Page 463 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 463

ESF S5 SAMSUNG


        μας  και  διαπιστώσαμε  ότι  η  πραγματική  τιμή  δεν    ΤΕΧΝΙΚΑ
        ήταν μακριά από την θεωρητική. Κάνοντας πολλα-           ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
        πλές μετρήσεις αυτονομίας, πετύχαμε έως και 70
        χιλιόμετρα με τον «γρήγορο» χάρτη 3, με λίγο πε-         Τύπος         Bosch hub-center, με ανάκτηση
                                                                                                    ενέργειας

        ρισσότερη «φειδώ» στο γκάζι χωρίς τερματίσματα.         Κινητήρας  Κυβισμός (κ.εκ.)              Δ/Α
                                                                 Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)
                                                                                                         Δ/Α
        Σε πιο επιθετική οδήγηση, η ελάχιστη αυτονομία με        Συμπίεση (:1)                           Δ/Α
        τον χάρτη 3 ανήλθε στα 55 χιλιόμετρα, ωστόσο σε          Ισχύς (ίπποι)                           4,08
                                                                                                         Δ/Α
                                                                 Ροπή (kg-m στον τροχό)
        κάθε περίπτωση ο αριθμός ικανοποιεί, αν σκεφτεί-         Μπαταρία  Samsung Λιθίου, αφαιρούμενη, 60V
        τε ότι με τις άλλες χαρτογραφήσεις, μπορεί να αυ-        Χωρητικότητα (Ah)                         26
                                                                 Αυτονομία μέση (χλμ)
                                                                                                           70
        ξηθεί κι άλλο.                                           Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)                45
          Οδηγώντας                                              Τύπος                    Ατσάλινο σωληνωτό
          Καλή  η  διεξοδική  ανάλυση,  αλλά  την  ολοκλη-       Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις  Τηλεσκοπικό πιρούνι
        ρωμένη ματιά σε ένα μοντέλο θα στη δώσει και η          Αναρτήσεις - Φρένα   Διαδρομή (χλστ.)    Δ/Α
                                                                 Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις   Δύο αμορτισέρ, ΠΕ
        οδηγική εμπειρία: Ας δούμε πόσο καλά ανταποκρί-          Διαδρομή (χλστ.)                        Δ/Α

        νεται το ESF S5 σε αυτά που περιμένουμε από αυ-          Φρένα Ε (χλστ.)                        Δ/2Ε
                                                                 Φρένα Π (χλστ.)
                                                                                                        Δ/2Ε
        τό.  Ενεργοποιώντας  το  μοντέλο,  αρκεί  να  κρατή-
        σεις πατημένο το πλήκτρο P, μέχρι να εμφανιστεί η        Ελαστικό Ε                        90/90-12”
        ένδειξη Ready στην οθόνη. Στο άνοιγμα του γκα-          Ελαστικά    Ελαστικό Π             90/90-12”
        ζιού, η απόκριση είναι άμεση και ο ηλεκτροκινητή-
        ρας επιταχύνει σβέλτα το μοντέλο τόσο από στάση,      scooter πόλης.
        όσο και εν κινήσει. Όσο βρίσκεστε κάτω από τα 45       Ένα  νέο  οδηγικό  στοιχείο  που  το  S5  εισάγει  –
        χλμ/ώρα, οι ρεπρίζ είναι μια εύκολη υπόθεση, ενώ      και χρειάζεται μια ανάλογη συνήθεια-, είναι το σύ-
        στα ανωφέρειες ο ηλεκτροκινητήρας της Bosch δεν       στημα  ανάκτησης  ενέργειας  κατά  την  επιβράδυν-
        «μασάει» έλκοντας αποτελεσματικά το μοντέλο.          ση, το οποίο ενεργοποιείται με μια ελαφρά πίεση

          Η  ποιότητα  της  κύλισης  του  S5  χαρακτηρίζεται   οποιασδήποτε μανέτας, μέχρι την στιγμή που ο δι-
        απόλυτα ικανοποιητική στο αστικό περιβάλλον και       ακόπτης στοπ κάνει το γνώριμο «κλικ». Τότε, ο κι-
        το μοντέλο «αγαπά» την καλή άσφαλτο, λόγω της         νητήρας παύει να δίνει ισχύ (ακόμη και αν έχετε το
        σχετικά σκληρής λειτουργίας των αμορτισέρ. Πράγ-      γκάζι ανοιχτό!) και ξεκινά να «φρενάρει» παρέχο-
        ματι,  στις έντονες κακοτεχνίες που δεν είναι σπά-    ντας ρεύμα στην μπαταρία. Ο αναβάτης λοιπόν, βά-
        νιες στους ελληνικούς δρόμους, ο αναβάτης θα αι-      ζοντας το «τσίμπημα» των μανετών στο πρόγραμμα
        σθανθεί  κάτι  περισσότερο  από  το  ιδανικό,  όμως   κάθε που κλείνει το γκάζι, μπορεί να εκμεταλλευτεί
        σε γενικότερες γραμμές η ρύθμιση πιρουνιού και        πλήρως την ανάκτηση ενέργειας και με συνήθεια,

        αμορτισέρ δεν προβληματίζει, τονίζοντας την ευε-      μπορεί να σταματά χωρίς να βάλει καθόλου δύναμη
        λιξία και τα περιθώρια πρόσφυσης του S5. Στις αλ-     στα δισκόφρενα! Θα ήταν ελαφρώς καλύτερα, αν το
        λαγές κατεύθυνσης, το μοντέλο υπακούει σβέλτα         σύστημα ενεργοποιούταν αυτόματα με το κλείσιμο
        και τα επίπεδα ευελιξίας του είναι υψηλότατα, επι-    του γκαζιού απλά, όμως η ύπαρξη του και μόνο εί-
        τρέποντας  την  γρήγορη  διείσδυση  σε  κάθε  αστι-   ναι σημαντικό highlight. Κάπου εδώ αξίζει να πού-
        κό κέντρο και μποτιλιαρισμένο δρόμο. Μάλιστα, σε      με, ότι οι δύο δίσκοι φρένων του μοντέλου, απέδω-
        πιο «ενθουσιώδη» οδήγηση, το μοντέλο παρουσία-        σαν εξαιρετικά: Η αίσθηση στις μανέτες είναι πολύ
        σε ουδέτερη συμπεριφορά σε γρηγορότερες στρο-         καλή, ενώ η ισχύς και η προοδευτικότητα των φρέ-
        φές, με προβλέψιμη αντίδραση στους χειρισμούς –       νων τα έβγαλαν ασπροπρόσωπα, ακόμα και σε δο-
        φυσικά μιλώντας πάντα, στα λογικά πλαίσια για ένα     κιμές πέδησης πανικού.

                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   458   459   460   461   462   463   464   465   466   467   468