Page 466 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 466
ESF S-6 MAX LVNENG
νιση, ακολουθώντας την σχεδιαστική ταυτότητα του χρησιμοποιεί δυο μεγάλης χωρητικότητας μπαταρί-
και έχουν κυκλική διάταξη. Οι ενδείξεις περιλαμβά- ες ταυτόχρονα, σε παράλληλη σύνδεση. Οι μπατα-
νουν φυσικά ταχύμετρο και ένδειξη στάθμης μπα- ρίες λειτουργούν στα 60 Volt και έχουν συνολική
ταρίας σε 2 μορφές, ενώ περιλαμβάνουν και ρολόι χωρητικότητα 64 Ah (32 Ah η μία). Η δυνατότητα
αλλά και ένδειξη θερμοκρασίας περιβάλλοντος. αφαίρεσης τους παραμένει, ωστόσο χάρη στην συν-
δεσμολογία τους μπορούν να φορτιστούν και στο
Κινητήρας-περιφερειακά scooter, μέσω της ανάλογης υποδοχής που βρίσκε-
Το S6 φορά τον ισχυρότερο κινητήρα τύπου Hub- ται κάτω από την σέλα. Την δουλειά αναλαμβάνει
Center της γκάμας της ESF, με το μοτέρ της Bosch ένας ειδικός φορτιστής με απλό οικιακό φις, ενώ
να φτάνει τα 4 kW ή 5,44 ίππους για την περίστα- μια φόρτιση (από περίπου 20% μέχρι 100%) θα σας
ση. Ο ηλεκτροκινητήρας υπόσχεται τελική ταχύτητα πάρει περίπου 6-7 ώρες. Οι δύο μπαταρίες συνε-
75 χιλιομέτρων την ώρα και περισσότερη ισχύ δια- πάγονται και αυξημένη αυτονομία η οποία θα ανέλ-
θέσιμη σε όλο το φάσμα των ταχυτήτων, υπογραμ- θει στο επίπεδο των 100-120 χιλιομέτρων ανά φόρ-
μίζοντας την τοποθέτηση του S6 στην κορυφή της τιση, ανάλογα και με τον τρόπο που οδηγείτε, όπως
γκάμας. Το σύστημα ελέγχου του προσφέρει 3 χαρ- μετρήσαμε σε πολλαπλές φορτίσεις. Δυστυχώς στο
τογραφήσεις ισχύος (από 1 έως 3) οι οποίες επεμ- μοντέλο δεν συναντάμε σύστημα ανάκτησης ενέρ-
βαίνουν στην τελική ταχύτητα, όχι όμως και στην γειας κατά την πέδηση, κάτι που θα χάριζε σίγου-
αποδιδόμενη ροπή η οποία σε κάθε περίπτωση πα- ρα κάτι παραπάνω στα χιλιόμετρα και τείνει να γίνει
ραμένει η μέγιστη. κανόνας για την κατηγορία. Όμως, ένας… τριψήφι-
Το σύστημα τροφοδοσίας του ηλεκτροκινητήρα ος αριθμός αυτονομίας για ένα κατά κόρον αστικό
διαφέρει από τα υπόλοιπα μοντέλα της ESF, καθώς όχημα μόνο μειονέκτημα δεν χαρακτηρίζεται.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα