Page 459 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 459
ESF S4
ανεβαίνουν στο διπλάσιο. ΤΕΧΝΙΚΑ
Για την καλύτερη εκμετάλλευση της ενέργειας της ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
μπαταρίας, το S4 φέρει σύστημα ανάκτησης ενέργει-
ας, που χρησιμοποιεί τον ηλεκτροκινητήρα ως γεννή- Τύπος Bosch hub-center, με ανάκτηση
ενέργειας
τρια κατά την πέδηση. Ενεργοποιείται με μια ελαφρά Κινητήρας Κυβισμός (κ.εκ.) Δ/Α
Δ/Α
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)
πίεση οποιασδήποτε από τις δύο μανέτες φρένων, Συμπίεση (:1) Δ/Α
2
«αντιστρέφοντας» την ροή ρεύματος και προσφέρο- Ισχύς (ίπποι) Δ/Α
Ροπή (kg-m στον τροχό)
ντας πολύτιμη ενέργεια απευθείας πίσω στην μπατα- Μπαταρία Λιθίου, αφαιρούμενη, 48V
ρία των 23,4 Ah. Μιλώντας για μπαταρία, αυτή είναι Χωρητικότητα (Ah) 26
Αυτονομία μέση (χλμ)
60
αφαιρούμενη από το scooter και μπορεί να φορτιστεί Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 45
είτε όπου υπάρχει διαθέσιμη μια απλή οικιακή πρίζα, Τύπος Ατσάλινο σωληνωτό
είτε πάνω στο scooter με την χρήση της εισόδου ρεύ- Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Τηλεσκοπικό πιρούνι
ματος, που βρίσκεται στο πίσω μέρος του χώρου για Αναρτήσεις - Φρένα Διαδρομή (χλστ.) Δ/Α
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Δύο αμορτισέρ, ΠΕ
τα πόδια. Διαδρομή (χλστ.) Δ/Α
Οδηγώντας Φρένα Ε (χλστ.) Δ/2Ε
Δ/1Ε
Φρένα Π (χλστ.)
Με τα ηλεκτροκίνητα scooters να αυξάνονται και να
πληθύνονται, είναι προφανές ότι όλο και περισσότε- Ελαστικό Ε 80/100-10”
ροι αναβάτες ενδιαφέρονται να… βάλουν στην πρίζα Ελαστικά Ελαστικό Π 80/100-10”
(κυριολεκτικά και μεταφορικά) την μεταφορική τους
πραγματικότητα. Πόσο καλά ανταποκρίνεται το μικρό όποιον χάρτη και να έχετε επιλέξει (ακόμη και στο χα-
και προσιτό ESF S4; Ας δούμε. Κάτι που προσέχεις μηλότερο επίπεδο 1), ενώ σε ανωφέρειες το S4 θα
γρήγορα με το S4 είναι το πραγματικά μικρό βάρος ανταποκριθεί, αν και θα μειώσει την ταχύτητα του σε
του, που κάνει τις επιτόπιες μανούβρες παιχνιδάκι και εντονότερες κλίσεις. Η ανάκτηση ενέργειας λειτουρ-
θα διευκολύνει τον χειρισμό του ακόμη και από πιο γεί αποτελεσματικά, όταν συνηθίσετε να «τσιμπάτε»
μικρόσωμα άτομα. Στο δρόμο, αυτό μεταφράζεται σε τις μανέτες φρένου στην επιβράδυνση και μάλιστα, σε
αυξημένη ευελιξία και αυτό επιβεβαιώνεται, αν υπο- κατηφόρες, η δουλειά που κάνει φαίνεται άμεσα στην
λογίσεις τους τροχούς των 10 ιντσών στην εξίσωση. ένδειξη στάθμης. Στα φρένα, παρά το γεγονός ότι θα
Κυριολεκτικά… σαν αέρας κινείται το S4 στην πόλη, θέλαμε λιγότερο σπογγώδη αίσθηση στις μανέτες, σε
προσπερνώντας αβίαστα το μποτιλιάρισμα και αλλά- καμία περίπτωση δεν απογοητευτήκαμε από την δύ-
ζοντας κατεύθυνση με την ελάχιστη δύναμη στο τιμό- ναμη που μπορούν να ασκήσουν, επιβραδύνοντας με
νι (αν προέρχεστε από μεγαλύτερο μοντέλο ή μοτοσυ- ασφάλεια το scooter.
κλέτα, θα χρειαστεί να το συνηθίσετε λίγο). Οι μικροί
τροχοί και η ρύθμιση των αναρτήσεων έχουν ως απο-
τέλεσμα κάποιες έντονες κακοτεχνίες να γίνονται αι-
σθητές από τον αναβάτη, τίποτα όμως προβληματίσει
σοβαρά. Σε κάθε περίπτωση, τα επίπεδα πρόσφυσης
του μοντέλου στις στροφές αλλά και στην ευθεία είναι
επαρκέστατα στα οδηγικά πλαίσια ενός scooter.
O ηλεκτροκινητήρας χαρακτηρίζεται από άμε-
ση απόκριση στο γκάζι, εγγενές χαρακτηριστικό των
hub-center λύσεων αφού η ροπή φτάνει άμεσα στον Ο χώρος για τις μπαταρίες κάτω από την
σέλα: Μπορείτε να τοποθετήσετε και μερικά
τροχό. Κατά την εκκίνηση η ροπή παραμένει ψηλά, αντικείμενα εκεί.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα