Page 474 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 474
e-Viball 125
το mode λειτουργίας του e-Viball, η ένδειξη θερμο- στιγμιαία ισχύς 3,2 kW με μέγιστη ροπή τα 44 Νm
κρασίας, η ώρα, το σήμα GPS και GPRS. Η οθόνη που είναι αξιοσημείωτο αν αναλογιστεί κάποιος ότι
είναι πάντα ευανάγνωστη, ακόμα και μεσημέρι με σε έναν κλασικό κινητήρα 125 κυβικών η ροπή φτά-
τον ήλιο ακριβώς από πάνω σου, το οποίο οφείλε- νει τα 10Nm. Το μοτέρ βρίσκεται στο κέντρο και χα-
ται στο γεγονός ότι οι ενδείξεις εναλλάσσονται μέ- μηλά του πλαισίου και η κίνηση δίνεται στον πίσω
σω αισθητήρα σε λευκό και κίτρινο . τροχό μέσω ενός ιμάντα από όπου βγαίνει και ο μο-
Οι διακόπτες που βρίσκονται στο τιμόνι είναι εύ- ναδικός ήχος που θα ακούσει ο οδηγός του. Το μο-
κολα προσβάσιμοι για όλα τα μεγέθη χεριών και τέρ σε αυτή τη θέση «τρώει» λιγότερη καταπόνηση
μπορείς να τους διαχειριστείς εξίσου εύκολα και με από τις ανωμαλίες του δρόμου σε σχέση με την το-
γάντια ενώ μας άρεσε ο έντονος ήχος που ξεκινάει ποθέτηση παράλληλα ή στο εσωτερικό του τροχού
όταν ανάβεις φλας ή alarm ώστε να μην τα ξεχνάς και απαιτεί λιγότερη ενέργεια κατά την εκκίνηση.
αναμμένα. Έξυπνη είναι και η προσθήκη cruise Επιπλέον δίνεται στον αναβάτη η επιλογή ανάμε-
control, όπου έχοντας την επιθυμητή ταχύτητα πα- σα δυο «mode» οδήγησης, με το πρώτο να λειτουρ-
τάς το κουμπί με την ένδειξη CC και το Daytona θα γεί πιο συντηρητικά και οικονομικά με τη μέγιστη
συνεχίσει με τα χιλιόμετρα που έχεις επιλέξει, ενώ ταχύτητα να φτάνει τα 51 χιλιόμετρα, κάνοντας το
για να πάρεις πίσω τον έλεγχο απλά πατάς λίγο γκά- κατάλληλο για οικονομία ενέργειας. Στο δεύτερο
ζι ή φρένο. Τόσο απλό. αποδεσμεύεται όλη η δύναμη και η ροπή του ηλε-
Κινητήρας κτροκινητήρα με την ταχύτητα να φτάνει τα 76 χιλιό-
Εδώ τα πράγματα φωνάζουν τεχνολογία! Ήρ- μετρα με κόστος στην αυτονομία. Το χαρακτηριστι-
θε η στιγμή να ξεχάσεις ότι γνωρίζεις για ροπές, κό που είναι άξιο αναφοράς είναι ότι η αλλαγή των
ισχύς και θόρυβο από τους κλασικούς κινητές και mode μπορεί να γίνει και εν κινήσει κάτι που λύνει
να μπεις σε μια νέα πραγματικότητα, αυτής της ηλε- τα χέρια και δίνει λύσεις σε στιγμές προσπέρασης.
κτροκίνησης. O συγκεκριμένος κινητήρας παίρνει ενέργεια από
Ο ηλεκτροκινητήρας του e-Viball 125 έχει μέγιστη δυο μπαταρίες 61,2 Volt στα 28,6Αh έκαστος που
Eπιστροφή στα περιεχόμενα