Page 58 - net.mototriti.gr 01 Νοεμβρίου 2022
P. 58
TEST SUZUKI
GSX-S 1000 GT
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
γεμίζοντας τις «τρύπες» απόδοσης και πετυχαίνο- τερο ρεζερβουάρ, για καλύτερη αυτονομία και ειδι-
ντας αύξηση 1,9%, στην μέση αποδιδόμενη ροπή, κά στους ζωηρούς ρυθμούς.
σε σχέση με το απερχόμενο F. Πλαίσιο-αναρτήσεις-φρένα
Ανανεωμένο είναι το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγ- Σε μία συνταγή απευθείας από τα sportsbikes, το
χου του κινητήρα «S.I.R.S» (Suzuki Intelligent Ride πλαίσιο του GSX-S 1000GT είναι τύπου δύο δοκών,
System). Ο εγκέφαλος φέρει 3 χαρτογραφήσεις A- αλουμινένιο, που συνεργάζεται με επίσης αλουμι-
B-C, που αλλάζουν την απόκριση στο γκάζι και τον νένιο ψαλίδι. Το υποπλαίσιο είναι νέο, από ατσάλι-
τρόπο απόδοσης, με το Α να είναι η επιθετικότερη νους σωλήνες, αυξάνοντας την δυνατότητα φόρτω-
και το C η ομαλότερη χαρτογράφηση. Το Traction σης της μοτοσυκλέτας και επιτρέποντας μεγαλύτερη
Control είναι πλέον 5 επιπέδων (από 3) με δυνατό- άνεση στον συνεπιβάτη. Το εμπρόσθιο USD πιρού-
τητα απενεργοποίησης, ενώ υπάρχει Quickshifter 2 νι 43 χιλιοστών είναι της KYB, πλήρως ρυθμιζόμε-
κατευθύνσεων. Φυσικά όλα αυτά είναι δυνατά χά- νο με ανανεωμένες αρχικές ρυθμίσεις για έμφαση
ρη στο νέο σύστημα ηλεκτρονικού γκαζιού, το οποίο στη σπορ συμπεριφορά. Στο πίσω μέρος, το αμορτι-
επιτρέπει παράλληλα την ύπαρξη Cruise Control, σέρ είναι επίσης ρυθμιζόμενο. Το σύστημα πέδησης
αλλά και συστήματος υποβοήθησης εκκίνησης από έχει την υπογραφή της Brembo, καθώς στο μπροστι-
στάση Low RPM Assist. Αυτό, αυξάνει ελαφρώς τις νό συναντάμε δύο 4πίστονες ακτινικές δαγκάνες, με
στροφές του κινητήρα, όταν ο αναβάτης ξεκινά να δίσκους 310 χιλιοστών. Πίσω, η δαγκάνα 1 εμβόλου
απελευθερώνει τον συμπλέκτη, για ευκολότερο ξε- είναι της Nissin. Στις μετρήσεις μας το σύστημα απέ-
κίνημα. δωσε κατά τα αναμενόμενα, πετυχαίνοντας ακινητο-
Sport-tourer χωρίς τις ανάλογες επιδόσεις δεν ποίηση από τα 100 χλμ/ώρα σε 43 μέτρα.
γίνεται και το GSX-S 1000GT αποδίδει όπως πρέ- Στο δρόμο
πει: Κάνει το 0-100 σε 3,6 δευτερόλεπτα, ανεβάζει Η εμπειρία του GSX-S 1000 GT ξεκινάει ήδη από
από 60 σε 120 χλμ/ώρα με 4η σε Εξοπλισμός - τιμή την μιζιά: Μόλις ο 4κύλινδρος πά-
4,2 δλ, ενώ θα φτάσεις εύκολα τα ρει ζωή, «γουργουρίζει» με μπά-
l/8
250, όταν και επεμβαίνει ηλεκτρο- ABS / Ρυθμ. l/l σο ήχο και ίσως το πιο στρωτό ρε-
Τraction Control / Ρυθμ.
νικός περιοριστής τελικής! Η μέ- Στροφόμετρο l λαντί, που έχουμε ακούσει ποτέ σε
ση κατανάλωση του, ανέρχεται σε Immobilizer l μοτοσυκλέτα. Δεν έχει βγει τυχαία
Yπολογιστής ταξιδιού
l
7,4 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, από- Μερικός χιλιομετρητής l ο όρος «ραπτομηχανή» της δίτρο-
λυτα λογική για ένα 4κύλινδρο Ένδειξη βενζίνης l χης αργκό, συνδεδεμένος με την
Δείκτης θερμοκρασίας
1000άρι με αυτό το επίπεδο επιδό- Θερμοκρασία περιβάλλοντος l απόλυτα ρυθμική λειτουργία και,
l
σεων, ενώ θα θέλαμε λίγο μεγαλύ- Ζελατίνα / Ρυθμ. l/8 σε έναν όμορφο παραλληλισμό,
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ l/l
Πλάγιο σταντ l με το παρελθόν της Suzuki στην
Κεντρικό σταντ 8 βιομηχανία κλωστοϋφαντουργίας.
Χειρολαβές / Σχάρα l/8 Ας επιστρέψουμε όμως στο μοτέρ,
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π l/l
l: στάνταρ, 8: προαιρετικός, που… πλέκει τον χαρακτήρα του
-: δε διατίθεται GSX- S περισσότερο από οποιοδή-
ποτε άλλο στοιχείο του. Ελαστικό-
τητα για σεμινάριο και πληθώρα διαθέσιμης ισχύος
σε όλο το φάσμα, κινούν χωρίς καμία δυσκολία το
κορμί των 226 κιλών του GSX-S. Αρπάζεις το γκά-
PHOTO GALLERY ζι δυναμικά και η μοτοσυκλέτα απογειώνεται, με τις
ταχύτητες να φτάνουν γρήγορα σε τιμές αυστηρώς
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 58