Page 487 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 487

RAY 7.7



        του “Flow” mode, που δεν έχει καθόλου ανάκτηση           ΤΕΧΝΙΚΑ
        ενέργειας κατά το φρενάρισμα. Οπότε αν κάποιος           ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
        χρησιμοποιεί ένα από τα άλλα δυο modes που αξι-
        οποιούν το σύστημα ανάκτησης ενέργειας, η αυτο-          Τύπος           Ηλεκτροκινητήρας στο κέντρο
                                                                                    10.700W (17.500W Peak)
                                                                 Ισχύς
        νομία θα είναι ακόμα μεγαλύτερη.                        Κινητήρας  Ροπή (Nm)         290 (στον τροχό)
          Ο στάνταρ φορτιστής που συνοδεύει το scooter           Μπαταρία                Λιθίου 89v  8,78kWh
                                                                 Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
                                                                                                         125
        είναι 1,8 kW και θα χρειαστεί 3,5 ώρες για φόρτιση
        έως το 80% και 4 ώρες και 20 λεπτά για το 100%.          Τύπος                              Ατσάλινο
        Θα θέλαμε το καλώδιο να ήταν λίγο πιο μακρύ κα-          Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις  Τηλεσκοπικό πιρούνι
                                                                 Διαδρομή (χλστ.)
                                                                                                         110
        θώς χρειάζεται η πρίζα να είναι ακριβώς δίπλα στο       Αναρτήσεις - Φρένα   Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις    Διπλά αμορτισέρ
                                                                                                           95
        scooter, αλλά το πρόβλημα λύνεται εύκολα με μια          Διαδρομή (χλστ.)           Δίσκος 260 / CBS
                                                                 Φρένα Ε (χλστ.)
        μπαλαντέζα.  Στον  προαιρετικό  εξοπλισμό  υπάρ-         Φρένα Π (χλστ.)            Δίσκος 220 / CBS
        χει ταχυφορτιστής ο οποίος μειώνει τους χρόνους
        φόρτισης στο 1:50 και 2:35 ώρες για το 80% και το       Ελαστικά    Ελαστικό Ε            120/70-15’’
                                                                 Ελαστικό Π
                                                                                                  140/60-14’’
        100% αντίστοιχα. Το 7.7 μπορεί να εφοδιαστεί και
        με βύσμα TYPE 2 για φόρτιση σε σταθμούς επανα-
        φόρτισης οχημάτων. Μέσα από το μενού της οθό- ή το “Sport” mode. Πατά σε αλουμινένιους τροχούς
        νης μπορείς να ρυθμίσεις την ταχύτητα της φόρτι- 15 και 14 ιντσών που φορούν τα ποιοτικά ελαστι-
        σης. Αν δεν βιάζεσαι μπορείς να επιλέξεις πιο αργή  κά Angel Scooter της Pirelli σε διάσταση 120/70-15
        φόρτιση για μικρότερη καταπόνηση της μπαταρίας.  και 140/60-14 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.
        Επίσης, μέσω της εφαρμογής στο κινητό μπορείς να       Στο δρόμο
        επιλέξεις την ώρα που θα ξεκινήσει η φόρτιση, αν       Χάρη στη ρυθμιζόμενη σέλα βρίσκεις εύκολα την
        θέλεις να εκμεταλλευθείς την χαμηλότερη χρέωση  ιδανική θέση οδήγησης για τα γούστα σου, ενώ το
        του νυχτερινού ρεύματος. Τέλος, μπορείς να επιλέ- τιμόνι είναι όσο φαρδύ χρειάζεται, ώστε να φέρνει

        ξεις το πόσο θα φορτίσει η μπαταρία, καθώς η φόρ- τα χέρια σε ξεκούραστη θέση και να περνάει ανάμε-
        τιση μέχρι το 80%, αντί για 100%, αυξάνει τη διάρ- σα από τους καθρέπτες των αυτοκινήτων. Ο χώρος
        κεια ζωής σε τέτοιου είδους μπαταρίες λιθίου.         για τα πόδια στο πάτωμα είναι κάπως περιορισμέ-
          Πλαίσιο – αναρτήσεις – φρένα                        νος, αλλά μόνο αν φοράς πάνω από 44 – 45 νού-
          Το  πλαίσιο  του  RAY  7.7  είναι  κατασκευασμένο  μερο παπούτσι θα χρειαστεί να έχεις τις μύτες των
        από υψηλής αντοχής ατσάλι το οποίο συνεργάζεται  παπουτσιών εκτός πατώματος. Για να κατέβει το 7.7
        με συμβατικό πιρούνι εμπρός και διπλά αμορτισέρ  από το κεντρικό σταντ δεν χρειάζεται να σπρώχνεις,
        πίσω με ενσωματωμένα δοχεία αζώτου και ρυθμι- απλά ξεκινάς αργά, αφού ο πίσω τροχός ακουμπά

        ζόμενη προφόρτιση ελατηρίου. Τα φρένα έχουν την  στο έδαφος όταν το scooter είναι στο stand. Η δύ-
        υπογραφή της Ισπανικής J.Juan, που είναι θυγατρι- ναμη του μοτέρ γίνεται αντιληπτή από την πρώτη
        κή της Brembo. Πιο συγκεκριμένα έχουμε ένα δί- στιγμή,  με  την  επιτάχυνση  να  είναι  εντυπωσιακή,
        σκο 260 χιλ. με διπίστονη δαγκάνα εμπρός και δί- ενώ ακούς μόνο τον αέρα και έναν χαρακτηριστι-
        σκο 220 χιλ. με δαγκάνα ενός εμβόλου πίσω, τα  κό ήχο από τον ηλεκτροκινητήρα. Αρχικά, τα modes
        οποία λειτουργούν μαζί χάρη στο σύστημα συνδυ- “City” και “Sport” μας ξένισαν με το έντονο φρενά-
        ασμένης πέδησης. Τα σωληνάκια των φρένων εί- ρισμα στο κλείσιμο του γκαζιού, όμως γρήγορα το
        ναι μεταλλικά, υψηλής πίεσης, ενώ σημαντική βοή- συνηθίζεις και μαθαίνεις να οδηγείς χρησιμοποιώ-
        θεια κατά το φρενάρισμα προσφέρει και το σύστημα  ντας ελάχιστα τις μανέτες των φρένων και επιλέγο-
        ανάκτησης ενέργειας, όταν χρησιμοποιείς το “City”  ντας το “Flow” μόνο σε ανοικτό δρόμο ή αυτοκινη-

                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   482   483   484   485   486   487   488   489   490   491   492