Page 52 - net.mototriti.gr 01 Νοεμβρίου 2022
P. 52

TEST        Ducati
                                                         Desert X
                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
















                                                              Ή σέλα στενεύει αισθητά στο εμπρός μέρος
                                                              διαθέτει όμως το απαραίτητο αφρώδες για να
        Ή TFT οθόνη 5΄΄ είναι κάθετα τοποθετημένη και         σε κρατήσει ξεκούραστο. Στον extra εξοπλισμό
        βρίσκεται ψηλά ώστε να είναι ευανάγνωστη              υπάρχει μια πιο εντουράδικη (ψηλότερη κατά
        σε όλες τις συνθήκες, είτε οδηγείς όρθιος είτε        15χιλ) αλλά και μια χαμηλότερη κατά 10χιλ για
        καθιστός.                                             μικρότερα αναστήματα.


        ενώ το ψαλίδι κατασκευάζεται από αλουμίνιο, φιλο-      Στην πόλη είναι ευέλικτο και αρκούντως στενό για
        ξενώντας χωρίς μοχλικό το αμορτισέρ.                  να ελίσσεται εύκολα ανάμεσα από τα αυτοκίνητα, με
          Οι αναρτήσεις προέρχονται από την ΚΥΒ και απο- το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού να βοηθά στις μανού-
        τελούνται από ένα πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμ- βρες, περνώντας πάνω από τους καθρέπτες των πε-
        μένο πιρούνι 46χιλ με διαδρομή 230χιλ και από ένα  ρισσότερων αυτοκινήτων. Κάθεσαι ψηλά, χωρίς να
        επίσης ρυθμιζόμενο αμορτισέρ με διαδρομή 220χιλ  ταλαιπωρείσαι  από  τις  λακκούβες  των  ελληνικών
        ενώ το σύνολο συμπληρώνει το σταμπιλιζατέρ μπρο- δρόμων μιας και οι μεγάλες διαδρομές των αναρτή-
        στά από το τιμόνι. Εντυπωσιακή όμως δεν είναι μό- σεων καταπίνουν τα πάντα, ενώ όσον αφορά στον κι-
        νο η διαδρομή των αναρτήσεων. Η απόσταση από το  νητήρα, αυτός δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις.
        έδαφος αγγίζει τα 250χιλ, δείχνοντας ξεκάθαρα τις  Είναι γραμμικός χωρίς σκορτσαρίσματα, έχει όμως

        προθέσεις της μοτοσυκλέτας για εκτός δρόμου οδή- και όση δύναμη χρειάζεσαι, αποδεικνύοντας την τε-
        γηση. Στον αντίποδα, τα φρένα θα μπορούσαν κάλλι- ράστια πρόοδο που έχει κάνει τα τελευταία χρόνια
        στα να βρίσκονται σε μια σπορ μοτοσυκλέτα δρόμου,  η Ducati στον τομέα της φιλικότητας-απόδοσης. Πα-
        αφού  συναντάμε  δύο  δίσκους  320χιλ  με  τετραπί- ράλληλα, η κατανάλωση κυμαίνεται πάντα σε φυσιο-
        στονες  δαγκάνες  Brembo  M50  μπροστά,  έναν  δί- λογικά επίπεδα, κάνοντας το Desert X ιδανικό ακόμη
        σκο 264χιλ με διπίστονη δαγκάνα πίσω και cornering  και για καθημερινή μετακίνηση, παρά το σχετικά σφι-
        ABS  της  Bosch  με  τρεις  διαφορετικές  λειτουργί- χτό κιβώτιο. Με την ίδια άνεση κινείται και στον αυ-
        ες αλλά και δυνατότητα πλήρους απενεργοποίησης  τοκινητόδρομο οπού η σχετικά μικρή ζελατίνα προ-

        με το πάτημα ενός κουμπιού στο Enduro και Rally  σφέρει ικανοποιητική προστασία, κάτι απαραίτητο σε
        mode. Όπως προαναφέραμε, οι ακτινωτοί τροχοί εί- μια μοτοσυκλέτα που διατηρεί υψηλές ταχύτητες χω-
        ναι 21 και 18 ιντσών εμπρός και πίσω αντίστοιχα και  ρίς κανέναν κόπο. Το κοντέρ μπορεί να ξεπεράσει τα
        φέρουν τα tubeless ελαστικά Pirelli Scorpion STR σε  225χλμ/ώρα, με το Desert X να παραμένει απόλυ-
        διαστάσεις 90/90-21 και 150/70-18.                    τα σταθερό, την ώρα που καταπίνει τα χιλιόμετρα με
          Οδηγώντας                                           τρόπο που θυμίζει Multistrada.
          Το  Off-Road  παρουσιαστικό  δεν  σημαίνει  ότι  το   Εκεί όμως που πραγματικά εντυπωσιάζεσαι δεν εί-
        Desert X απεχθάνεται την άσφαλτο. Στην πραγματι- ναι στην ευθεία αλλά στις στροφές, καθώς μια μοτο-
        κότητα ισχύει ακριβώς το αντίθετο, κάτι που καταλα- συκλέτα με ελαστικά μικτής χρήσης και 21 μπροστινό
        βαίνεις άμεσα στην πρώτη επαφή μαζί του.              τροχό στρίβει όπως περιμένεις όταν ακούς το όνομα

                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     52
   47   48   49   50   51   52   53   54   55   56   57