Page 475 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 475

e-Viball 125



        είναι τοποθετημένες κάτω από τη σέλα του Daytona         ΤΕΧΝΙΚΑ
        με διάρκεια ζωής πάνω από 1000 κύκλους πλήρης            ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
        φόρτωσης. Το βάρος τους αγγίζει τα 12 κιλά η κάθε
        μια και είναι αφαιρούμενες σε περίπτωση που δεν          Τύπος                     Ηλεκτροκινητήρας
                                                                 Ισχύς
                                                                                                      3200W
        υπάρχει παροχή ρεύματος στη θέση όπου σταθμεύ-          Κινητήρας  Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)             4,4
        ει το δίκυκλο. Υπάρχει πάντα και η επιλογή φόρτι-        Μπαταρία       61,2V 57,2Ah (28,6 x2) Λιθίου
                                                                 Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
                                                                                                           75
        σης πάνω στο scooter με την ειδική υποδοχή που
        βρίσκεται πίσω από τα πόδια του αναβάτη.                 Τύπος                              Ατσάλινο
          Την φόρτιση αναλαμβάνει ένας σχετικά ογκώδης           Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις  Τηλεσκοπικό πιρούνι
                                                                 Διαδρομή (χλστ.)
                                                                                                           90
        μετασχηματιστής που όμως χωράει, έστω και ορια-         Αναρτήσεις - Φρένα   Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις    Διπλά αμορτισέρ
                                                                                                           71
        κά κάτω από τη σέλα και μπορεί να γεμίσει πλήρως         Διαδρομή (χλστ.)                  Δ, 220mm
                                                                 Φρένα Ε (χλστ.)
        την κάθε μια μπαταρία σχεδόν σε 4 ώρες.                  Φρένα Π (χλστ.)                   Δ, 200mm
          Η αυτονομία που δηλώνει η εταιρία είναι στα 108
        χιλιόμετρα με μια φόρτιση και είναι από τις φορές       Ελαστικά    Ελαστικό Ε                    14”
                                                                 Ελαστικό Π
                                                                                                          14”
        που δεν υπερβάλει. Με νορμάλ  χρήση χωρίς υπερ-
        βολές και πολλά φορτώματα ο αναβάτης θα δεις
        αυτό το νούμερο πριν «στραγγίξει» από ρεύμα τις  βγάζει ο ηλεκτροκινητήρας είναι κατάλληλη για να
        μπαταρίες. Παρακάτω θα ακολουθήσει περισσότε- σε κινήσει μέσα στην πόλη ακόμα και με συνοδηγό
        ρη ανάλυση σύμφωνα με τη χρήση του.                   χωρίς προβλήματα μιας και φτάνει σχετικά γρήγορα
          Πλαίσιο- Αναρτήσεις- Φρένα                          τα 50 χιλιόμετρα την ώρα. Εμείς κινηθήκαμε άνετα
          Αν  και  με  την  πρώτη  ματιά  δεν  το  φωνάζει,  το  με 2 άτομα βάρους άνω των 165 κιλά και ύψος πά-
        πλαίσιο του e-Viball είναι στιβαρό σε ικανοποιητι- νω από 1,82 έκαστος χωρίς το e-Viball να παραπο-
        κά επίπεδα για τη κατηγορία του ενώ το μεταξόνιο  νεθεί. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι δεν δίστασε με
        των 1260 χιλιοστών θα προσφέρει απλόχερα όλη  αναβάτη (άνω των 110 κιλών) με φορτισμένη μπα-

        την ευελιξία που χρειάζεται ένα scooter πόλης. Το  ταρία να ανέβει ανηφόρα μεγαλύτερη των 30 μοι-
        τηλεσκοπικό  πιρούνι  διαδρομής  90mm  θα  απορ- ρών με σχετική ευκολία.
        ροφήσει εύκολα μικρές κακοτοπιές που υπάρχουν          Τις ημέρες που συζήσαμε με το e-Viball πραγμα-
        στους δρόμους μας αλλά θα διαμαρτυρηθεί σε λίγο  τικά δεν σταματήσαμε να ελέγχουμε ξανά και ξα-
        μεγαλύτερες, κάτι που είναι απόλυτα φυσιολογικά  νά την αυτονομία του.  Με το «mode 1» ενεργοποι-
        για ένα scooter, ενώ πίσω υπάρχει μια  διπλή ανάρ- ημένο και με μόνο τον οδηγό στη σέλα του scooter
        τηση διαδρομής 71mm ρυθμιζόμενη ως προς την  η αυτονομία ξεπέρασε τα 105 χιλιόμετρα αυτονο-
        προφόρτιση. To e-Viball πατάει πάνω σε ζάντες 14  μία με τις μπαταρίες να έχουν ακόμα απόθεμα αλ-

        ιντσών μπροστά και πίσω και για το σωστό φρενά- λά να μην θέλουν να το εξαντλήσουμε γιατί δεν κά-
        ρισμα του έχουν τοποθετηθεί διπίστονες δαγκάνες  νει καλό στην μακροζωία τους.  Συνεχίσαμε με το
        με έναν δίσκο 220 χιλιοστών μπροστά και 200 χιλι- ίδιο «mode» με τη διαφορά ότι αυτή τη φόρα ήταν
        οστών πίσω και σύστημα πέδησης CBS που με το  μια  πιο  μεικτή  χρήση,  με  συνεπιβάτη,  φόρτωμα
        πάτημα της μανέτας ενεργοποιεί και τα δυο φρένα. και επιλογή διαδρομών με πιο έντονες ανηφόρες
          Στο δρόμο                                           που είναι λίγο πιο κοντά σε μια καθημερινή χρή-
          Το μοντέλο της Daytona έχει φτιαχτεί με γνώμο- ση. Το αποτέλεσμα ήταν κοντά στα 98 χιλιόμετρα
        να την εύκολη, οικονομική και ευέλικτη μετακίνηση  αυτονομίας.  Στη τρίτη και τελευταία δοκιμή με το
        του αναβάτη μέσα στη πόλη χωρίς περιττές «φαν- «mode 2» ενεργοποιημένο, το γκάζι πάντα στο τέρ-
        φάρες» και κινήσεις εντυπωσιασμού. Η δύναμη που  μα και με χρήση ακόμα πιο ρεαλιστική για τον ανα-

                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   470   471   472   473   474   475   476   477   478   479   480