Page 56 - net.mototriti.gr 01 Νοεμβρίου 2022
P. 56
TEST SUZUKI
GSX-S 1000 GT
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
Τεχνικά χαρακτηριστικά τα 36 λίτρων, κλειδώνει και μπορεί να φιλοξενήσει
Κινητήρας Eπιδόσεις ένα full-face κράνος μεγάλων μεγεθών (ανάλογα
Τύπος 4T, 4K, Υ/Ψ, 16B 0-50 χλμ./ώρα (δλ.) 1,9 και με το σχήμα).
Κυβισμός (κ.εκ.) 999 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 3,6 Κινητήρας
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 73,4 x 59 0-160 χλμ./ώρα (δλ.) 6,4
Συμπίεση (:1) 12,2 60-120 χλμ./ώρα (δλ.) 4η 4,2 «Γνωριζόμαστε από κάπου;» Φυσικά, απαντάει
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 152/11.000 Απόσταση ακινητοποίησης η Suzuki: Ο κινητήρας του GT προέρχεται από το
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 10.8/9.250 100-0 χλμ./ώρα (μέτρα) 43,5
Τροφοδοσία Ηλ.Ψεκασμός GSX-R 1000 K5, ξανά με το απαραίτητο λίφτινγκ. Οι
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 19 αλλαγές είναι ποικίλες σε σχέση με το απερχόμε-
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 7,4
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 250 νο F: Μιλάμε για νέους εκκεντροφόρους, ελατήρια
βαλβίδων, δευτερεύον σύστημα αέρος στην εξάτμι-
του ιδανικού, ενώ οι χειρολαβές επιτελούν σωστά ση, νέο τεντωτήρα και γλίστρα καδένας, καινούρ-
τον ρόλο τους. γιο συμπλέκτη ολίσθησης-υποβοήθησης (SCAS) και
Αεροδυναμικά, η προστασία από τον αέρα βρί- μοχλό ενεργοποίησης του, νέο άξονα αλλαγής τα-
σκεται σε υψηλά επίπεδα, ακόμα και αν είσαι φορ- χυτήτων και νέο τύμπανο επιλογής (μύλος). Ακόμα,
τωμένος με τριψήφια χιλιόμετρα. Στα θετικά, αξίζει ανασχεδιασμένα είναι τα καπάκια του κινητήρα δε-
να αναφέρουμε ένα καπάκι στην κάτω τιμονόπλα- ξιά και αριστερά. Τέλος, έχουμε επίσης νέα εξάτμι-
κα, που εμποδίζει την είσοδο αέρα από την περιο- ση, σώματα ψεκασμού αλλά και φιλτροκούτι, όλα
χή του τιμονιού μπροστά από τον αναβάτη. Καλύτε- για την εξασφάλιση της απαιτούμενης απόδοσης και
ρη θα θέλαμε την ανεμοκάλυψη της εργοστασιακής της συμμόρφωσης με Euro 5. O κινητήρας αποδίδει
ζελατίνας, η οποία έχει σαφώς πιο σπορ προσανα- 152 ίππους στις 11.000 σ.α.λ., ενώ η ροπή φτάνει
τολισμό, ενώ απουσιάζει δυνατότητα ρύθμισης της. τα 10,8 kgm στις 9.250 σ.α.λ.. Η Suzuki έχει εξομα-
Υπάρχει, ωστόσο, η επιλογή της ζελατίνας Touring, λύνει σημαντικά, τα χαρακτηριστικά απόδοσης ρο-
με μεγαλύτερο μέγεθος και διαφορετικό σχήμα, πής του κινητήρα σε όλο το φάσμα των στροφών,
στον προαιρετικό εξοπλισμό.
Το GSX-S 1000GT είναι η πρώ-
τη Suzuki, με TFT οθόνη, 6,5 ιντσών.
Πλήρης ενδείξεων, με το στροφόμε-
τρο εμφατικά σε πρώτο πλάνο, η οθό-
νη συνδέεται και με smartphone, με την
πλατφόρμα Suzuki mySPIN, που προ-
σφέρει πληθώρα δυνατοτήτων: Χρήση
τηλεφώνου (σε συνδυασμό με Bluetooth
ακουστικά/μικρόφωνο), χειρισμό μουσι-
κής, απεικόνιση ημερολογίου/ατζέντας
στην οθόνη αλλά και full screen απει-
κόνιση χάρτη-πλοήγησης. Αρκεί να κα-
τεβάσεις την αντίστοιχη εφαρμογή στο
κινητό σου και δεν θα δυσκολευτείς να
τα χρησιμοποιήσεις όλα από την πρώ-
τη στιγμή. Η παροχή ρεύματος USB βρί-
σκεται δίπλα από την οθόνη. Φτάνοντας
στις βαλίτσες, κάθε μία έχει χωρητικότη-
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 56