζερβουάρ
        μο, όπου το ζητούμενο είναι οι στροφές του κινητή- 8 λίτρων (η μεταφορά καυσίμου προς το κεντρικό ρε-
        ρα να παραμένουν χαμηλά μαζί με την κατανάλωση.  ζερβουάρ ενεργοποιείται από το μενού, όταν το επί-
        Κοντύτερη είναι και η τελική μετάδοση με το πίσω  πεδο έχει πέσει κάτω από ένα συγκεκριμένο σημείο),

                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     50
   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54   55