Page 478 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 478

Green Revolution Pusa









































        A1, ενώ υπό προϋποθέσεις το οδηγείς και με δί-         Στο δρόμο
        πλωμα  αυτοκινήτου.  Δεν  έχει  mode  λειτουργίας      Η άνεση βρίσκεται σε πρώτο πλάνο και αυτό το
        που περιορίζουν την τελική με γνώμονα την αυξη- αντιλαμβάνεσαι αμέσως μόλις βρεθείς στην αφρά-
        μένη αυτονομία, αλλά υπάρχει όπισθεν για ευκολία  τη  σέλα  του  Pusa.  Η  ευρύχωρη  θέση  οδήγησης
        στις μανούβρες.                                       μπορεί να σε κρατήσει ξεκούραστο μέχρι να εξα-
          Η μπαταρία είναι φυσικά λιθίου 72V χωρητικότητας  ντλήσεις  την  αυτονομία  της  μπαταρίας  αν  χρεια-

        50 Ah. Είναι αποσπώμενη, αλλά το βάρος των 19 κι- στεί. Ανοίγοντας το γκάζι η δύναμη του ηλεκτροκι-
        λών δεν είναι αμελητέο και κάνει δύσκολη τη μετα- νητήρα είναι άμεση, ενώ κινείσαι εντελώς αθόρυβα
        φορά της, αν όμως έχεις πρίζα στο γκαράζ σου μπο- και φυσικά χωρίς τους κραδασμούς που θα είχες
        ρείς να τη φορτίσεις χωρίς να την αφαιρέσεις από το  με ένα scooter βενζίνης. Εντυπωσιακές είναι και οι
        scooter. Με μια φόρτιση μπορείς να κάνεις τουλά- ρεπρίζ, αφού ακόμα κι όταν το κοντέρ δείχνει 70
        χιστον 85 χιλιόμετρα, ενώ με λίγο πιο ήπια και οικο- χλμ. / ώρα, ο κινητήρας έχει αποθέματα δύναμης
        νομική οδήγηση κατά φέραμε να δούμε αυτονομία  και ροπής για να φτάσει άμεσα την τελική του. Οι

        κοντά στα 100 χιλιόμετρα. Αξίζει να αναφέρουμε ότι  ανηφόρες δεν αποτελούν πρόβλημα για το Pusa,
        σύμφωνα με τη Green Revolution, η μπαταρία αντέ- που μπορεί να εκκινήσει από στάση σε δρόμο με
        χει  τουλάχιστον  3.000  πλήρεις  κύκλους  φόρτισης,  25% κλίση, ενώ η ταχύτητά του δεν πέφτει δραμα-
        ενώ συνοδεύεται από εγγύηση για 5 χρόνια ή 50.000  τικά στις ανωφέρειες. Τα 90 χιλιόμετρα τελικής σου
        χιλιόμετρα.                                           επιτρέπουν να διανύσεις ένα μικρό κομμάτι αυτο-
          Το Pusa εξοπλίζεται με δίσκους εμπρός και πίσω  κινητόδρομου, αν χρειαστεί. Βέβαια δεν πρέπει να
        με σύστημα συνδυασμένης πέδησης για πιο αποτε- ξεχαστείς, καθώς η αυτονομία μειώνεται σημαντικά
        λεσματικό φρενάρισμα. Το ατσάλινο σωληνωτό πλαί- σε τέτοιες συνθήκες.
        σιο συνεργάζεται με τηλεσκοπικό πιρούνι και διπλά      Το σχετικά στενό τιμόνι με το μεγάλο κόψιμο θα
        αμορτισέρ με ρύθμιση της προφόρτισης του ελατη- σε  βοηθήσει  να  απεγκλωβιστείς  από  την  κίνηση




        ρίου, ενώ τα ελαστικά προέρχονται από την Kenda.     ενώ πόντους στην ευελιξία προσθέτει το μικρό βά-
                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   473   474   475   476   477   478   479   480   481   482   483