Page 50 - net.mototriti.gr 01 Νοεμβρίου 2022
P. 50
TEST Ducati
Desert X
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
γρανάζι να είναι μεγαλύτε-
ρο κατά 6 δόντια. Το κιβώ-
τιο συνδυάζεται με συμπλέ-
κτη ολίσθησης καθώς και
με quickshifter δύο κατευ-
θύνσεων, όπως μας έχει
συνηθίσει η Ducati.
Η Ducati βέβαια μας έχει
συνηθίσει και στα πλούσια
πακέτα ηλεκτρονικών βο-
ηθημάτων και φυσικά το
Desert X δεν εξαιρείται. Δι-
αθέτει έξι Riding Modes
(Sport, Touring 95 ίππους,
Urban 75 ίππους, Wet 95
ίππους, Enduro 75 ίππους,
Rally 110 ίππους) που δια-
φέρουν στην απόκριση του
L-Twin 1100 κυβικών από τη σειρά Scrambler. Για κινητήρα αλλά και στη λειτουργία των ηλεκτρονικών
το μοντέλο παραγωγής επιλέχθηκε ο δικύλινδρος βοηθημάτων. Τα τελευταία συνεργάζονται με IMU
Testastretta 11ο 937 κυβικών -πολύ σωστά κατά 6 αξόνων της Bosch και περιλαμβάνουν traction
τη γνώμη μας- που έχουμε γνωρίσει τόσο στο νέο control 8 επιπέδων, wheelie control 4 επιπέδων
Monster όσο και στο Multistrada V2. Πρόκειται αναμ- και ρυθμιζόμενο φρένο κινητήρα 3 επιπέδων. Όλα
φίβολα για έναν από τους καλύτερους κινητήρες της τα παραπάνω είναι προρυθμισμένα στο κάθε mode,
ιταλικής φίρμας που έχει αποδείξει ότι μπορεί να κα- μπορούν όμως να ρυθμιστούν και ξεχωριστά ανάλο-
λύψει διαφορετικές ανάγκες και κατηγορίες. Δεν εί- γα τις ανάγκες του κάθε αναβάτη.
ναι μόνο ροπάτος όπως κάθε V2. Είναι ελαστικός αλ- Πλαίσιο – Άναρτήσεις – Φρένα
λά και αρκετά δυνατός, αποδίδοντας 110 ίππους στις Η πρώτη χωμάτινη μοτοσυκλέτα της Ducati δεν θα
9.250 σ.α.λ., με μέση κατανάλωση που ανήλθε στα μπορούσε παρά να έχει ένα ολοκαίνουργιο πλαίσιο,
6.7λτ/100χλμ. καθώς και με μεγάλα διαστήματα συ- σχεδιασμένο από λευκό χαρτί σύμφωνα με τις ανά-
ντήρησης (αλλαγή λαδιών κάθε 15.000 χλμ και ρύθ- γκες της. Η λύση του ατσάλινου χωροδικτυώματος
μιση βαλβίδων κάθε 30.000 χλμ). επιλέχθηκε ακόμη μια φορά, δίνοντας την απαραίτη-
Για την περίπτωση του Desert X συναντάμε κοντύ- τη ακαμψία και αντοχή, κρατώντας παράλληλα το βά-
τερες τις πέντε πρώτες σχέσεις στο κιβώτιο ταχυ- ρος σε φυσιολογικά επίπεδα μιας και η μοτοσυκλέτα
τήτων, με την 1η και τη 2η να είναι πιο κοντές κα- ζυγίζει 223 κιλά πλήρης υγρών. Με την ίδια μέθοδο
τά 14,3% και 8,7% σε σχέση με το Multistrada V2 κατασκευάζεται και το υποπλαίσιο το οποίο πρέπει
για καλύτερη συμπεριφορά στο χώμα. Η 6η είναι μα- να μπορεί να αντεπεξέλθει στο επιπλέον βάρος των
κρύτερη για συνθήκες ταξιδίου στον αυτοκινητόδρο- extra βαλιτσών 120lt ή του πρόσθετου ρεζερβουάρ
μο, όπου το ζητούμενο είναι οι στροφές του κινητή- 8 λίτρων (η μεταφορά καυσίμου προς το κεντρικό ρε-
ρα να παραμένουν χαμηλά μαζί με την κατανάλωση. ζερβουάρ ενεργοποιείται από το μενού, όταν το επί-
Κοντύτερη είναι και η τελική μετάδοση με το πίσω πεδο έχει πέσει κάτω από ένα συγκεκριμένο σημείο),
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 50