Page 486 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 486
RAY 7.7
ναγερμού ή μετακίνησης του 7.7, χάρη στο ενσω- το φρενάρισμα. Στο “City” έχεις πιο αργή και προο-
ματωμένο GPS που διαθέτει. Επίσης, μπορείς να δευτική επιτάχυνση και τη μέγιστη ανάκτηση ενέρ-
έχεις πλοήγηση στροφή – στροφή στην οθόνη του γειας με έντονο φρενάρισμα στο κλείσιμο του γκα-
scooter, οπότε ξεχνάς τις βάσεις κινητού και την ζιού. Το “Sport” προσφέρει άμεση απόκριση στο
ταλαιπωρία. Ακόμα, μπορείς να βλέπεις ενδιαφέ- άνοιγμα του γκαζιού και μέτρια επιβράδυνση όταν
ροντα στατιστικά όπως μέγιστη ταχύτητα, ποσότη- κλείνεις το γκάζι. Τέλος, το “Flow” βρίσκεται κάπου
τα CO2 που δεν απελευθερώθηκε στην ατμόσφαι- ανάμεσα από πλευράς απόκρισης, ενώ αφήνει το
ρα, διανυθέντα χιλιόμετρα σε ημερήσια και μηνιαία scooter να ρολάρει ελεύθερα στο κλείσιμο του γκα-
βάση και άλλα. Στον έξτρα εξοπλισμό υπάρχει μια ζιού χωρίς να το επιβραδύνει καθόλου το σύστη-
όμορφη, διάφανη ζελατίνα και κεντρική βαλίτσα 33 μα ανάκτησης ενέργειας. Το προεπιλεγμένο mode,
λίτρων της SHAD. όταν ενεργοποιείς το 7.7 είναι το “City”, ενώ δεν
Κινητήρας πρέπει να παραλείψουμε ότι η τελική των 125 χλμ.
Ο ηλεκτροκινητήρας του 7.7 είναι τοποθετημένος / ώρα είναι ίδια και στα τρία modes.
στο κέντρο και έχει ονομαστική ισχύ 10.700 Watt Mπαταρία
(15 hp), ενώ στιγμιαία μπορεί να φτάσει τα 17.500 Στη μπαταρία οφείλει το όνομά του το 7.7, καθώς
Watt (23 hp). Πρόκειται για ένα μοτέρ εσωτερικού πρόκειται για μια συστοιχία λιθίου που αποτελείται
μόνιμου μαγνήτη με παθητική ψύξη αέρα, χωρίς από κυψέλες NCR με συνολική χωρητικότητα 8,78
ψύκτρες, για μειωμένες διαστάσεις. Η κίνηση μετα- kWh και 7.7.kWh για χρήση. χωρισμένη σε δυο
φέρεται στον πίσω τροχό μέσω συμβατικού ιμάντα, κομμάτια με κάθε ένα από αυτά να στηρίζεται στην
ο οποίος χρειάζεται αλλαγή κάθε 15.000 χιλιόμε- εξωτερική πλευρά του ψαλιδιού. Είναι μη αποσπώ-
τρα περίπου. Έχεις στη διάθεσή σου 3 mode λει- μενη, οπότε θα πρέπει αναγκαστικά να έχεις πρί-
τουργίας, τα οποία διαφοροποιούνται ως προς την ζα στο γκαράζ του σπιτιού ή του γραφείου για να
αμεσότητα στην απόκριση κατά το άνοιγμα του γκα- τη φορτίσεις. Κατά τη διάρκεια της δοκιμής η μέ-
ζιού και το επίπεδο της ανάκτησης ενέργειας κατά ση αυτονομία ήταν στα 120 χιλιόμετρα με τη χρήση
Eπιστροφή στα περιεχόμενα