Page 481 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 481

Green Revolution Puma


               Green  Revolution  δημιουργήθηκε  με  στό-
               χο να κάνει γνωστά τα οφέλη της ηλεκτροκί-
        Η νησης και να προσφέρει προσιτές επιλογές.
        Ηλεκτροκίνηση όμως δεν σημαίνει απλά οικονομία,
        καθώς πλέον τα ηλεκτρικά scooter έχουν εξελιχθεί
        αρκετά και συνδυάζουν το χαμηλό κόστος χρήσης

        με τις επιδόσεις. Το Puma είναι ένα από αυτά και
        δεν είναι τυχαίο ότι βρίσκεται στην κορυφή της γκά-
        μας της Green Revolution, καθώς προσφέρει χώ-
        ρους, επιδόσεις και μεγάλη αυτονομία.                 Η ευρύχωρη σέλα μπορεί να φιλοξενήσει με άνεση
          Εμφάνιση – εργονομία - άνεση                        δυο άτομα.
          Το Puma είναι ένα GT scooter, οπότε οι μεγάλες
        διαστάσεις είναι ευπρόσδεκτες προκειμένου να κα-

        λύπτει τις ανάγκες του αναβάτη. Το εμπρός μέρος
        ξεχωρίζει, αφού οι δυο μεγάλοι προβολείς παραπέ-
        μπουν σε αυτοκίνητο και υπάρχει μεγάλη ζελατίνα
        για την προστασία από τα στοιχεία της φύσης. Στο
        πίσω μέρος κυριαρχεί το ογκώδες, ορθογώνιο φω-
        τιστικό σώμα, ενώ πηγαίνοντας προς τα κάτω υπάρ-
        χουν οι μπαταρίες αριστερά και δεξιά του ψαλιδιού,  Σύστημα συνδυασμένης πέδησης για
        σε μια διάταξη που προσφέρει μεγαλύτερη σταθε-        αποδοτικότερο φρενάρισμα.
        ρότητα και πιο χαμηλό κέντρο βάρους. Η σέλα προ- που καλείται να μεταφέρει 2 άτομα έκτος των συνό-
        σφέρει άνεση πολυθρόνας, ενώ και το κομμάτι του  ρων της πόλης, ένας δυνατός ηλεκτροκινητήρας εί-
        συνεπιβάτη είναι ευρύχωρο και άνετο, οπότε δεν τί- ναι απαραίτητος. Στον πίσω τροχό λοιπόν του Puma

        θεται θέμα κούρασης σε κάποια πιο μακρινή εξόρ- βρίσκεται ένα brushless μοτέρ 9.900 Watt, δηλα-
        μηση. Ο μεγάλος, ενιαίος αποθηκευτικός κάτω από  δή 13,2 ίππων. O αναβάτης έχει στη διάθεσή του 3
        τη σέλα θα χωρέσει εύκολα ένα full face και ένα  modes λειτουργίας που διαφοροποιούνται ως προς
        jet κράνος. Έξτρα μικροαντικείμενα χωράνε στα 2  την απόκριση του γκαζιού και την τελική ταχύτητα,
        ντουλαπάκια που υπάρχουν στην ποδιά, ενώ στον  η οποία περιορίζεται στα 70, 90 και 115 χιλιόμετρα
        γάντζο μπορείς να κρεμάσεις μια τσάντα, αλλά όχι  την ώρα αντίστοιχα, καθώς και όπισθεν.
        πολύ μεγάλη αφού υπάρχει το κεντρικό τούνελ στο        Το scooter της δοκιμής ήταν εφοδιασμένο με μπα-
        πάτωμα.  Επιπλέον  χώρο  για  φόρτωμα  προσφέρει  ταρία 80Ah, όμως τα μοντέλα της Green Revolution

        η μικρή σχάρα στην ουρά, ενώ για τη φόρτιση συ- εξελίσσονται συνεχώς και πλέον το Puma είναι δια-
        σκευών υπάρχει διπλή θύρα USB.                        θέσιμο μόνο με μπαταρία 105Ah ή 130Ah. Στην πε-
          Το  Puma  από  πλευράς  ποιότητας  βρίσκεται  σε  ρίπτωσή μας πάντως, η μέση αυτονομία χρησιμο-
        ικανοποιητικό επίπεδο, καθώς παρά την εκτεταμέ- ποιώντας τα δυο modes με την υψηλότερη τελική
        νη χρήση πλαστικών, έχει γίνει καλή δουλειά στο  κυμάνθηκε στα 160 χιλιόμετρα με πολλά από αυτά
        φινίρισμα και τη συναρμογή, με αποτέλεσμα να μην  να γίνονται σε εθνική. Με το mode 1, που περιορί-
        ακούγονται τριγμοί όταν περνάς πάνω από έντονες  ζει την τελική στα 70 χλμ./ώρα, η αυτονομία μπορεί
        ανωμαλίες.                                            να ξεπεράσει τα 230 χιλιόμετρα, ενώ σύμφωνα με
          Κινητήρας – μπαταρία                                την εταιρεία, με τη μπαταρία των 130Ah, μπορεί κά-
          Καθώς  έχουμε  να  κάνουμε  με  ένα  GT  scooter  ποιος να κάνει έως και 300 χιλιόμετρα με μια φόρ-

                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   476   477   478   479   480   481   482   483   484   485   486