Page 46 - net.mototriti.gr 01 Νοεμβρίου 2022
P. 46

TEST         Ducati
                                                         Desert X
                                            l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ

        Τεχνικά χαρακτηριστικά                                λά και ένα επιπλέον ρεζερβουάρ 8 λίτρων που αυ-
         Κινητήρας                   Eπιδόσεις                ξάνει την αυτονομία κατά 40% χωρίς να αλλοιώνει
        Τύπος           4Τ 2Κ, Υ/Ψ 4Β   0-50 χλμ./ώρα (δλ.)  1,8  την σχεδίαση της μοτοσυκλέτας. Από τα πολλά αξε-
        Κυβισμός (κ.εκ.)       937    0-100 χλμ./ώρα (δλ.)   3,7
        Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 94x67,5  60-120 χλμ./ώρα (δλ.)   σουάρ αυτό που είναι απαραίτητο αν αρέσκεσαι στις
        Συμπίεση (:1)          13,3   με 4η            4,0    εκτός δρόμου εξορμήσεις είναι τα προστατευτικά κά-
        Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)    110/9.250  Απόσταση ακινητοποίησης
        Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)    9,4/6.500  100-0 χλμ./ώρα (μέτρα)  40,4  γκελα, καθώς δεν θα ¨γλιτώσουν¨ μόνο τα πλαστικά,
        Τροφοδοσία          Ψεκασμός                          αλλά και την εκτεθειμένη τρόμπα νερού στην αριστε-
        Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)   21                  ρή πλευρά.
        Κατανάλωση (λτ./100 χλμ)   6,7
                                                               Άνεση – Εργονομία
        σμός είναι έκδηλος παντού, με τους 21-18 ακτινω-       Είναι Ducati αλλά είναι και χωμάτινη, οπότε η θέ-
        τούς τροχούς, την αλουμινένια ποδιά του κινητήρα      ση οδήγησης κινείται και προς αυτή την κατεύθυνση.
        και τις χούφτες να μοιάζουν αναπόσπαστο κομμάτι       Το καταλαβαίνεις αμέσως μόλις κάτσεις στην ποιο-

        της μοτοσυκλέτας. Όπως σε κάθε Ducati η ποιότητα      τική σέλα η οποία βρίσκεται στα 875χιλ από το έδα-
        κατασκευής είναι κορυφαία και αυτό είναι ιδιαίτερα    φος και φέρνει το σώμα του αναβάτη πάνω και όχι
        σημαντικό σε μια μοτοσυκλέτα που προορίζεται για      μέσα στη μοτοσυκλέτα, σε όρθια στάση, με το τιμόνι
        σκληρή εκτός δρόμου χρήση. Σύνηθες για την ιταλι-     στη σωστή απόσταση από τον κορμό, τόσο για καθι-
        κή εταιρία είναι και το να προικίζει τα μοντέλα της με   στή όσο και για όρθια οδήγηση. Το ρεζερβουάρ είναι
        έναν πλούσιο κατάλογο αξεσουάρ, ο οποίος αυτή τη      αρκετά στενό μπροστά, με τον απαραίτητο χώρο για
        φορά περιλαμβάνει και κάτι ξεχωριστό. Στο πίσω μέ-    τα γόνατα, ενώ η σχεδίαση των πλαστικών εκτός από
        ρος δεν μπορείς να τοποθετήσεις μόνο βαλίτσες αλ-     την προστασία, φροντίζει και για τη σωστή θερμο-













































                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     46
   41   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51