Page 56 - net.mototriti.gr 01 Νοεμβρίου 2022
P. 56

TEST        SUZUKI
                                                         GSX-S 1000 GT
                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
        Τεχνικά χαρακτηριστικά                                τα 36 λίτρων, κλειδώνει και μπορεί να φιλοξενήσει

         Κινητήρας                   Eπιδόσεις                ένα full-face κράνος μεγάλων μεγεθών (ανάλογα
        Τύπος         4T, 4K, Υ/Ψ, 16B  0-50 χλμ./ώρα (δλ.)  1,9  και με το σχήμα).
        Κυβισμός (κ.εκ.)       999   0-100 χλμ./ώρα (δλ.)   3,6  Κινητήρας
        Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 73,4 x 59  0-160 χλμ./ώρα (δλ.)    6,4
        Συμπίεση (:1)          12,2  60-120 χλμ./ώρα (δλ.) 4η 4,2  «Γνωριζόμαστε  από  κάπου;»  Φυσικά,  απαντάει
        Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)    152/11.000  Απόσταση ακινητοποίησης  η Suzuki: Ο κινητήρας του GT προέρχεται από το
        Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)    10.8/9.250  100-0 χλμ./ώρα (μέτρα)  43,5
        Τροφοδοσία       Ηλ.Ψεκασμός                          GSX-R 1000 K5, ξανά με το απαραίτητο λίφτινγκ. Οι
        Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)   19                  αλλαγές είναι ποικίλες σε σχέση με το απερχόμε-
        Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)   7,4
        Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)    250                     νο F: Μιλάμε για νέους εκκεντροφόρους, ελατήρια
                                                              βαλβίδων, δευτερεύον σύστημα αέρος στην εξάτμι-
        του ιδανικού, ενώ οι χειρολαβές επιτελούν σωστά       ση, νέο τεντωτήρα και γλίστρα καδένας, καινούρ-
        τον ρόλο τους.                                        γιο συμπλέκτη ολίσθησης-υποβοήθησης (SCAS) και
          Αεροδυναμικά,  η  προστασία  από  τον  αέρα  βρί-   μοχλό ενεργοποίησης του, νέο άξονα αλλαγής τα-
        σκεται σε υψηλά επίπεδα, ακόμα και αν είσαι φορ-      χυτήτων και νέο τύμπανο επιλογής (μύλος). Ακόμα,

        τωμένος με τριψήφια χιλιόμετρα. Στα θετικά, αξίζει    ανασχεδιασμένα είναι τα καπάκια του κινητήρα δε-
        να αναφέρουμε ένα καπάκι στην κάτω τιμονόπλα-         ξιά και αριστερά. Τέλος, έχουμε επίσης νέα εξάτμι-
        κα, που εμποδίζει την είσοδο αέρα από την περιο-      ση, σώματα ψεκασμού αλλά και φιλτροκούτι,  όλα
        χή του τιμονιού μπροστά από τον αναβάτη. Καλύτε-      για την εξασφάλιση της απαιτούμενης απόδοσης και
        ρη θα θέλαμε την ανεμοκάλυψη της εργοστασιακής        της συμμόρφωσης με Euro 5. O κινητήρας αποδίδει
        ζελατίνας, η οποία έχει σαφώς πιο σπορ προσανα-       152 ίππους στις 11.000 σ.α.λ., ενώ η ροπή φτάνει
        τολισμό, ενώ απουσιάζει δυνατότητα ρύθμισης της.      τα 10,8 kgm στις 9.250 σ.α.λ.. Η Suzuki έχει εξομα-
        Υπάρχει, ωστόσο, η επιλογή της ζελατίνας Touring,     λύνει σημαντικά, τα χαρακτηριστικά απόδοσης ρο-
        με  μεγαλύτερο  μέγεθος  και  διαφορετικό  σχήμα,     πής του κινητήρα σε όλο το φάσμα των στροφών,
        στον προαιρετικό εξοπλισμό.

          Το  GSX-S  1000GT  είναι  η  πρώ-
        τη  Suzuki,  με  TFT  οθόνη,  6,5  ιντσών.
        Πλήρης  ενδείξεων,  με  το  στροφόμε-
        τρο εμφατικά σε πρώτο πλάνο, η οθό-
        νη συνδέεται και με smartphone, με την
        πλατφόρμα  Suzuki  mySPIN,  που  προ-
        σφέρει  πληθώρα  δυνατοτήτων:  Χρήση
        τηλεφώνου (σε συνδυασμό με Bluetooth

        ακουστικά/μικρόφωνο), χειρισμό μουσι-
        κής,  απεικόνιση  ημερολογίου/ατζέντας
        στην οθόνη αλλά και full screen απει-
        κόνιση χάρτη-πλοήγησης. Αρκεί να κα-
        τεβάσεις  την  αντίστοιχη  εφαρμογή  στο
        κινητό σου και δεν θα δυσκολευτείς να
        τα  χρησιμοποιήσεις  όλα  από  την  πρώ-
        τη στιγμή. Η παροχή ρεύματος USB βρί-
        σκεται δίπλα από την οθόνη. Φτάνοντας
        στις βαλίτσες, κάθε μία έχει χωρητικότη-

                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     56
   51   52   53   54   55   56   57   58   59   60   61