Page 462 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 462
ESF S5 SAMSUNG
ση, με σχήμα κατάλληλο για π.χ. μπουκαλάκι νερό, ως τμήμα της πίσω ζάντας. Τα πλεονεκτήματα είναι
κινητό ή πορτοφόλι, ενώ ακριβώς από πάνω της συ- πλέον γνωστά: Πιο άμεση απόκριση και πιο αισθητή
ναντάμε μια θύρα παροχής ρεύματος USB. Στο κέ- ροπή, αλλά και μικρότερες ταχύτητες περιστροφής.
ντρο της εσωτερικής ποδιάς, υπάρχει και γάντζος για Tο S5 φέρει μοτέρ της Bosch, στα 3.000 Watt ισχύ-
σακούλες-τσάντες. ος, που μεταφράζονται σε 4,1 ίππους, ενώ η τελική
Οι απαραίτητες ενδείξεις εμφανίζονται σε μια οθό- του περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 45 χλμ/ώρα (σε
νη τύπου LCD, η οποία δείχνει την ταχύτητα, την επι- ευθεία), κάνοντας το S5 κατάλληλο για οδήγηση με
λεγμένη θέση ισχύος του μοτέρ (μεταξύ 1 και 3). Θα δίπλωμα ΑM ή αλλιώς, για 50άρι. Η ECU του μο-
θέλαμε ο μερικός χιλιομετρητής να μην μηδενίζει ντέλου προσφέρει 3 διαφορετικές χαρτογραφήσεις
αυτόματα με κάθε ενεργοποίηση του scooter (αλλά ισχύος –από 1 μέχρι 3, με την τελευταία να προσφέ-
με πλήκτρο, χειροκίνητα), κάτι που θα έκανε ευκο- ρει την πλήρη τελική ταχύτητα και τις άλλες δύο να
λότερο και τον υπολογισμό αυτονομίας που απομέ- την περιορίζουν στα 25 και 35 χλμ/ώρα). Η αρχι-
νει. Οι διακόπτες ακολουθούν γνώριμη διάταξη, ενώ κή ροπή εκκίνησης, ωστόσο, δεν αλλάζει σημαντικά
εντυπωσιακό (για τα δεδομένα της τιμής του μοντέ- μεταξύ των riding modes, ώστε το S5 να μην είναι
λου) είναι το σύστημα ασύρματης ενεργοποίησης, «αναιμικό» στα φανάρια ή στις ανωφέρειες.
μορφής keyless. Ο αναβάτης, με διπλό πάτημα του Την τροφοδοσία του μοτέρ αναλαμβάνουν αφαι-
κατάλληλου πλήκτρου στο ασύρματο χειριστήριο του ρούμενες μπαταρίες, με το S5 να μπορεί να φι-
S5, μπορεί να το ενεργοποιήσει χωρίς να βάλει το λοξενήσει μέχρι δύο. Η έκδοση της δοκιμής μας,
κλειδί στον κεντρικό διακόπτη, ενώ με το ίδιο χειρι- εξοπλίζεται με μπαταρίες Samsung στα 26 Ah χω-
στήριο ελέγχει και τον παρεχόμενο συναγερμό. ρητικότητας, κατά 2,6 περισσότερες από τις μπατα-
Κινητήρας-περιφερειακά ρίες της βασικής έκδοσης (αμφότερες λειτουργούν
Για το S5 επιλέγεται για μια ακόμη φορά, η λύση στα 60 Volt). Η ESF υποσχέθηκε αυτονομία 75 χι-
του ηλεκτροκινητήρα hub center, δηλαδή του μοτέρ λιομέτρων με μία φόρτιση για την έκδοση δοκιμής
Eπιστροφή στα περιεχόμενα