Page 467 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 467

ESF S-6 MAX LVNENG


          Οι  αναρτήσεις  του  μοντέλου  αποτελούνται  από       ΤΕΧΝΙΚΑ
        ένα τηλεσκοπικό πιρούνι εμπρός και δύο αμορτι-           ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
        σέρ,  ρυθμιζόμενα  στην  προφόρτιση  .  Στα  φρένα,
        χρησιμοποιούνται δύο δίσκοι με δαγκάνες 3 και 2          Τύπος          Ηλεκτροκινητήρας hub-center
                                                                 Ισχύς (ίπποι)
                                                                                                         5,44
        εμβόλων εμπρός και πίσω αντίστοιχα, ενώ ένα σύ-         Κινητήρας  Ροπή (kg-m στον τροχό)        Δ/Α
        στημα  συνδυασμένης  πέδησης  CBS  συνδέει  την          Μπαταρία                       2x60V, λιθίου
        μανέτα του πίσω φρένου, με το 1 από τα 3 έμβολα          Χωρητικότητα (Ah)                      2x32
        της εμπρός δαγκάνας.                                     Αυτονομία (χλμ)                     100-120
                                                                 Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)                75
          Οδηγώντας                                              Τύπος                              Ατσάλινο
          Η ύψιστη δοκιμή για κάθε μοντέλο δικύκλου εί-          Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις  Τηλεσκοπικό πιρούνι
        ναι ο δρόμος και το S6 θέτει ψηλά τον πήχη με τις       Αναρτήσεις - Φρένα   Διαδρομή (χλστ.)    Δ/Α
                                                                 Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις   Δύο αμορτισέρ, ΠΕ
        προδιαγραφές του. Ώρα να το αξιολογήσουμε και            Διαδρομή (χλστ.)                        Δ/Α
        στην πράξη. Ξεκινάς τις διαδρομές σου και διαπι-         Φρένα Ε (χλστ.)                   Δ/3Ε, CBS
                                                                 Φρένα Π (χλστ.)
                                                                                                   Δ/2Ε, CBS
        στώνεις  ότι  ο  εντελώς  αθόρυβος  ηλεκτροκινητή-
        ρας έχει ρυθμιστεί για ομαλή απόδοση της ισχύος          Ελαστικό Ε                       120/70-12”
        του, χωρίς ξεσπάσματα ροπής που μπορεί να ξαφ-          Ελαστικά    Ελαστικό Π            120/70-12”
        νιάσουν. Στην πλειοψηφία των περιπτώσεων, χρη-
        σιμοποιήσαμε την χαρτογράφηση 3 που απελευθε-         S6 μας άφησαν εξαιρετική εντύπωση, κυρίως από
        ρώνει την πλήρη ισχύ και πρακτικά θα αποτελέσει       την πολύ μεγάλη ισχύ και το επίπεδο αίσθησης στην
        την συχνότερη επιλογή των αναβατών που θα επι-        μανέτα. Το σύστημα CBS διαμοιράζει ορθά την πίε-
        λέξουν το S6. Η τελική στα 75 χλμ/ώρα επιβεβαι-       ση μεταξύ εμπρός και πίσω φρένου, ενώ σε εντο-
        ώνεται και στις δοκιμές, ενώ η ροπή του κινητήρα      νότερη  πέδηση  η  προοδευτικότητα  του  συστήμα-
        στις ρεπρίζ ικανοποιεί απόλυτα και ειδικά εντός πό-   τος θα σας βγάλει ασπροπρόσωπους.  Χάρη στην

        λης. Θα μας άρεσε δε, η μονάδα ελέγχου να επέ-        τελική των 75 χιλιομέτρων την ώρα το S6 μπορεί
        τρεπε την απόδοση λίγης παραπάνω ροπής στο με-        να βγει και στον αυτοκινητόδρομο αλλά και εκτός
        σαίο φάσμα, όμως σε καμία περίπτωση δεν μιλάμε        πόλης, παρουσιάζοντας μάλιστα υποδειγματική συ-
        για πρόβλημα.                                         μπεριφορά και ανοίγοντας περισσότερες δυνατότη-
           Το scooter είναι ευέλικτο και έχει ελαφριά αίσθη-  τες χρήσης στον ελεύθερο χρόνο.
        ση, με αποτέλεσμα οι μανούβρες να είναι πανεύ-
        κολες αλλά και ακριβείς, ενώ το στήσιμο πλαισίου,
        αναρτήσεων και τροχών εμπνέει εμπιστοσύνη από

        στροφή σε στροφή. Η ποιότητα κύλισης βρίσκεται
        επίσης σε υψηλό επίπεδο και ειδικά όσο η άσφαλ-
        τος είναι καλής ποιότητας. Η σκληρή ρύθμιση των
        αναρτήσεων  συμβάλλει  δραστικά  στα  παραπάνω
        αλλά  κάνει  αισθητές  περισσότερες  κακοτεχνίες,
        από όσες θα θέλαμε. Αξίζει να σημειώσουμε εδώ
        ότι μιλώντας με την αντιπροσωπεία, μας ενημέρω-
        σε ότι το θέμα βρίσκεται στα υπ’ όψιν τους και εί-    Μπορεί να μην χωρά κράνος, όμως ο χώρος
        ναι πιθανόν να αλλάξουν οι ρυθμίσεις των αναρτή-      κάτω από την σέλα είναι ιδιαίτερα ευρύχωρος για
                                                              πληθώρα αντικειμένων.   Ακριβώς από κάτω του
        σεων στα μοντέλα που θα διατεθούν. Τα φρένα του  βρίσκονται οι δύο μπαταρίες.
                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   462   463   464   465   466   467   468   469   470   471   472