Page 465 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 465
ESF S-6 MAX LVNENG
Εμφάνιση-ποιότητα
H εμφάνιση του S6 είναι αναμφισβήτητα ένα από Τα πίσω αμορτισέρ
τα δυνατά του χαρτιά, αφού το μοντέλο ασπάζε- ρυθμίζονται σε
προφόρτιση.
ται το «ιταλικό» στυλ του premium scooter πόλης
που όλοι γνωρίζουμε και αγαπάμε. Τα ρετρό στοι-
χεία του σχεδίου είναι παραπάνω από έκδηλα, με
τις καμπύλες να κυριαρχούν σε όλη την έκταση του
μοντέλου και τις στοχευμένες λεπτομέρειες φινιρί- Ο ηλεκτρο-
σματος να «δένουν το γλυκό». Το εμπρός κυκλικό κινητήρας της
φωτιστικό σώμα συνδυάζεται άψογα με τις γραμ- Bosch ωθεί το
μές τις ποδιάς, ενώ τα πλευρικά καλύμματα θυμί- S6 μέχρι και τα
ζουν «φτερά» που εκτείνονται προς τα πίσω. Νότα 75 χιλιόμετρα την
ώρα.
χειροποίητου τμήματος, δίνει η καφέ σέλα σε look
δέρματος, με ρομβοειδή ραφή για τον αναβάτη και
έντονο διαχωρισμό των δύο θέσεων. Λίγο χρώμιο την σχάρα να είναι εύκολα προσβάσιμη στον ρόλο
στολίζει τους καθρέφτες και τις βάσεις τους, ενώ της ως χειρολαβή. Η θέση του τιμονιού φέρνει τον
τα ελαστικά έχουν λευκά πλευρά, σε μια πολύ ασυ- κορμό του αναβάτη σε όρθια θέση, ενώ το πλάτος
νήθιστη και ξεχωριστή επιλογή. Το πίσω φωτιστι- του είναι σωστά ρυθμισμένο χωρίς να είναι πολύ μι-
κό σώμα ίσως ήταν πιο ταιριαστό στο όλο σύνολο αν κρό ή πολύ μεγάλο. Το πάτωμα ικανοποιεί επίσης
ήταν κυκλικό ή οβάλ, όμως και το υπάρχον δεν αλ- καθώς παρά το μικρό πλάτος του scooter, ο αναβά-
λοιώνει την όλη εικόνα. Πολύ αξιόλογη είναι και η της θα τοποθετήσει άνετα τα πόδια του, ενώ ο χώ-
προσπάθεια της ESF στον τομέα της ποιότητας κα- ρος για τα γόνατα είναι επαρκής και με το παραπά-
τασκευής, με το S6 να δείχνει ότι κάνει το επόμε- νω.
νο βήμα για την εταιρεία. Τα υλικά που έχουν επι- Κάτω από την σέλα βρίσκεται φυσικά ο κύριος χώ-
λεγεί είναι από το «πάνω ράφι» και, αν και σε (λίγα) ρος αποθήκευσης του S6, ο οποίος θα φιλοξενήσει
σημεία υπάρχει περιθώριο βελτίωσης, η συναρμο- αρκετά αντικείμενα, όχι όμως και οποιοδήποτε κρά-
λόγηση και η βαφή του S6 είναι άρτια, με το τελικό νος αφού συγκεκριμένα, ανοικτού τύπου μοντέλα
αποτέλεσμα να ανταποκρίνεται σε κάθε περίπτωση χωρούν εκεί. Οι δύο μεγάλες μπαταρίες του μοντέ-
στο επίπεδο της κατηγορίας. λου παίζουν ρόλο σε αυτό, αξίζει όμως να σημειώ-
σουμε ότι υπάρχει ειδικό καπάκι-πάτος του χώρου
Άνεση-εργονομία αποθήκευσης, που τις διαχωρίζει πλήρως από αυ-
Η θέση οδήγησης του S6 είναι ιδιαίτερα φιλόξενη, τόν (σε αντίθεση με τα άλλα μοντέλα της εταιρείας),
με την ειδικής εμφάνισης σέλα να σε προσκαλεί και οδηγώντας τελικά σε ένα πολύ πιο πρακτικό σχή-
να καθίσεις, αλλά και να βολτάρεις με το scooter. μα. Στον ίδιο χώρο, υπάρχει και μια υποδοχή επα-
Η σέλα αποδεικνύεται ευμεγέθης, με το σχήμα της ναφόρτισης για τον ειδικό φορτιστή. Στην ποδιά
που ανοίγει στο πίσω μέρος να βελτιώνει την προ- βρίσκουμε το ντουλαπάκι του μοντέλου, που ενσω-
σφερόμενη στήριξη. Το γέμισμα της τείνει προς το ματώνει μια θύρα παροχής ρεύματος USB και κλει-
σκληρό, όμως στην πράξη η σέλα δεν μας κούρασε δώνει –άρα μπορείτε να το ανοίξετε μόνο σε στάση.
στα τυπικά σενάρια αστικών διαδρομών και θα γίνει Το επίπεδο πάτωμα και ο γάντζος προσφέρουν ένα
αισθητή σε μεγαλύτερες διαδρομές. H σέλα του συ- ακόμα μεταφορικό ατού, ενώ στον προαιρετικό εξο-
νεπιβάτη, απλούστερη σε σχήμα, είναι αρκούντως πλισμό περιλαμβάνεται και top-box.
άνετη για την φιλοξενία ενός δεύτερου ατόμου, με Τα όργανα του μοντέλου είναι ξεχωριστά σε εμφά-
Eπιστροφή στα περιεχόμενα