Page 477 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 477

Green Revolution Pusa


          Η ηλεκτροκίνηση είναι ένας συνεχώς αναπτυσσό-
        μενος κλάδος και η Green Revolution δημιουργή-
        θηκε με στόχο να αναδείξει τα οφέλη της για το πε-
        ριβάλλον και την τσέπη του αναβάτη. Η γκάμα της
        εμπλουτίζεται  συνεχώς  και  περιλαμβάνει  αυτή  τη
        στιγμή ηλεκτρικά scooter και ποδήλατα. Στην κατο-

        χή μας βρέθηκαν και τα τρία ηλεκτρικά scooter της
        Green Revolution για μια πλήρη και εκτενή δοκιμή.
        Ανάμεσά τους ήταν και το Pusa, το οποίο είχαμε αρ-
        χικά γνωρίσει και παλιότερα στο μεγάλο συγκριτικό     Το πρακτικό ντουλαπάκι στην ποδιά έχει θύρα USB
        με τα 9 ηλεκτρικά scooter που είχαμε πραγματοποι- και κλειδώνει.
        ήσει. Το μοντέλο όμως βελτιώθηκε στον σημαντι-
        κότερο ίσως τομέα, αυτόν του κινητήρα και μας συ-

        στήνεται ξανά πιο δυνατό.
          Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
          Το Pusa είναι ένα κανονικών διαστάσεων scooter
        retro σχεδίασης, με τις διαχρονικές καμπύλες να
        κυριαρχούν. Ο στρογγυλός εμπρός προβολέας με
        τη λάμπα πυρακτώσεων ταιριάζει αισθητικά με την
        «παλιομοδίτική» εμφάνιση, ενώ στο πίσω μέρος το
        LED φωτιστικό σώμα σε επαναφέρει στον 21ό αι-         Άνετη σέλα σε όμορφο καφέ χρώμα.
        ώνα. Ίδιας τεχνολογίας είναι και τα φλας που είναι  σπιέ είναι στο σωστό ύψος.
        όμορφα  ενσωματωμένα  στα  πλαστικά  για  μια  πιο     Κάτω από τη σέλα ο μεγαλύτερος χώρος κατα-
        «λεία» εμφάνιση. Τα νίκελ διακοσμητικά και η κα- λαμβάνεται από τη μπαταρία, αλλά περισσεύει αρ-

        φέ χρώματος σέλα συμπληρώνουν ιδανικά την ει- κετός προκειμένου να βάλεις ένα jet κράνος ή τον
        κόνα του scooter και ταιριάζουν με τη σχεδιαστική  φορτιστή. Έξτρα χώρος υπάρχει στο ντουλαπάκι της
        φιλοσοφία του.                                        ποδιάς το οποίο κλειδώνει και διαθέτει θύρα USB,
          Το φινίρισμα και η συναρμογή των πλαστικών βρί- ενώ μπορείς να κρεμάσεις και κάποια τσάντα από το
        σκονται σε ικανοποιητικό επίπεδο, αλλά θα θέλαμε  γαντζάκι. Η στρογγυλή ψηφιακή οθόνη διαθέτει τα-
        οι μεγάλες βίδες στο πίσω μέρος, κάτω από τη σέ- χύμετρο, επίπεδο φόρτισης μπαταρίας, και μια έν-
        λα και πάνω από το φωτιστικό σώμα, να ήταν πιο δι- δειξη που εναλλάσσεται συνεχώς μεταξύ βολτόμε-

        ακριτικές ή ιδανικά να απουσίαζαν.                    τρου, ολικού και μερικού χιλιομετρητή.
          Άνεση – εργονομία – πρακτικότητα                     Κινητήρας - μπαταρία
          Η  αρχοντική  σέλα  φαίνεται  και  είναι  άνετη  με   Ο ηλεκτροκινητήρας είναι το σημείο όπου έγινε η
        πλούσιο  αφρώδες,  ενώ    έχει  ικανοποιητικές  δια- αναβάθμιση του μοντέλου καθώς από τα 4.000 ανε-
        στάσεις και μπορεί να φιλοξενήσει δεύτερο άτομο.  βήκαμε στα 5.500 Watt. Αυτό έχει επιφέρει και αύ-
        Το επίπεδο πάτωμα προσφέρει αρκετό χώρο για τα  ξηση της τελικής με το Pusa να αγγίζει πλέον τα 90
        πόδια, ενώ σε συνδυασμό με το σωστό ύψος του τι- χλμ. / ώρα, ενώ έχουμε βελτίωση στην επιτάχυνση,
        μονιού συνθέτουν ένα ξεκούραστο εργονομικό τρί- τις ρεπρίζ και στη δυνατότητα κίνησης σε ανηφορι-
        γωνο για χαλαρές μετακινήσεις. Για τον συνεπιβάτη  κό δρόμο. Το μόνο «αρνητικό» αυτής της αναβάθμι-
        δεν υπάρχουν χειρολαβές, οπότε θα πρέπει να έχει  σης είναι ότι πλέον το Pusa δεν μπορεί να οδηγηθεί
        «αγκαλιά» τον οδηγό, αλλά τα αναδιπλούμενα μαρ- με δίπλωμα μοτοποδηλάτου (AM), αλλά απαιτείται

                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   472   473   474   475   476   477   478   479   480   481   482