Page 466 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 466

ESF S-6 MAX LVNENG














































        νιση, ακολουθώντας την σχεδιαστική ταυτότητα του  χρησιμοποιεί δυο μεγάλης χωρητικότητας μπαταρί-
        και έχουν κυκλική διάταξη. Οι ενδείξεις περιλαμβά- ες ταυτόχρονα, σε παράλληλη σύνδεση. Οι μπατα-
        νουν φυσικά ταχύμετρο και ένδειξη στάθμης μπα- ρίες λειτουργούν στα 60 Volt και έχουν συνολική
        ταρίας σε 2 μορφές, ενώ περιλαμβάνουν και ρολόι  χωρητικότητα 64 Ah (32 Ah η μία). Η δυνατότητα

        αλλά και ένδειξη θερμοκρασίας περιβάλλοντος.          αφαίρεσης τους παραμένει, ωστόσο χάρη στην συν-
                                                              δεσμολογία τους μπορούν να φορτιστούν και στο
          Κινητήρας-περιφερειακά                              scooter, μέσω της ανάλογης υποδοχής που βρίσκε-
          Το S6 φορά τον ισχυρότερο κινητήρα τύπου Hub- ται κάτω από την σέλα. Την δουλειά αναλαμβάνει
        Center της γκάμας της ESF, με το μοτέρ της Bosch  ένας ειδικός φορτιστής με απλό οικιακό φις, ενώ
        να φτάνει τα 4 kW ή 5,44 ίππους για την περίστα- μια φόρτιση (από περίπου 20% μέχρι 100%) θα σας
        ση. Ο ηλεκτροκινητήρας υπόσχεται τελική ταχύτητα  πάρει περίπου 6-7 ώρες. Οι δύο μπαταρίες συνε-

        75 χιλιομέτρων την ώρα και περισσότερη ισχύ δια- πάγονται και αυξημένη αυτονομία η οποία θα ανέλ-
        θέσιμη σε όλο το φάσμα των ταχυτήτων, υπογραμ- θει στο επίπεδο των 100-120 χιλιομέτρων ανά φόρ-
        μίζοντας την τοποθέτηση του S6 στην κορυφή της  τιση, ανάλογα και με τον τρόπο που οδηγείτε, όπως
        γκάμας. Το σύστημα ελέγχου του προσφέρει 3 χαρ- μετρήσαμε σε πολλαπλές φορτίσεις. Δυστυχώς στο
        τογραφήσεις ισχύος (από 1 έως 3) οι οποίες επεμ- μοντέλο δεν συναντάμε σύστημα ανάκτησης ενέρ-
        βαίνουν στην τελική ταχύτητα, όχι όμως και στην  γειας κατά την πέδηση, κάτι που θα χάριζε σίγου-
        αποδιδόμενη ροπή η οποία σε κάθε περίπτωση πα- ρα κάτι παραπάνω στα χιλιόμετρα και τείνει να γίνει
        ραμένει η μέγιστη.                                    κανόνας για την κατηγορία. Όμως, ένας… τριψήφι-
          Το  σύστημα  τροφοδοσίας  του  ηλεκτροκινητήρα  ος αριθμός αυτονομίας για ένα κατά κόρον αστικό
        διαφέρει από τα υπόλοιπα μοντέλα της ESF, καθώς  όχημα μόνο μειονέκτημα δεν χαρακτηρίζεται.

                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   461   462   463   464   465   466   467   468   469   470   471