Page 58 - net.mototriti.gr 01 Νοεμβρίου 2022
P. 58

TEST         SUZUKI
                                                         GSX-S 1000 GT
                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
        γεμίζοντας τις «τρύπες» απόδοσης και πετυχαίνο- τερο ρεζερβουάρ, για καλύτερη αυτονομία και ειδι-
        ντας αύξηση 1,9%, στην μέση αποδιδόμενη ροπή,  κά στους ζωηρούς ρυθμούς.
        σε σχέση με το απερχόμενο F.                            Πλαίσιο-αναρτήσεις-φρένα
          Ανανεωμένο είναι το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγ-         Σε μία συνταγή απευθείας από τα sportsbikes, το
        χου του κινητήρα «S.I.R.S» (Suzuki Intelligent Ride  πλαίσιο του GSX-S 1000GT είναι τύπου δύο δοκών,
        System). Ο εγκέφαλος φέρει 3 χαρτογραφήσεις A- αλουμινένιο, που συνεργάζεται με επίσης αλουμι-

        B-C, που αλλάζουν την απόκριση στο γκάζι και τον  νένιο ψαλίδι. Το υποπλαίσιο είναι νέο, από ατσάλι-
        τρόπο απόδοσης, με το Α να είναι η επιθετικότερη  νους σωλήνες, αυξάνοντας την δυνατότητα φόρτω-
        και το C η ομαλότερη χαρτογράφηση. Το Traction  σης της μοτοσυκλέτας και επιτρέποντας μεγαλύτερη
        Control είναι πλέον 5 επιπέδων (από 3) με δυνατό- άνεση στον συνεπιβάτη. Το εμπρόσθιο USD πιρού-
        τητα απενεργοποίησης, ενώ υπάρχει Quickshifter 2  νι 43 χιλιοστών είναι της KYB, πλήρως ρυθμιζόμε-
        κατευθύνσεων. Φυσικά όλα αυτά είναι δυνατά χά- νο με ανανεωμένες αρχικές ρυθμίσεις για έμφαση
        ρη στο νέο σύστημα ηλεκτρονικού γκαζιού, το οποίο  στη σπορ συμπεριφορά. Στο πίσω μέρος, το αμορτι-
        επιτρέπει  παράλληλα  την  ύπαρξη  Cruise  Control,  σέρ είναι επίσης ρυθμιζόμενο. Το σύστημα πέδησης

        αλλά και συστήματος υποβοήθησης εκκίνησης από  έχει την υπογραφή της Brembo, καθώς στο μπροστι-
        στάση Low RPM Assist. Αυτό, αυξάνει ελαφρώς τις  νό συναντάμε δύο 4πίστονες ακτινικές δαγκάνες, με
        στροφές του κινητήρα, όταν ο αναβάτης ξεκινά να  δίσκους 310 χιλιοστών. Πίσω, η δαγκάνα 1 εμβόλου
        απελευθερώνει τον συμπλέκτη, για ευκολότερο ξε- είναι της Nissin. Στις μετρήσεις μας το σύστημα απέ-
        κίνημα.                                               δωσε κατά τα αναμενόμενα, πετυχαίνοντας ακινητο-
          Sport-tourer  χωρίς  τις  ανάλογες  επιδόσεις  δεν  ποίηση από τα 100 χλμ/ώρα σε 43 μέτρα.
        γίνεται και το GSX-S 1000GT αποδίδει όπως πρέ-          Στο δρόμο
        πει: Κάνει το 0-100 σε 3,6 δευτερόλεπτα, ανεβάζει       Η εμπειρία του GSX-S 1000 GT ξεκινάει ήδη από
        από 60 σε 120 χλμ/ώρα με 4η σε        Εξοπλισμός - τιμή                την μιζιά: Μόλις ο 4κύλινδρος πά-
        4,2 δλ, ενώ θα φτάσεις εύκολα τα                                       ρει ζωή, «γουργουρίζει» με μπά-
                                                                         l/8
        250, όταν και επεμβαίνει ηλεκτρο-     ABS / Ρυθμ.               l/l    σο ήχο και ίσως το πιο στρωτό ρε-
                                              Τraction Control / Ρυθμ.
        νικός περιοριστής τελικής!  Η μέ-     Στροφόμετρο                  l   λαντί, που έχουμε ακούσει ποτέ σε
        ση κατανάλωση του, ανέρχεται σε       Immobilizer                  l   μοτοσυκλέτα. Δεν έχει βγει τυχαία
                                              Yπολογιστής ταξιδιού
                                                                           l
        7,4 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, από-    Μερικός χιλιομετρητής        l   ο όρος «ραπτομηχανή» της δίτρο-
        λυτα  λογική  για  ένα  4κύλινδρο     Ένδειξη βενζίνης             l   χης αργκό, συνδεδεμένος με την
                                              Δείκτης θερμοκρασίας
        1000άρι με αυτό το επίπεδο επιδό-     Θερμοκρασία περιβάλλοντος    l   απόλυτα  ρυθμική  λειτουργία  και,
                                                                           l
        σεων, ενώ θα θέλαμε λίγο μεγαλύ-      Ζελατίνα / Ρυθμ.           l/8   σε  έναν  όμορφο  παραλληλισμό,
                                              Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ   l/l
                                              Πλάγιο σταντ                 l   με  το  παρελθόν  της  Suzuki  στην
                                              Κεντρικό σταντ               8   βιομηχανία κλωστοϋφαντουργίας.
                                              Χειρολαβές / Σχάρα         l/8   Ας επιστρέψουμε όμως στο μοτέρ,
                                              Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π    l/l
                                              l: στάνταρ, 8: προαιρετικός,     που…  πλέκει  τον  χαρακτήρα  του
                                                -: δε διατίθεται               GSX- S περισσότερο από οποιοδή-
                                                                               ποτε άλλο στοιχείο του. Ελαστικό-
                                                              τητα για σεμινάριο και πληθώρα διαθέσιμης ισχύος
                                                              σε όλο το φάσμα, κινούν χωρίς καμία δυσκολία το
                                                              κορμί των 226 κιλών του GSX-S. Αρπάζεις το γκά-

              PHOTO GALLERY                                   ζι δυναμικά και η μοτοσυκλέτα απογειώνεται, με τις
                                                              ταχύτητες να φτάνουν γρήγορα σε τιμές αυστηρώς

                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     58
   53   54   55   56   57   58   59   60   61   62   63