Page 470 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 470

ESF X-Line


























































          Οδηγώντας                                           δρόμος γίνει έντονα ανηφορικός, καθώς μπορεί να
          Όπως  σε  ένα  συμβατικό  scooter  χρειάζεται  να  «σκαρφαλώσει» ακόμα και σε 15% κλίση, διατηρώ-
        πατήσεις φρένο προκειμένου να μπει σε λειτουρ- ντας ικανοποιητική ταχύτητα και χωρίς να «γονατί-
        γία ο κινητήρας, εστί και στο X-Line πρέπει να πατή- ζει». Στο κέντρο της πόλης, τα 60 χιλιόμετρα τελι-
        σεις φρένο ή το κουμπί «P» στα δεξιά του τιμονιού  κής είναι αρκετά και μόνο αν βγεις σε λεωφόρους

        πριν  ξεκινήσεις.  Απολύτως  τίποτα  δεν  ακούγεται  και δρόμους ταχείας κυκλοφορίας θα σου λείψει το
        όταν οι ρόδες του αρχίσουν να κυλούν και εντυ- παραπάνω γκάζι, όμως σε κάθε περίπτωση με τους
        πωσιάζεσαι από την ευελιξία και την ευκολία χειρι- ίδιους ρυθμούς θα μπορούσες να κινηθείς αν εί-
        σμών που προσφέρει το χαμηλό βάρος και το μέγε- χες 50άρι.
        θος των τροχών. Το στενό τιμόνι περνά από τα πιο       Ακόμα  ένα  θετικό  στοιχείο  είναι  το  γεγονός  ότι
        στριμωγμένα μέρη και πολύ δύσκολα θα εγκλωβι- πριν τελειώσει η μπαταρία, το scooter σε «προει-
        στεί το scooter στην κίνηση. Η επιτάχυνσή του από  δοποιεί», καθώς δεν μένει απότομα, αλλά συνεχί-
        στάση, αλλά και εν κινήσει είναι ικανοποιητική και  ζει να κινείται με χαμηλότερη ταχύτητα προκειμέ-
        καταλαβαίνεις  τη  διαφορά  που  έχει  ο  κινητήρας  νου να μπορέσεις να γυρίσεις σπίτι σου. Για να μη
        των 2000W σε σχέση με σύνολα μικρότερης από- φτάσεις βέβαια σε αυτό το σημείο θα θέλαμε με-

        δοσης. Η καλή του εικόνα συνεχίζεται και όταν ο  γαλύτερη ακρίβεια από την ένδειξη του επιπέδου
                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   465   466   467   468   469   470   471   472   473   474   475