Page 52 - net.mototriti.gr 01 August 2024
P. 52

TEST        Royal Enfield

                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ  Himalayan 450
        δεν θα προβληματίσει και δεν θα κουράσει πρόω- να ανταπεξέλθει και σε πιο απαιτητικά τερέν, ενώ
        ρα, καθώς αποδείχτηκε αρκετά άνετη, τόσο για τον  χάρη στην χαμηλή του κατανάλωση μπορεί να σε
        οδηγό, όσο και για τον συνεπιβάτη, ενώ συνολικά  πάει κυριολεκτικά παντού και να σε γυρίσει, πριν
        το εργονομικό τρίγωνο των μαρσπιέ, σέλας, γκριπ  χρειαστεί να γεμίσεις το ντεπόζιτο των 15 λίτρων.
        δημιουργεί φυσικές γωνίες που θα επιτρέψουν την
        «συσσώρευση» χιλιομέτρων χωρίς ιδιαίτερο κόπο.

         Το ψηλά τοποθετημένο τιμόνι και το μεγάλο κό-
        ψιμό του (σε συνδυασμό με τις μαζεμένες δια-στά-
        σεις)  κάνουν  το  Himalayan  450  να  μην  κολλάει
        πουθενά στην κίνηση των πόλεων, όμως ο πραγ-
        ματικός ρόλος και χαρακτήρας του φαίνεται με το
        που βγει από την πόλη.
         Στον  αυτοκινητόδρομο  μπορεί  άνετα  να  διατη-
        ρήσει για ώρα ταχύτητες πάνω από 150 χλμ./ώρα         Η πρώτη στρογγυλή TFT οθόνη στον κόσμο
                                                              βρίσκεται στo Ηimalayan 450 και μέσω της
        επιδεικνύοντας μια αξιοθαύμαστη σταθερότητα, η  εφαρμο-γής της Royal Enfield ο αναβάτης μπορεί
        οποία οφείλεται εν πολλοίς στο στιβαρό του πλαί-      να προβάλλει απευθείας τους χάρτες από το
        σιο και στο σχετικά μεγάλο μεταξόνιό του. Οι κρα-     Google Maps εκεί.
        δασμοί  αυξάνονται  λίγο  πάνω  από  τα  100  χλμ./                                 Εξοπλισμός αναβάτη
        ώρα χωρίς όμως να φτάσουν σε ενοχλητικό βαθ-                       Μπουφάν: Rev’It GT-Air 3 (Moto Market)
        μό (συγκρίνοντας με άλλα μονοκύλινδρα) ενώ η
        μικρή ζελατίνα αποτελεί περισσότερο ένα διακο-          Η άποψή μας
        σμητικό στοιχείο, παρά προσφέρει επαρκή κάλυ-
        ψη. Υπάρχει όμως η ζελατίνα Touring στον κατά-           Η Himalayan 450 αποτελεί μια από αυτές τις “τί-
        λογο των αξεσουάρ, η οποία βελτιώνει πο-λύ τα           μιες” μοτοσυκλέτες που θα κάνουν αυτό ακριβώς

        πράγματα.                                               που υπόσχονται. Δεν θα βάλει φωτιά στην άσφαλ-
         Βγαίνοντας  από  την  εθνική  και  μπαίνοντας  σε      το και το πιο πιθανό είναι να μην κάνει το γεί-τονά
        επαρχιακούς στριφτερούς δρόμους, το Himalayan           σου να ζηλέψει (τόσα ξέρει ο αδαής). Όμως σίγου-
        εκπλήσσει και πάλι ευχάριστα με την γενικότερη          ρα θα σου προσφέρει πολλά, πολλά α-προβλημά-
        συμπεριφορά του, αν και είναι υστερεί λίγο στις         τιστα χιλιόμετρα σε κάθε τερέν και θα μπορεί να
        γρήγορες  εναλλαγές  κατευθύνσεων,  λόγω  της           σε συνοδεύσει στην καθημερινότητά σου αλλά και
        αργής γεωμετρίας που προαναφέρθηκε. Και πάλι            στις εξορμήσεις σου χωρίς κόπο. Οι Ινδοί επικε-
        όμως δεν σε κάνει να νιώθεις ότι υστερείς πουθε-        ντρώθηκαν εκεί ακριβώς που χρεια-ζόταν, άντλη-

        νά και θα βάλει το Cruising με την απόλαυση της         σαν μαθήματα από τα σχόλια των αναβατών της
        διαδρομής σε πρώτο πλάνο.                               Himalayan  411  και  έφεραν  την  νέα,  βελτιωμέ-
         H Royal Enfield διατείνεται ότι η Himalayan 450        νη σε όλα εκδοχή της μοτοσυκλέτας με την οποία
        “φτιάχτηκε για κάθε δρόμο και για εκεί που δεν          μπορείς να γυρίσεις τον κόσμο.
        υπάρχουν δρόμοι” και μπορούμε να πούμε ότι σε
        γενικές γραμμές αυτή η μαρκετίστικη ατάκα αντα-              Λειτουργία κινητήρα / κιβωτίου ταχυτήτων,
        ποκρίνεται  αρκετά  καλά  και  στην  πραγματικότη-           Κατανάλωση, Εμφάνιση
        τα. Δεν θα πει όχι στην εξόρμηση στο χώμα, στο
        οποίο  η  συμπεριφορά  της  γεμίζει  αυτοπεποίθη-            Λειτουργία οθόνης TFT και πλοήγηση
        ση τον αναβάτη, έχοντας όση ροπή χρειάζε-ται για             μενού

                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     52
   47   48   49   50   51   52   53   54   55   56   57