Page 469 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 469
ESF X-Line
Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Πρόκειται για ένα μοντέρνο scooter με φουτουρι-
στική εμφάνιση, όπως ακριβώς αρμόζει σε ένα ηλε-
κτρικό δίκυκλο που μας έρχεται απευθείας από το
μέλλον. Έχει compact διαστάσεις και η σιλουέτα
του χαρακτηρίζεται από τις καθαρές και αυστηρές
γραμμές με τις καμπύλες να είναι ελάχιστες. Όλα τα
φωτιστικά σώματα είναι τεχνολογίας LED για χαμη-
λή κατανάλωση ρεύματος και σύγχρονη αισθητική.
Τα εμπρός φλας είναι ενσωματωμένα στο φαίρινγκ
με το μεγαλύτερο μέρος τους να βρίσκεται στο πλάι
του scooter, κάνοντάς τα ορατά από κάθε γωνία, Στον εμπρός τροχό υπάρχει δισκόφρενο.
ενώ και τα πίσω είναι μέσα στο φωτιστικό σώμα.
Η ποιότητα κατασκευής είναι αντιστρόφως ανά-
λογη της χαμηλής τιμής του και μπορεί το φινίρι-
σμα ορισμένων πλαστικών να μην είναι τέλειο, αλλά
δεν ακούς περίεργους θορύβους ή τριγμούς ακό-
μα κι όταν το scooter περνά πάνω από «βομβαρ-
δισμένους» δρόμους. Αυτό σε συνδυασμό με την
απουσία θορύβου από τον ηλεκτροκινητήρα κάνει
τελείως αθόρυβη την κύλισή του. Είναι διαθέσιμο
σε λευκό ή κόκκινο χρώμα.
Άνεση – εργονομία
Το πολύ χαμηλό ύψος της σέλας από το έδαφος Κάτω από τη σέλα υπάρχει αποθηκευτικός χώρος
επιτρέπει στα πόδια να φτάνουν με άνεση κάτω για μικροαντικείμενα.
ανεξάρτητα από το ύψος του αναβάτη και το τιμόνι μετρο, οδόμετρο και φυσικά ένδειξη για το επίπε-
φέρνει τα χέρια σε φυσιολογική θέση. Αυτό που θέ- δο φόρτισης της μπαταρίας. Τέλος, αξίζει να αναφέ-
λει μικρή εξοικείωση είναι το ότι η σέλα βρίσκεται ρουμε ότι στον στάνταρ εξοπλισμό περιλαμβάνεται
χαμηλά και σε σχέση με το πάτωμα με αποτέλεσμα και συναγερμός.
τα γόνατα να λυγίζουν περισσότερο από το συνηθι- Πλαίσιο – αναρτήσεις – φρένα
σμένο. Σε καμία περίπτωση αυτό δεν είναι ενοχλη- Το X-Line έχει κατασκευαστεί γύρω από ένα ατσά-
τικό, απλά μπορεί να ξενίσει στην αρχή. Στο πίσω λινο σωληνωτό πλαίσιο και συνεργάζεται με τηλε-
μέρος υπάρχει μια ενιαία χειρολαβή αλουμινίου για σκοπικό πιρούνι και διπλά αμορτισέρ. Για την επιβρά-
τον συνεπιβάτη, αλλά ο χώρος της σέλας που του δυνση έχουν επιστρατευτεί ένας δίσκος εμπρός και
αναλογεί είναι περιορισμένος και σε περίπτωση δι- ταμπούρο πίσω, ενώ οι ζάντες του είναι 12 ιντσών
κάβαλου, το συνολικό βάρος δεν πρέπει να ξεπερ- και φορούν ίδιας διάστασης ελαστικά εμπρός – πί-
νά τα 160 κιλά. Στην ποδιά υπάρχει θήκη για μικρο- σω και συγκεκριμένα 90/80-12 της Kenda. Ελαστι-
πράγματα με θύρα USB, ενώ έξτρα αποθηκευτικό κά και τακάκια είναι τα μόνα αναλώσιμα που απαιτεί
χώρο θα βρείτε κάτω από τη σέλα. Το επίπεδο πά- η συντήρηση του συγκεκριμένου scooter, το κόστος
τωμα και ο γάντζος στην ποδιά αυξάνουν την πρα- των οποίων είναι πολύ χαμηλό. Το βάρος του δεν
κτικότητα του X-Line. Η ψηφιακή οθόνη παρέχει ξεπερνά τα 75 κιλά, που σημαίνει ότι είναι ελαφρύ-
όλες τις βασικές πληροφορίες διαθέτοντας ταχύ- τερο από ένα βενζινοκίνητο scooter 50 κυβικών.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα