Page 479 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 479
Green Revolution Pusa
ρος, καθώς το Pusa αλλάζει κατεύθυνση με ελάχι- ΤΕΧΝΙΚΑ
στη πίεση στο τιμόνι. Αν χρειαστεί να ξεπαρκάρεις ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
από κάποιο δύσκολο σημείο ή να κάνεις επί τόπου
μανούβρες, δεν χρειάζεται να σπρώχνεις. Απλά Τύπος Ηλεκτροκινητήρας 5500W
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)
Δ.Α.
κρατάς πατημένο το κουμπί της όπισθεν, που βρί- Κινητήρας Μπαταρία 50Ah λιθίου (αποσπώμενη)
100
σκεται εκεί που θα ήταν το κουμπί της μίζας και Αυτονομία (χλμ.) 6 ώρες
Χρόνος φόρτισης
ανοίγεις απαλά το γκάζι. Οι μικρής διαμέτρου Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 90
τροχοί και η ρύθμιση των αναρτήσεων, μεταφέ- Τύπος Ατσάλινο σωληνωτό
ρουν μια σκληρή αίσθηση στις έντονες κακοτε- Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Τηλεσκοπικό πιρούνι
Διαδρομή (χλστ.)
Δ.Α.
χνίες χωρίς ωστόσο να προβληματίζουν, ενώ Αναρτήσεις - Φρένα Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Διπλά αμορτισέρ
Δ.Α.
συμβάλουν στη σταθερότητα του Pusa σε κάθε Διαδρομή (χλστ.) Δίσκος
Φρένα Ε (χλστ.)
περίπτωση. Φρένα Π (χλστ.) Δίσκος
Σε γενικές γραμμές απολαμβάνεις καλή ποιό-
τητα κύλισης και το όλο σύνολο αποπνέει εμπι- Ελαστικά Ελαστικό Ε Δ.Α.
Ελαστικό Π
Δ.Α.
στοσύνη ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες. Πο-
λύ καλές εντυπώσεις μας άφησαν τα φρένα με
τις μανέτες να έχουν καλή αίσθηση και το φρε-
νάρισμα να γίνεται προοδευτικά, ενώ το σύστημα Η μπαταρία
αφαιρείται, αλλά το
συνδυασμένης πέδησης ενεργοποιεί τη μια από βάρος της δεν είναι
τις τρεις δαγκάνες του εμπρός φρένου, όταν πα- αμελητέο.
τάς το πίσω για πιο αποδοτική επιβράδυνση.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα