Page 462 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 462

ESF S5 SAMSUNG










































        ση, με σχήμα κατάλληλο για π.χ. μπουκαλάκι νερό,  ως τμήμα της πίσω ζάντας. Τα πλεονεκτήματα είναι
        κινητό ή πορτοφόλι, ενώ ακριβώς από πάνω της συ- πλέον γνωστά: Πιο άμεση απόκριση και πιο αισθητή
        ναντάμε μια θύρα παροχής ρεύματος USB. Στο κέ- ροπή, αλλά και μικρότερες ταχύτητες περιστροφής.
        ντρο της εσωτερικής ποδιάς, υπάρχει και γάντζος για  Tο S5 φέρει μοτέρ της Bosch, στα 3.000 Watt ισχύ-
        σακούλες-τσάντες.                                     ος, που μεταφράζονται σε 4,1 ίππους, ενώ η τελική

          Οι απαραίτητες ενδείξεις εμφανίζονται σε μια οθό- του περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 45 χλμ/ώρα (σε
        νη τύπου LCD, η οποία δείχνει την ταχύτητα, την επι- ευθεία), κάνοντας το S5 κατάλληλο για οδήγηση με
        λεγμένη θέση ισχύος του μοτέρ (μεταξύ 1 και 3). Θα  δίπλωμα ΑM ή αλλιώς, για 50άρι. Η ECU του μο-
        θέλαμε  ο  μερικός  χιλιομετρητής  να  μην  μηδενίζει  ντέλου προσφέρει 3 διαφορετικές χαρτογραφήσεις
        αυτόματα με κάθε ενεργοποίηση του scooter (αλλά  ισχύος –από 1 μέχρι 3, με την τελευταία να προσφέ-
        με πλήκτρο, χειροκίνητα), κάτι που θα έκανε ευκο- ρει την πλήρη τελική ταχύτητα και τις άλλες δύο να
        λότερο και τον υπολογισμό αυτονομίας που απομέ- την περιορίζουν στα 25 και 35 χλμ/ώρα). Η αρχι-
        νει. Οι διακόπτες ακολουθούν γνώριμη διάταξη, ενώ  κή ροπή εκκίνησης, ωστόσο, δεν αλλάζει σημαντικά

        εντυπωσιακό (για τα δεδομένα της τιμής του μοντέ- μεταξύ των riding modes, ώστε το S5 να μην είναι
        λου)  είναι  το  σύστημα  ασύρματης  ενεργοποίησης,  «αναιμικό» στα φανάρια ή στις ανωφέρειες.
        μορφής keyless. Ο αναβάτης, με διπλό πάτημα του        Την τροφοδοσία του μοτέρ αναλαμβάνουν αφαι-
        κατάλληλου πλήκτρου στο ασύρματο χειριστήριο του  ρούμενες  μπαταρίες,  με  το  S5  να  μπορεί  να  φι-
        S5, μπορεί να το ενεργοποιήσει χωρίς να βάλει το  λοξενήσει μέχρι δύο. Η έκδοση της δοκιμής μας,
        κλειδί στον κεντρικό διακόπτη, ενώ με το ίδιο χειρι- εξοπλίζεται με μπαταρίες Samsung στα 26 Ah χω-
        στήριο ελέγχει και τον παρεχόμενο συναγερμό.          ρητικότητας, κατά 2,6 περισσότερες από τις μπατα-
          Κινητήρας-περιφερειακά                              ρίες της βασικής έκδοσης (αμφότερες λειτουργούν
          Για το S5 επιλέγεται για μια ακόμη φορά, η λύση  στα 60 Volt). Η ESF υποσχέθηκε αυτονομία 75 χι-
        του ηλεκτροκινητήρα hub center, δηλαδή του μοτέρ  λιομέτρων με μία φόρτιση για την έκδοση δοκιμής

                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   457   458   459   460   461   462   463   464   465   466   467