Page 479 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 479

Green Revolution Pusa



        ρος, καθώς το Pusa αλλάζει κατεύθυνση με ελάχι-          ΤΕΧΝΙΚΑ
        στη πίεση στο τιμόνι. Αν χρειαστεί να ξεπαρκάρεις        ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
        από κάποιο δύσκολο σημείο ή να κάνεις επί τόπου
        μανούβρες, δεν χρειάζεται να σπρώχνεις. Απλά             Τύπος              Ηλεκτροκινητήρας 5500W
                                                                 Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)
                                                                                                         Δ.Α.
        κρατάς πατημένο το κουμπί της όπισθεν, που βρί-         Κινητήρας  Μπαταρία    50Ah λιθίου (αποσπώμενη)
                                                                                                         100
        σκεται εκεί που θα ήταν το κουμπί της μίζας και          Αυτονομία (χλμ.)                     6 ώρες
                                                                 Χρόνος φόρτισης
        ανοίγεις  απαλά  το  γκάζι.  Οι  μικρής  διαμέτρου       Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)                90
        τροχοί και η ρύθμιση των αναρτήσεων, μεταφέ-             Τύπος                    Ατσάλινο σωληνωτό
        ρουν μια σκληρή αίσθηση στις έντονες κακοτε-             Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις  Τηλεσκοπικό πιρούνι
                                                                 Διαδρομή (χλστ.)
                                                                                                         Δ.Α.
        χνίες  χωρίς  ωστόσο  να  προβληματίζουν,  ενώ          Αναρτήσεις - Φρένα   Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις    Διπλά αμορτισέρ
                                                                                                         Δ.Α.
        συμβάλουν στη σταθερότητα του Pusa σε κάθε               Διαδρομή (χλστ.)                     Δίσκος
                                                                 Φρένα Ε (χλστ.)
        περίπτωση.                                               Φρένα Π (χλστ.)                      Δίσκος
          Σε γενικές γραμμές απολαμβάνεις καλή ποιό-
        τητα κύλισης και το όλο σύνολο αποπνέει εμπι-           Ελαστικά    Ελαστικό Ε                   Δ.Α.
                                                                 Ελαστικό Π
                                                                                                         Δ.Α.
        στοσύνη    ακόμα  και  σε  υψηλές  ταχύτητες.  Πο-
        λύ καλές εντυπώσεις μας άφησαν τα φρένα με
        τις μανέτες να έχουν καλή αίσθηση και το φρε-
        νάρισμα να γίνεται προοδευτικά, ενώ το σύστημα                                     Η μπαταρία
                                                                                           αφαιρείται, αλλά το
        συνδυασμένης πέδησης ενεργοποιεί τη μια από                                        βάρος της δεν είναι
        τις τρεις δαγκάνες του εμπρός φρένου, όταν πα-                                     αμελητέο.
        τάς το πίσω για πιο αποδοτική επιβράδυνση.













































                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   474   475   476   477   478   479   480   481   482   483   484